45-69vuotias, miten neuvoisit 31 vuotiasta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tee elämäsi iso valinta NYT. Jos se on alanvaihto, tee se nyt. Jos se on kumppaninvaihto, tee se nyt. Jos se on lapsenhankinta, älä enää viivyttele.
Ei tietenkään kaikkea yhtä aikaa, mutta jos joku noista, polttelee, älä aikaile. Täytät 50 vittumaisen pian. Elämä lähtee kiitämään kun täyttää 30.
kiitos ;-D
Jos olet mies, niin elämäsi paras aika voi olla noin 10 vuoden päästä. Jos olet nainen, niin se aika on nyt. Olen myös samaa mieltä ensimmäisen kommentoijan kanssa, älä jää aikailemaan huonoihin juttuihin, äläkä tyydy välttäviin ratkaisuihin.
Ota ilo irti elämästä. Niin minäkin tein. Erosin kolmekymppisenä ja seuraavat vuodet olivat varsin vallattomia vuosia. Teki hyvää ottaa takaisin ne vuodet, jotka menetin kun olin mennyt turhan nuorena naimisiin.
N60
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin elämäsi paras aika voi olla noin 10 vuoden päästä. Jos olet nainen, niin se aika on nyt. Olen myös samaa mieltä ensimmäisen kommentoijan kanssa, älä jää aikailemaan huonoihin juttuihin, äläkä tyydy välttäviin ratkaisuihin. [/quote
Olen nainen ja ollut parisuhteessa 26v ikävuodesta lähtien. Lapsia en voi saada mutta en ole niitä halunnutkaan koskaan.Kiitos ;-D
Aloita huomenna sijoittaminen ellet jo ole.. 10 vuotta sitten olisi ollut vielä parempi hetki.
Nauti elämästäsi & Elä tässä ja nyt !
Älä kanna turhia murheita; joka päivälle on omat murheensa
Tee lapsi viiden vuoden kuluessa jos ei ole entuudestaan.
44,5v ja luulen etten saa siksi neuvoa. Ulkomaihin tutustuminen voi toimia turvallisilla alueilla ja ei suurkaupunkien ytimissä. Eurooppa, Usa, Uusi-Seelanti jne. Jos matkailu kiinnostaa.
Älä kuuntele ja kumartele. Ne valehtelee päin näköä.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia enkä voi saada niitä sairauden takia (kohtalo kai päätti) mutta kiitti silti neuvosta ;-D
Sanat eivät opeta. Vain elämä opettaa. Mutta kannustan iloitsemaan mahdollisimman paljon elämästäsi. Juhli usein. Opeta itsesi olemaan positiivinen. Sillä optimisti saa kaiken. Pessimisti ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono neuvo. Koskee vain niitä jotka oikeasti itse haluavat ja pystyvät saamaan lapsia. Itse jättäisin lapset tekemättä ja niin olisi tehnyt aika moni muukin. Tästä ei vaan puhuta.
Aloita sijoittaminen heti kun voit, vaikka rahastoihin ja pienellä summalla.
Älä jää mihinkään some- tai muuhun kuplaan omanikäistesi kanssa. Se näkökulma on liian ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Aloita sijoittaminen heti kun voit, vaikka rahastoihin ja pienellä summalla.
Älä jää mihinkään some- tai muuhun kuplaan omanikäistesi kanssa. Se näkökulma on liian ahdas.
En pysty nyt sijoittaa mutta kiitti neuvosta ;-D
Luota itseesi. Vaistoihisi. Elämä kantaa.
Pyri lukemaan ja ottamaan oppia vanhempien/edesmenneiden ihmisten elämänkerroista.
Älä erehdy luukemaan, että "me 3-kymppiset" olette kaikkitietäviä ja ajan hermolla.
Tämä on kaikkien nuorten aikuisten suurin ja pahin kupla; että.oma sukupolvi tietää kaiken parhaiten.
Oikeasti suuret viisaudet ja merkittävät asiat ovat iättömiä ja ajattomia. Mikään trendi ja muoti-ilmiö ei kuulu niihin.
N66
Jos et jo harrasta luonnossa liikkumista ja retkeilyä, aloita nyt. Yhtäkään metsässä viettämääsi hetkeä et kadu. Lisäksi se pitää sinut hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Pyri lukemaan ja ottamaan oppia vanhempien/edesmenneiden ihmisten elämänkerroista.
Älä erehdy luukemaan, että "me 3-kymppiset" olette kaikkitietäviä ja ajan hermolla.
Tämä on kaikkien nuorten aikuisten suurin ja pahin kupla; että.oma sukupolvi tietää kaiken parhaiten.
Oikeasti suuret viisaudet ja merkittävät asiat ovat iättömiä ja ajattomia. Mikään trendi ja muoti-ilmiö ei kuulu niihin.N66
En oo kyl aattellut et oon kaikkitietävä mut kyl jotkut läheiset (vanehmmat)ihmiset ovat tehneet myös huonoja valintoja elämässään. Kiitos;-D
Vierailija kirjoitti:
Jos et jo harrasta luonnossa liikkumista ja retkeilyä, aloita nyt. Yhtäkään metsässä viettämääsi hetkeä et kadu. Lisäksi se pitää sinut hyvässä kunnossa.
harrastan ja se onkin ihanaa <3 ;-D
Tee elämäsi iso valinta NYT. Jos se on alanvaihto, tee se nyt. Jos se on kumppaninvaihto, tee se nyt. Jos se on lapsenhankinta, älä enää viivyttele.
Ei tietenkään kaikkea yhtä aikaa, mutta jos joku noista, polttelee, älä aikaile. Täytät 50 vittumaisen pian. Elämä lähtee kiitämään kun täyttää 30.