Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisurheilu MM-kisat

Vierailija
20.08.2023 |

Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.

Kommentit (1594)

Vierailija
1581/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"suomelle" keihäs kultaa!. Tää choprahan on kaiketi koulutettu kuortaneen keihäs opistossa ja oppi on mennyt perille. Tuskin edes mitään siitä tietotaidosta maksanut? Onhan sitä saatavilla muualtakin mutta silti oishan nuo intialaiset sitä oppia voinut käydä muualtakin että muutamalle suomi talentillekin jäisi mahdollisuuksia.

Ei ole oppejaan Kuortaneelta saanut. Uwe Hohn oli hänen valmentajansa jo juniorisarjoissa.

Kun kohteliaasti suomalaiselle haastattelijalle kehui katselleensa aikoinaan suomalaisten heittoja videolta, niin heti luutiin Suomessa, että hän on oppinsa imenyt youtubesta suomalaisten heitoista.

Tosiassa ollut ammattimaisessa huippuvalmennuksessa juniorivuosistaan lähtien, mutta ei todellakaan suomalaisvalmennuksessa.

Vierailija
1582/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo korkeushyppääjä pitää päiväkirjaa.

Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla. 

Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.

Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.

No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.

En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.

Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja

En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.

Tuloksia ylös kirjaava korkeushyppääjä oli ulkomaalainen. Me emme maksa mitään heidän urheiluistaan. 

Juuri aiemminhan kerroit Murron ja Junnilan töhertelevän vihkoihinsa, nytkö he eivät niin teekään?

En minä ole kirjoittanut suomalaisista missään kohdassa. Saattaa tulla yllätyksenä että täällä on useampi kirjoittaja. Minä olin se joka ensimmäisenä asian mainitsi ja hyppääjä tuo aussi joka varmasti jo mitaleilla. Tähänkin ketjuun on useampi eri henkilö kirjoittanut. 

Älä välitä. Ketjussa on päivystänyt kisojen alusta saakka tuo yksi rähisijä joka haastaa riitaa kaikkien kanssa.

Se reppana kuvittelee että ketjussa on vaan yksi toinen keskustelija hänen itsensä lisäksi kun ei hoksaa yhtään että meillä muilla on muutakin tekemistä ja tämä on vaan satunnainen harrastus.

Mitä lie tekee kun kisat loppuu tänään. Mahtaa tulla tyhjyys, mutta eiköhän se löydä jonkun toisen aktiivisen ketjun jossa jatkaa wouhkaamistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo korkeushyppääjä pitää päiväkirjaa.

Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla. 

Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.

Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.

No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.

En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.

Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja

En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.

Tuloksia ylös kirjaava korkeushyppääjä oli ulkomaalainen. Me emme maksa mitään heidän urheiluistaan. 

Juuri aiemminhan kerroit Murron ja Junnilan töhertelevän vihkoihinsa, nytkö he eivät niin teekään?

En minä ole kirjoittanut suomalaisista missään kohdassa. Saattaa tulla yllätyksenä että täällä on useampi kirjoittaja. Minä olin se joka ensimmäisenä asian mainitsi ja hyppääjä tuo aussi joka varmasti jo mitaleilla. Tähänkin ketjuun on useampi eri henkilö kirjoittanut. 

Älä välitä. Ketjussa on päivystänyt kisojen alusta saakka tuo yksi rähisijä joka haastaa riitaa kaikkien kanssa.

Se reppana kuvittelee että ketjussa on vaan yksi toinen keskustelija hänen itsensä lisäksi kun ei hoksaa yhtään että meillä muilla on muutakin tekemistä ja tämä on vaan satunnainen harrastus.

Mitä lie tekee kun kisat loppuu tänään. Mahtaa tulla tyhjyys, mutta eiköhän se löydä jonkun toisen aktiivisen ketjun jossa jatkaa wouhkaamistaan.

Jatkaa taas provoamista miten tulevaisuudessa omistusasujat eivät saa asumistukea yms mitä suoltaa normaalisti. 

Vierailija
1584/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa ei saanut yhtään mitalia kisoista.

Ohhoh. Tosin saksalaiset kyllä näyttää muuttuneenkin aikalailla sitten menestyspäivien..

Ja se 10-ottelija Kaul alkaa olla jo aika ikämies ja kesken jäi ottelu eikä nämä keihäskarjutkaan ole enää entisessä iskussaan ja Vetterhän ei päässyt mukaan koko kisoihin.

Vierailija
1585/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanti!

Vierailija
1586/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femke Bol! Hollannille kultaa.

Vierailija
1587/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bol!

Vierailija
1588/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooo Femke jyräääää

Vierailija
1589/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos (melkein) kaikille kisoja yhdessä seuranneille ja hyvää yötä! Tavataan taas seuraavien kisojen aikaan!

Vierailija
1590/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä suomalaisia haukkuva on joku joka elää sillä tavoin nyt elämänsä kohokohtaa kun saa keskustelupalstalla vähän huomiota. Wt porukkaa selkeästi. Säälittävä tapaus oikeasti. 

Tarkoitat siis tuota joka haukkuu muita keskustelijoita, koska muuta suomalaisten haukkumista ei tässä ketjussa ole?

Se on todennäköisesti keravalta joten yritetään ymmärtää. Fiksuinta olisi vaan ignoorata koko tyyppi mutta kukapa tuota jatkuvaa louskutustakaan jaksaa.

Vierailija
1591/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hollannille!

Vierailija
1592/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seurannasta! Näkemiin ja kuulemiin seuraaviin kisoihin!

Vierailija
1593/1594 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Tosin saksalaiset kyllä näyttää muuttuneenkin aikalailla sitten menestyspäivien..

Ja se 10-ottelija Kaul alkaa olla jo aika ikämies ja kesken jäi ottelu eikä nämä keihäskarjutkaan ole enää entisessä iskussaan ja Vetterhän ei päässyt mukaan koko kisoihin.

Ja Mihambo loukkaantui Saksan mestaruuskisoissa. 

Vierailija
1594/1594 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sanoa olevansa rasisti sanomatta olevansa rasisti.