Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kootaan tähän ällöttävimmät asiat mitä ruoasta on löytynyt:

Vierailija
09.01.2007 |

Aloitan: Joku oli löytänyt sekaleivän sisältä tiskirätin, ehjän sellaisen. yöks.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin olis järkevämpää listata sellaisia, jotka oikeesti on itse tai joku läheinen löytänyt, eli ei mitään kaupunkitarinoita.

Vierailija
2/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmat yllätykset noin yleisesti ovat mulle NYT JA AINA= hiukset ja koirankarvat, varsinkin sellaset mustat, " kovat" karvat!meinaa tulla yrjö jo ajatuksesta =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kuoriaisen toukan, pari senttiä pitkän. Lähetin tehtaalle analysoitavaksi ja sain pahoittelut ja huikean 10 e:n kipurahan :P

Vierailija
4/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipätehdas oli jokin tunnettu (en muista mikä). Perhe oli soittanut tehtaalle, sieltä oli myönnetty, että rätin joutuminen taikinaan on mahdollista.

Vierailija
5/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies löysi hampaan jonka se sika oli siis ite sinne joskus purru. Mä oon löytäny luunpaloja pasteijasta.

Vierailija
6/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu heikkonäköinen vanhus oli ostanut vehnäjauhoja ja leiponut niistä sämpylöitä. Uunissa sämpylöitten pintaan oli lähtenyt nousemaan valkeita toukkia. Tarkistin jauhopussin, ja siellähän niitä. Noin 1.5cm pitkiä, valkeita pulleroita.

:X yöks.

Ja tämä tarina on tosi. Olivat intianjauhokoisan toukkia.

Vierailija
7/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ne sinne tuplaankin olivat menneet? Oliko tietoa?

Vierailija
8/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhes kebab-pizzeriassa (jolla kaupungin nimi Sar....) Vaasassa. Kaveri ei jaksanu syödä ranskiksiaan ja jostain syystä tökki niitten sisälle hammastikkuja. Tarjoilija vei kohta lautaset pois. Pian kuulu viereisestä pöydästä johon tuotiin ruuat etä MIKS MUN RANSKALAISISSA ON HAMMASTIKKUJA? uusiokäyttöä ruualle...

Vierailija
9/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkohomejuustossa kihisi valkoisia matoja, en ole sen jälkeen koskenut kyseiseen herkkuun.

Vierailija
10/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pikanälkään Saarioisten " pikku" pizzan, se oli selkeästi lentänyt lattialle.

Kotipitsan pizzasta puraisin simpukankuorenpalaseen (melkein irtosi hammaskin)

HK:n Sinisen sisältä on löytynyt hiiri

Ihana mainostaa näitä firmoja. :(

Minua myös oksettaa, jos kana on perattu huonosti, ja siitä nahan päältä löytyy sulkapalasia. :x

Hiuksia ja karvoja on usein ollut leivissä ja pullissa, pahin oli kyllä ehdottomasti häpykarva!!!!

...

Mitähän vielä...

Vierailija
11/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sen jälkeen syönyt samaa pizzaa...

Vierailija
12/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkarapötkön sisältä löytyi tuppo hiuksia.

Lasagneainespaketin lasagnelevypussissa oli iso kuollut kärpänen.

Vierailija
13/29 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka leipomosta taitaa löytyä noita matoja ja toukkia. Ystäväni oli töissä leipomossa ja sanoi, että siellä niitä on joka paikassa eikä voi välttyä, etteikö niitä joutuisi leipiinkin...

Vierailija
14/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saattaa sisältää luunpaloja. en syö ite sitä ollenkaan. T: kotipizzan leipuri

Vierailija
15/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellämme oli laivalta ostetun karkkiämpärin sisällä pyykkipoika.

Noi nyt ei ollu kauhean yököttäviä, mutta kuitenkin erikoisia löydöksiä.

Vierailija
16/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin eräässä leipäpaketissa kärpäsen. Se leipä oli siis pakattu sellaiseen läpinäkyvään, hieman rapisevaan paperiin ja oli tiukasti laitettu kiinni, siis koneellisesti. Ja kärpänen oli elävä.

Vierailija
17/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo iatalianon vaimo...

Vierailija
18/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussi oli siis vielä kaupassa. En ostanut, mutta vein tiskille. Vähän myöhemmin huomasin, että myyjä oli kiikuttanut pussin takaisin myyntiin.

Vierailija
19/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman leipomon samanmerkkisestä leivästä löytyi pariin otteeseen hius, menivät molemmat kerrat reklamaatioon.

mäkkärin hampurilaisesta löytyi jonkun muna/pillukarva. Sen jälkeen en ole siinä mäkkärissä käynyt ja jäi sillä kertaa hamppari syömättä kyllä.

kanafilesuikaleiden joukosta löytyi terävä luunpala

Vierailija
20/29 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran kiinalaisessa söin kevätkäärylettä jonka sisältä löytyi tumma lyhyt hius! Hyi!