Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko helpottunut kun kesä on ohi ja syksy saapuu?

Vierailija
20.08.2023 |

Itse olen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä valmis!! Tuntuu todella pahalle pikkuhiljaa sanoa heipat tälle kesälle, jota odotti niin pitkään.

Elämä on lasten kanssa niin paljon mukavampaa kesäisin, kun ei tarvitse pukea sen seitsemää sorttia vaatetta ja hoitaa sitä kuivaus ja pesurumbaa. Mieluisaa tekemistä on helpompi keksiä kesällä, liikkuminen pyörillä on vaivattomampaa ja valoisuus tuo lisää aktiivisia tunteja.

Ja mikä parasta, kaikki on terveenä viikkoja!

Vierailija
22/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kesästä, mutta vielä enemmän tykkään ihmisten kurjuudesta. Siksi olen onnellinen kun syksy ja pimeä alkaa. Toivottavasti on sateista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siitä syystä olen että ensi talvi kuluu taas nopsemmin ku viime talvi ja ensi kesä tulee siis nopeemmin ku tää kesä

Vierailija
24/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, stressaava työ jatkuu ja ahdistaa.

Vierailija
25/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helpottunut, koska inhoan todella paljon sekä kevättä, että kesää.

Rakastan syksyä ja talvea. 🍁💛🍂

Vierailija
26/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minuun.

Vierailija
27/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kesästä, mutta vielä enemmän tykkään ihmisten kurjuudesta. Siksi olen onnellinen kun syksy ja pimeä alkaa. Toivottavasti on sateista.

Siitä vaan. Mä tykkään pimeästä ja sateesta. :D

Vierailija
28/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo ikävä helteitä. Pidempään olisi saanut jatkua kesä. 😥

Vierailija
29/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo ikävä helteitä. Pidempään olisi saanut jatkua kesä. 😥

Kesä voi jatkua ilman helteitä.

Vierailija
30/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä kausia tulee aina syksyisin. Ja vielä näyttää lämpimältä. 

Vierailija
31/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en kaipaa viileää sadetta ja eri toten kiirettä. Jotenkin kesällä ei ole kiire, nyt päivät on lyhyemmät ja aika loppuu kesken. Työt, sali, koiran lenkit,siinäpä se sitten päivä onkin.

Vierailija
32/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Mä tykkään pimeästä ja sateesta. :D

Tälläisiä ihmisiä varten käyttäydyn liikenteessä toisia ärsyttäen. Perässä ajaminen on mukavinta.

Vierailija
33/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kohta saan luopua typerästä hellehatusta eikä tarvitse enää pelätä palamista. Mukavampi muutenkin ulkoilla vähän viileämmässä. Ja saa rauhoituttua ja levättyä, kun ei ole koko ajan valoisaa. Ihania, hämäriä myöhäisiltoja nyt jo ollut ja ensimmäiset tuikut poltettu.

Vierailija
34/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Vihaan kuumaa ja sitä ettei voi tehdä mitään ilman että tulee hiki, luonto kuivuu, asunnossa liian kuuma ja mieliala muutenkin huonompi. Kun tulee viileää tuntuu että pystyy taas hengittämään, rakastan sadetta, lunta, syksyn värejä, vilttejä, kuumia suihkuja ja Halloweenia sekä Joulua. On ihanaa käydä talvella metsälenkillä ja sitten tulla lämpöiseen kotiin peittojen alle. Keväällä kun valon määrä lisääntyy ja tulee siite- ja katupölyä olo menee taas huonommaksi, sitten kesän ajan olen ihan jossain horroksessa, ei huvita mikään. Viileyden saapuessa herään taas henkiin.

Tykkään, kun syksy tulee. Keväällä ja kesällä varhain aamusta räikyvä valo on ennenkaikkea inhokkini. Syksyn lempeä hämäryys on ihanaa.

Vierailija
35/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tekee kyllä elämästä ihan hiton vaikeaa. On pimeää ja synkkää, se masentaa, väsyttää ja kasvattaa sähkölaskuja. Syksyllä sataa koko ajan vettä, mitään ei voi tehdä ulkona. Pimeys koittaa heti kun töistä pääsee ja tekisi mieli mennä nukkumaan heti ellei olisi lapsia hoidettavana. Talven pakkaset, aina saa stressata lähteekö auto aamulla käyntiin ja millainen sää on ajaa työmatkat. Auton harjaaminen aamuyöllä. Bensaa kuluu enemmän ja sekin on liian kallista. Aina on kylmä ja mikään määrä villaa ja toppaa ei saa pysymään lämpimänä, vaikka palstalaiset muuta väittävätkin. Siinä mielipiteeni tiivistettynä Suomen pimeistä vuodenajoista. Nähdään taas huhtikuussa aurinko ja iloinen mieli!

Vierailija
36/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä taisi olla erittäin vähän hellepäiviä? Ainakaan heinäkuussa ei ollut.

Vierailija
37/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kyllä paras, mutta tuntuu, että kesää oli tänä vuonna liian vähän. Talvi on taas minusta liian pitkä. Sais kestää vaan noin 8 viikkoa.

Vierailija
38/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ylipainoiset ei diggaa kesää oon huomannut tutuista. Mä rakastan kesää, rullaluistelua, veneilyä ja moottoripyöräilyä, napapaitoja, shortseja ja kesämekkoja😄 Kesä on parasta aikaa.

Vierailija
39/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kolmasosa Suomen helteistä oli tänä vuonna Utsjoen seudulla. Tänne etelään asti ei riittänyt lämpö millään heinäkuussa. Lyhyeltä tuntui tämä kesä, loppui juhannukseen.

Vierailija
40/46 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Suomessa ja täällä missä asun ei juuri syksyä näy. Niveleni nauttivat lämmöstä, joten tämä 38c on hyvä. Talvella +20 toimii myös oikein hyvin.

Eikö olisi ihanaa jos olisi ympäri vuoden tuo lähes 40 astetta lämmintä. Ja kun ei vielä tuulisi yhtään ja ilmankosteus olisi korkea. Ai että!