Oletko helpottunut kun kesä on ohi ja syksy saapuu?
Kommentit (46)
Tavallaan joo, aika paljonkin. Kesät on mulle vaikeita, koska ystäviä ja kavereita ei ole. Lomalla ei siis ole juuri mitään ihmiskontakteja. Fomo vaivaa ja se, että muka pitäisi olla koko ajan jossain ulkona menossa, "nauttimassa kesästä". Syksyn tullen alkaa taas työt, opinnot ja harrastukset. Sitä herää taas ihan eri tavalla eloon.
En, kohta saa taas palella asunnossa.
Rakastan kaikka vuoden aikoja.Syksy,talvi,kevät kesä,
Kesä on ainakin osin sitä, miksi sen itse tekee. Itse en vain onnistu tekemään siitä sellaista kuin haluaisin yksinäisenä. Minulla oli orastava odotus rakkaudesta erään ihmisen kanssa ja mietin jo mitä tekemisimme, mutta hän päätti toisin eikä "halunnut" minua.
En todellakaan. Saa miettiä lämmitystä, sähkölaskuja ja kallista ruokaa. Kesällä saa sentään ruokaa luonnosta, ei tarvitse lämmittää eikä mene paljoa sähköäkään ja on valoisaa. Syksyllä ja talvella on ihan pimeää ja kylmää.
Vierailija kirjoitti:
En, kohta saa taas palella asunnossa.
Alastiko sä asunnossas oot?
Syksy on tervetullut myös minulle.🤗
En tykkää pimeästä ja kylmästä, eli kesä olis vielä saanut jatkua vaikka pari kuukautta. Sitten olisin valmis syksyyn :) Elokuussa parasta on,että monesti on vielä päivät lämpimät ja illatkin. Lämmin auringonpaiste on se, joka tuo minuun virtaa. Nautin paistatella auringon paisteessa terassilla. Kylmä, pimeä ja loskainen marras-joulukuu ei houkuttele.
En ole Suomessa ja täällä missä asun ei juuri syksyä näy. Niveleni nauttivat lämmöstä, joten tämä 38c on hyvä. Talvella +20 toimii myös oikein hyvin.
En todellakaan. Vihaan alkavaa 10 kuukauden märkyyttä, kylmyyttä, lunta, räntää, loskaa, pimeyttä, ankeutta.
No en! Rakastan aurinkoa ja lämpöä.
Minulla oli huikea kesä, kävin ties missä tapahtumissa ja riennoissa ja nautin valoisista öistä ja lämpimästä säästä. Hieman haikea olo, nyt on festarit juhlittu ja keikat siirtyvät sisätiloihin. Mutta pidän kaikista vuodenajoista ja on hyvä, että tulee syksy ajallaan. Sään puolesta oli hyvä kesä, sopivan lämmintä muttei liian kuumaa.
Joo olen niin syys- ja kevätihminen, että kyllä tätä on odotettu. Talven ja kesän voisi skipata pois.
Toivoisin, että kesä jatkuisi ensi toukokuuhun ja sitten alkaisi ensi kesä.
Vituttaa, kohta taas 6 kk helvetti pakkasen, lumen ja jään keskellä. Kaikki on vaivalloista niiden takia. Ainut hyötyon että ruokaostokset voi jättää pariksi tunniksi viileänä pysyvään autoon jos käy asioilla.Maisematkin ovat talvella tylsiä. Pelkkää lunta eikä järveä erota pellosta. Mitä vamhemmaksi tulen sitä enemmän vihaan talvea.
Olen. Vihaan kuumaa ja sitä ettei voi tehdä mitään ilman että tulee hiki, luonto kuivuu, asunnossa liian kuuma ja mieliala muutenkin huonompi. Kun tulee viileää tuntuu että pystyy taas hengittämään, rakastan sadetta, lunta, syksyn värejä, vilttejä, kuumia suihkuja ja Halloweenia sekä Joulua. On ihanaa käydä talvella metsälenkillä ja sitten tulla lämpöiseen kotiin peittojen alle. Keväällä kun valon määrä lisääntyy ja tulee siite- ja katupölyä olo menee taas huonommaksi, sitten kesän ajan olen ihan jossain horroksessa, ei huvita mikään. Viileyden saapuessa herään taas henkiin.
Syksy on lempivuodenaikani. Rakastan ruskaa, upeat värit ja toivottavasti aurinkoiset syyspäivät. 🍁🍂
En helpottunut, mutta hyväksyn syksyn tulon, kun ei muutakaan kerran voi. Ja pidän kyllä syksystä ja talvestakin aina uuteen vuoteen asti. Vasta tammikuussa alkaa talvi tuntua viheliäiseltä.
Tykkään kesästä parhaiten, mutta talvikin menettelee. Vietän aikaani paljon tvn ääressä joten esim talven hiihtokisat on mukavaa katsottavaa. Ulkoilen joka päivä, ja olen täällä pohjoisessa jo tottunut pakkassäihin. Valon puolesta pyrin ajoittamaan valveilla oloaikani valoisaan aikaan. Olen eläkkeellä.
No onneksi vielä on ollut lämmintä.
Saa ollakin, kyllä sitä sadetta ja pimeää sitten taas riittää.