Onko se niin että jos 32 vuotiaana vielä näyttää tosi nuorelta, sitten yhtäkkiä 40 vuotiaana näyttää jo tädiltä?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Just niin se menee. Viimeistään 45 näyttää tädiltä.
Kiitos. Nopea tätiytyminen siis tiedossa.. ;-D
Minä siirryin akka vaiheeseen heti kun huomasin etten ole enää nuori. Tämä vaihe jatkuu ...
Ei. Just eilen kysyttiin taas paperit kun ostin yhden siiderin kaupassa.
N42
40+ vanhenemisen tahti kiihtyy rajusti.
Tädiltä näyttää heti jos siskolla tai veljellä on lapsia.
Oon 32 ja tosi ristiriitaiset fiilikset ollut iän suhteen toiset pitää alle 30 vuotiaana ja eivät usko että olen 32 toiset taas pitää ihan oman ikäisenä ja jopa lähemmäs 40 vuotiaana, ihan sama mulle naama on nyt tälläinen vaan.
Vierailija kirjoitti:
40+ vanhenemisen tahti kiihtyy rajusti.
vanheneminen kiihtyy rajusti noin 20 vuodesta eteenpäin. sitä ennen ihminen kypsyy ja kasvaa aikuiseksi..siis ne jotka sen tekevät..
Mihin ikään asti näyttää nuorelta?
Riippuu ihmisestä. Minulla tapahtui jonkunlainen rupsahdus n 38 iässä, sellainen jonkinsortin naaman valahdus, jonka myötä kasvot ei näytä enää kolmekymppiseltä vaan keski-ikäiseltä. Yksilöllistä milloin se tulee, hoikkuus ja hyvä luusto auttaa näyttämään hyvältä joka iässä.
Ei ole ainakaan minulla tätiytyminen alkanut. Kolmekymppisenä sai usein näyttää papereita kassalla ja nyt nelikymppisenä ei kyllä papereita kysytä, mutta edelleen olen ikääni nuoremmannäköinen kuulemma.
Kyllä moni nainen on tätimäinen jo siinä +35v ikäisenä.
Tätiytyminen on rajuinta 35-40v iässä.
Ei vielä 40-, mutta viimeistään 45-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Minulla tapahtui jonkunlainen rupsahdus n 38 iässä, sellainen jonkinsortin naaman valahdus, jonka myötä kasvot ei näytä enää kolmekymppiseltä vaan keski-ikäiseltä. Yksilöllistä milloin se tulee, hoikkuus ja hyvä luusto auttaa näyttämään hyvältä joka iässä.
Hoikuus voi kyllä saada näyttämään vanhemmalta. Kun alkaa ryppyjä tulla niin laihoilla ne näkyvät paremmin, jos on vähän pulleampi ryppyjä ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Just eilen kysyttiin taas paperit kun ostin yhden siiderin kaupassa.
N42
Minulta kysyttiin 43 v. viimeisen kerran. Nyt 45 näytän selvästi tädiltä.
Just niin se menee. Viimeistään 45 näyttää tädiltä.