Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisurheilu MM-kisat

Vierailija
20.08.2023 |

Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.

Kommentit (1594)

Vierailija
401/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas veti hyvin! Näki miten sisulla puristi loppusuoran. Oli pakko kannustaa ääneen tässä yksin sohvalla, kissa kyllä vähän katseli kun huusin.

Kai muistit kannustaa myös suomalaisnaisia samalla innolla?

Vierailija
402/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote toimii?

Joo, rokotteella lämmitettiin tuo Budapestin stadion. 

Kummallisen paljon noita nyt tapahtuu... uskoo tohon ilmastonmuutospropagandaan ken tahtoo...

Ihan normaalimäärä. Jo ennen kuin edes tiedettiin, mikä on ilmastonmuutos, urheilijoilla oli vammoja ja kramppeja kesken kisojen. 

Ilmastonmuutos saatu sitten vedettyä tähänkin ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamberi, komea ylitys! Mieletön kilpailija.

Vierailija
404/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote toimii?

Kummallisen paljon noita nyt tapahtuu... uskoo tohon ilmastonmuutospropagandaan ken tahtoo...

Ihan normaalimäärä. Jo ennen kuin edes tiedettiin, mikä on ilmastonmuutos, urheilijoilla oli vammoja ja kramppeja kesken kisojen. 

Sellaista se on kun rokotehullut saavat kulkea vapaalla jalalla. Rokotehulluhan sen ilmastonmuutoksenkin mukaan veti. 

Vierailija
405/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote toimii?

Sellaista se on kun rokotehullut saavat kulkea vapaalla jalalla. Rokotehulluhan sen ilmastonmuutoksenkin mukaan veti. 

Rokotetketju ilmiannettu venäjätrollina.

Vierailija
406/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pitkät piuhat täällä päässä, mutta mikä idea tuossa odotushuoneessa on? Lihakset hapoilla siellä istuttava sen sijaan että verryttelisi hapot pois ja aloittaisi palautumisen. Ei mitään järkeä. 

Ehkä se on viihteen takia? Helppo kuvata heitä. En minä muuta keksi.

Eihän siinä edes ole mitään viihdettä katsoa kun tyypit istuvat sohvalla/maassa. Varsinkaan kun sitä odotushuonetta kuvataan vain muutama sekunti silloin tällöin. 

No mutta siellä ne on nalkissa ja pettyneet tai iloiset reaktiot saa helposti kuvattua.

Vierailija
407/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pitkät piuhat täällä päässä, mutta mikä idea tuossa odotushuoneessa on? Lihakset hapoilla siellä istuttava sen sijaan että verryttelisi hapot pois ja aloittaisi palautumisen. Ei mitään järkeä. 

Eihän siinä edes ole mitään viihdettä katsoa kun tyypit istuvat sohvalla/maassa. Varsinkaan kun sitä odotushuonetta kuvataan vain muutama sekunti silloin tällöin. 

No mutta siellä ne on nalkissa ja pettyneet tai iloiset reaktiot saa helposti kuvattua.

Katsooko joku oikeasti urheilukilpailuita nähdäkseen pari sekuntia jonkun urheilijan ilmeitä? Eikö niitä maalissa näe ihan tarpeeksi? 

Vierailija
408/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun reaktionhimosi takia pahimmillaan menee kulta sivu suun, kun palautuminen ei pääse käyntiin tuolla apinahäkissä istuskellessa. 

Vierailija
409/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että minä en oikein välitä hänestä? Korean kaveri on ollut hauskaa seurattavaa ja suorastaan äidillisesti kannustan tuota Harrisonia.

Vierailija
410/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun reaktionhimosi takia pahimmillaan menee kulta sivu suun, kun palautuminen ei pääse käyntiin tuolla apinahäkissä istuskellessa. 

Olenpa vaikutusvaltainen.

Vierailija
411/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilla on hämmentävän laaja kattaus yleisurheilussa.

Vierailija
412/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että minä en oikein välitä hänestä? Korean kaveri on ollut hauskaa seurattavaa ja suorastaan äidillisesti kannustan tuota Harrisonia.

Itse toivon jokaisessa lajissa, että jenkki ei voita tai muutenkaan pärjää. 

Vierailija
413/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilla on hämmentävän laaja kattaus yleisurheilussa.

Ja Espanjalla.

Vierailija
414/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Siitä jenkkien  dopingtehtaasta pukataan nuoria liukuhihnalta ja jälki on rumaa. Onneksi ei tartte enää kuunnella sitä hirveää kansallislaulua joka kymmenen minuutin välein. Huh. On erittäin hyvä parannus tämä palkintojenjaon siirto kokonaan pois kilpailuista omaksi ohjelmanumerokseen. 

Vierailija
415/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Raitas-Topi?

Vierailija
416/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömät erot tuli esteissä.

Vierailija
417/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko italailailainen suurieleisyys liikaa hillitylle suomalaismammalle? 

Minä yleensä tykkään niistä kilpailijoista, jotka vähän erottuu porukasta. Mutta pitää vaikuttaa jotenkin mukavalta. Tämä Tamberi jättää kylmäksi ja minusta hänellä on liikaa noita eriparijuttuja. Omahyväisen oloinen.

Vierailija
418/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs Raitas-Topi?

Jäi karsintoihin. 

Vierailija
419/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko italailailainen suurieleisyys liikaa hillitylle suomalaismammalle? 

Minä yleensä tykkään niistä kilpailijoista, jotka vähän erottuu porukasta. Mutta pitää vaikuttaa jotenkin mukavalta. Tämä Tamberi jättää kylmäksi ja minusta hänellä on liikaa noita eriparijuttuja. Omahyväisen oloinen.

Omahyväinen? Näitkö mitä teki kun jenkki itki pettymystään patjalla? 

Vierailija
420/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Siitä jenkkien  dopingtehtaasta pukataan nuoria liukuhihnalta ja jälki on rumaa. Onneksi ei tartte enää kuunnella sitä hirveää kansallislaulua joka kymmenen minuutin välein. Huh. On erittäin hyvä parannus tämä palkintojenjaon siirto kokonaan pois kilpailuista omaksi ohjelmanumerokseen. 

Oikein urheilullisia ajatuksia illan päätteeksi, miksi edes katsoa tällaista roskaa?