No johan oli härski sukukalleuksien sijoittelu espanjalaisella juoksijalla
Tässä pitäis olla joku ikäraja jo näitä katsoessa. 😳
Kommentit (40)
Eiks noi oikeesti vois käyttää alkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Miten se oli sijoitettu?
Toiseen lahkeeseen ja kaikki näkyi läpi.
Vastaavissa makkarankuorissa Suomessa nuoret naispuoliset liikkuu ihan julkisella paikalla.
No nyt on tasa-arvoa -vaihdekeppi ja karvanopat esiin. Aikansa sutä on saanut heteronaisena katsoa kisoissa muijien kannikoita ja lihoja - vihdoinkin jotain meille heteronaisillekin.
Se on aina sijoitettava toiseen lahkeeseen. Mikä ongelma?
Kuva ois kiva. Kerro nyt edes nimi, että voi itse googlettaa. Tai edes mikä juokulaji, että voi katsoa Areenasta. Eihän tästä voi keskustella, kun ei näkemättö tiedä mistä puhutaan.
Mariano Garcia, kuvia oli netissä. Ehkä hänellä on isokokoinen elin tai ehkä housut ovat liian pienet.
Vierailija kirjoitti:
Mariano Garcia, kuvia oli netissä. Ehkä hänellä on isokokoinen elin tai ehkä housut ovat liian pienet.
Luoja nähköön!😁😁😁😁
Pitääkö miehen teipata vehkeensä ja naisten urheilla kaavussa ettei kenellekään tule mieleen, että on olemassa vielä mies ja nainen. Molemmille sii musta kaapu ja menoksi.
Kyllä ne yleensä on sijoitettu siihen jalkojen väliin etupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tasa-arvoa -vaihdekeppi ja karvanopat esiin. Aikansa sutä on saanut heteronaisena katsoa kisoissa muijien kannikoita ja lihoja - vihdoinkin jotain meille heteronaisillekin.
Eli tykkäätte sittenkin tästä? 😉
Pitää alkaa itsekin tekemään ja katsella naisten katseita. Tosin onhan tästä jo videoita Youtubessa.
Minä en perkele tosiaan saa piiloon kunnolla vaikka laitan alkkareita ja muuta kuten joku täällä väitti, kyllä siinä pitää kikkailla aina ja korjata ja laittaa kättä nopeasti housihin että saa enemmän piiloon penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se oli sijoitettu?
Toiseen lahkeeseen ja kaikki näkyi läpi.
Itse aina laitan puolet toiseen. Se lahje missä tulee kaksinkertoin niin näyttää kyllä paksummalle väkisin
Sitten vielä ihmetellään, miksi miehet istuvat aina äijähaara-asennossa. Tuosta espanjalaispelaajasta käy erityisen hyvin ilmi, ettei miehet voi puristaa sitä piiloon jonnekin reisien väliin, ainakaan niin, ettei sattuisi.
Kaikki näkyi läpi.