Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisurheilu MM-kisat

Vierailija
20.08.2023 |

Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.

Kommentit (1594)

Vierailija
421/1594 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamberi, komea ylitys! Mieletön kilpailija.

Mikähän siinä on, että minä en oikein välitä hänestä? Korean kaveri on ollut hauskaa seurattavaa ja suorastaan äidillisesti kannustan tuota Harrisonia.

Onko italailailainen suurieleisyys liikaa hillitylle suomalaismammalle? 

Minä yleensä tykkään niistä kilpailijoista, jotka vähän erottuu porukasta. Mutta pitää vaikuttaa jotenkin mukavalta. Tämä Tamberi jättää kylmäksi ja minusta hänellä on liikaa noita eriparijuttuja. Omahyväisen oloinen.

Ei näytä omahyväiseltä vaikka voittanut kaiken mahdollisen.

Vierailija
422/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonas veti hyvin! Näki miten sisulla puristi loppusuoran. Oli pakko kannustaa ääneen tässä yksin sohvalla, kissa kyllä vähän katseli kun huusin.

Kai muistit kannustaa myös suomalaisnaisia samalla innolla?

Jotenki hämmentää joittenki kommentit miks ei voi kannustaa molempia sukupuolia onko porukalla nuin huono itsetunto ja vielä itkeä ku ei nyt tulekkaan Suomelle joka lajista mitallia ja ruveta määkyy joistain kisa turisteista jotka menee edustaan suomea vai onko vaan katkeruutta ilmassa. Ei hitto mitä pelleä porukkaa on nykyää. Porukka vois mennä ite näyttää taitojaan mut taitaa olla ammatti sohva valmentajia jotka ny ei osaa muutako märistä ku pikku lapset 🤣M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että minä en oikein välitä hänestä? Korean kaveri on ollut hauskaa seurattavaa ja suorastaan äidillisesti kannustan tuota Harrisonia.

Minä yleensä tykkään niistä kilpailijoista, jotka vähän erottuu porukasta. Mutta pitää vaikuttaa jotenkin mukavalta. Tämä Tamberi jättää kylmäksi ja minusta hänellä on liikaa noita eriparijuttuja. Omahyväisen oloinen.

Omahyväinen? Näitkö mitä teki kun jenkki itki pettymystään patjalla? 

Onko se nyt kovinkin jaloa toimintaa, jos voittaja menee lohduttamaan itselleen hävinnyttä kilpailijaa? Paljon rehdimpää on, kun hävinnyt onnittelee reilusti voittajaa.

Vierailija
424/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla urheilis maailman ehdottomat huiput, ihan sama kuinka monta mistäkin maasta, niin ei siellä varmaan olis muita suomalaisia kuin Murto.

Harala ei pääsis edes jenkkien sisäissä kun johonkin c-ryhmään.

Ihanko ne tyhjästä aina ilmestyisivät uudet kyvyt areenalle? Niinhän siinä kävisi, jos emme saisi seurata uusia urheilijoita alusta asti.

Tietysti valmentajat ja muu urheiluväki tietäisivät, mutta kyllä me suuri yleisökin haluamme nähdä sen kehityksen kaaren.

Vierailija
425/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonas veti hyvin! Näki miten sisulla puristi loppusuoran. Oli pakko kannustaa ääneen tässä yksin sohvalla, kissa kyllä vähän katseli kun huusin.

Kai muistit kannustaa myös suomalaisnaisia samalla innolla?

Jotenki hämmentää joittenki kommentit miks ei voi kannustaa molempia sukupuolia onko porukalla nuin huono itsetunto ja vielä itkeä ku ei nyt tulekkaan Suomelle joka lajista mitallia ja ruveta määkyy joistain kisa turisteista jotka menee edustaan suomea vai onko vaan katkeruutta ilmassa. Ei hitto mitä pelleä porukkaa on nykyää. Porukka vois mennä ite näyttää taitojaan mut taitaa olla ammatti sohva valmentajia jotka ny ei osaa muutako märistä ku pikku lapset 🤣M31

Taitaapa nämä joka toinen negatiivinen kommentti olla yhden ja saman botin lähettämää agitaatiota.

