Älyttömimmät asiat mitä joku on teille sanonut?
Eli älyttömimmät asiat mitä joku on sanobut teille tai olette kuulleet vierestä jonkun sanovan.
Aloitan parilla jutulla
Eräs tuttava sanoi että antaa koiran nuolla jalassa (tämän henkilön jalassa siis) olevaa haavaa. Sanoin että ei kannattaisi koska saat vielä jonkun tulehduksen. Tähän tyyppi vastasi että koiran sylki on desinfioivaa ja hoitavaa.
Toinen tapaus: Sama ihminen halusi tilata ulkomaan verkkokaupasta paidan. Autoin häntä, koska hän ei osaa englantia itse. Kortilla yritettiin maksaa ja maksu mennyt läpi. Kysyin sitten että onko sulla tilillä rahaa? Tämä ihmetteli silmät pyöreenä että "ei, pitääkö se muka heti maksaa, ompa erikoista?" Niin onhan se erikoista kun eivät lähetä ilmaista tavaraa! Mitään Klarnaa tai muuta laskupalvelua tämä ihminen ei voi käyttää koska ulosotossa on ainakin satatonnia.
Jatkakaa :D
Kommentit (14)
Itkien kerroin entiselle esimiehelleni Stockmannilla mummini kuolemasta niin tää kysyi minkä ikänen se oli ja sitten totesi että jo oli aikakin kuolla. Olen irtisanoutunut ko pahasta paikasta. Enkä ole edes ainoa, monikoissa puhutaan.
Pidänkö lastani nälässä ( koska oli hoikka vauva, ja on yhä 25-vuotiaana hoikka ruumiin rakenteeltaan)
Olin erään tutun elämäntapatyöttömän kanssa kaupungilla. Ihmetteli "Miksi täällä on näin paljon ihmisiä liikkeellä, eikö tähän aikaan kuuluisi olla töissä?" Hän totesi myös miten kivaa on kun alkaa viikonloppu, saa vaan olla eikä tarvi tehdä mitään. Hauskan kuuloista puhetta sellaisen suusta joka makaa kotona 24/7, ei tee eikä harrasta mitään, ei ole ollut töissä ainakaan 10 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Että Ukraina puolustaa länsimaista demokratiaa, siis Ukraina joka ei ole länsimainen eikä myöskään demokraattinen valtio
Hei mulle ois yks pikkujuttu tuolla saunan takana, tuu kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että Ukraina puolustaa länsimaista demokratiaa, siis Ukraina joka ei ole länsimainen eikä myöskään demokraattinen valtio
Hei mulle ois yks pikkujuttu tuolla saunan takana, tuu kattoon.
Sulle ois jotain? ok, en tule
Henkilö osti tavaraa kaverinsa nimissä koska itsellään ei luottotietoja. Lupasi maksaa kaverilleen. Ei maksanut ja kaverinsa joutui maksamaan laskun ettei omat luottotiedot mene. Kaverinsa yritti periä rahoja tältä velkaa olevalta henkilöltä joka ihmetteli ihan tosissaan että "miksi mun täytyy sulle vielä jotain maksaa jos sä maksoit sen laskun jo?" Ei millään ymmärtänyt että kaveri maksoi HÄNEN laskun ja olisi kohteliasta antaa siitä rahat sille kaverille. En tiedä maksoiko koskaan
Kerroin kaverille syöneeni ravintola Kotossa. Eihän se ole edes Helsingin paras japanilainen, kuului vastaus. No ok.
Jos homous hyväksyttäisiin, kaikki ihmiset alkaisivat homoiksi ja kuolisimme sukupuuttoon. Äitini 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt ainakin Venäjää demokraattisempi.
Ongelmat päiväkodin hakuaikojen ja töiden kanssa voi sovittaa niin, että kaveri tai sukulaistyttö tulee ilmaiseksi hoitamaan joka päivä lasta.
Hetken aikaa olin hämilläni enkä tiennyt, mistä edes aloittaa vastaamaan tuohon ajatukseen. Ettäkö niillä kavereilla ei sitten ole töitä? Mitkä sukulaistytöt? Onko tämä 1800-luku?
Avioliitossa saa sen minkä antaa.
Just. Joo, ihanko totta
Sairastuin vaikeaan, pysyvään sairauteen. Lääkäri soitti lohduttaa sanomalla vastaanoton aikana kahdesti, että onneksi et sairasta sairautta x. Eipä paljon lohduta, kun oma sairauteni on joka tapauksessa vaikea ja pysyvä.
Että mangat eivät ole kirjoja
M28
NATO on rauhan asialla.