On yrittänyt vetää mukaan, koko repertuaarinsa, alapääjutuista, rokotuksiin, venäjän urheilijoitten voittoihin, jos olisivat päässeet mukaan ja nyt sitten feminismikin. Ei muuta kuin ilmiannetaan ne asiattomina.

Ruplia tulee.

Vierailija
426/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omahyväinen? Näitkö mitä teki kun jenkki itki pettymystään patjalla? 

Onko se nyt kovinkin jaloa toimintaa, jos voittaja menee lohduttamaan itselleen hävinnyttä kilpailijaa? Paljon rehdimpää on, kun hävinnyt onnittelee reilusti voittajaa.

No on. Ei ylimielinen lohduttele huonompiaan.

Vierailija
427/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harala palasi tasolleen😋

Vierailija
428/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harala palasi tasolleen😋

Mites oma tasosi? Aina yhtä matalalla? 

Vierailija
429/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harala palasi tasolleen😋

Minä en ole kilpaurheilija. Mites itse? Sieltä sipsipussien keskeltä huutelet?

Vierailija
430/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pärjänneet taas paremmin kisoissa kuin miehet.

Vierailija
431/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Wilma Murto. Muut turisteja. Aku Partanen kuudes omassa lajissaan. Veikkaan, että maailmanlaajuisesti suurempi laji kuin joku naisten seiväshyppy.

Vierailija
432/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harala palasi tasolleen😋

Junnusarjoissa kilpailtu kyllä, mutta urheilullisista tasoistahan mä nyt en puhunut. 

Vierailija
433/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harala palasi tasolleen😋

Junnusarjoissa kilpailtu kyllä, mutta urheilullisista tasoistahan mä nyt en puhunut. 

Siinä tapauksessa sinun käytöstapasi eivät ole millään tasolla, enkä usko, että muutkaan "tasosi" ovat😂

Vierailija
434/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Wilma Murto. Muut turisteja. Aku Partanen kuudes omassa lajissaan. Veikkaan, että maailmanlaajuisesti suurempi laji kuin joku naisten seiväshyppy.

Lehikoinen ja Vanninen pärjäsivät lajeissaan oikein hyvin, suomalaisia miesottelijoita esim. ei ole arvokisoissa pahemmin näkynyt aikoihin. Naisten moukari vasta tulossa, siinäkin Suomella junnuikäinen Kosonen ihan hyvillä mahiksilla. Helanderin hermo jos kerrankin pitäis, vois pärjätä. 

Vierailija
435/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta on ihana <3

Vierailija
436/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehikoinen ja Vanninen pärjäsivät lajeissaan oikein hyvin, suomalaisia miesottelijoita esim. ei ole arvokisoissa pahemmin näkynyt aikoihin. Naisten moukari vasta tulossa, siinäkin Suomella junnuikäinen Kosonen ihan hyvillä mahiksilla. Helanderin hermo jos kerrankin pitäis, vois pärjätä. 

Naisten 7-ottelu nyt on täysi vitsi. Vannista avitti kahden kilpailijan puuttuminen kärkikahinoista. Lehikoisen turha unelmoida finaaleista 54 alkuisella ajalla.

Vierailija
437/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten 7-ottelu nyt on täysi vitsi. Vannista avitti kahden kilpailijan puuttuminen kärkikahinoista. Lehikoisen turha unelmoida finaaleista 54 alkuisella ajalla.

Seiskaottelu on mielestäni kaukana vitsistä. Ja aina joku puuttuu, sekin kuuluu urheiluun.

Vierailija
438/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murto saa tänään mitalin ja siten myös valitaan vuoden urheilijaksi.

Vierailija
439/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö Lotta päästä 12.20 kuntoon ensi vuoden olympialaisiin?

Vierailija
440/1594 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄÄTTÄNEN JATKOON

TV2 nyt