Tyttäreni elättää miestäänsä ja en hyväksy sitä.
Onko tämä väärin? Eli minun tyttäreni (34v) välit ovat alkaneet lohkeilla siitä asti kun hän alkoi seurustella "hunsvotti" miehensä kanssa. Ovat olleet yhdessä jotain 6 vuotta nyt.Tämä mies ei käy lainkaan töissä jonkun mielentervesongelman takia, tyttäreni ja hän kuitenkin asuvat yhdessä ja tyttäreni elättää tätä miestä, eli ostaa miehelle kaiken, hemmottelee jne. On täysin rakastunut tuohon husnsvotti mieheen. He ovat myös kuulemma lähdössä reissuun ja tyttäreni on ostanut tuolle miehelle kaikki liput yms muut. Ja mies saa vain lorveilla tekemättä mitään. Pitääkö vain hyväksyä tälläinen vai miten saisin tyttäreni eroaamaan tuosta miehestä että hän saisi hyvän elämän?
Kommentit (190)
Äiti kuule meidän välit ei ole alkaneet lohkeilla mieheni takia kenenkään muun kuin sinun mielestäsi. Meillä ei ole ollut hyvät välit sen jälkeen kun olin lapsi. Syynä siihen on se, että olet epäluotettava ja muiden manipuloitavissa.
Niin ja oma huono itsetuntosi ulottuu myös siihen kuinka näät lapsesi. Sun lapset on aina huonompia kuin muut. Ja syyllisiä. Jos vaihtoehtona on ihan kuka muu tahansa ja sun lapsi niin sun mielestä todennäkösintä on se, että vika on siinä sun lapsessas. Säälin sua siitä että olet noin rikki, mutta en voi sun häpeän tai minkä lie perusteella tehdä valintoja omasta elämästäni.
Sun voi olla vaikea ymmärtää sitä, mutta mulle elämässä on jotain paljon parempaakin kuin raha. Mieheni ei käytä mua hyväksi. Hän tekee meillä ruuat ja siivoaa sillä aikaa kun teen töitä. Todennäköisesti jää myös koti-isäksi jos saamme joskus lapsia. Ei sillä, että se kuka meillä tekee mitäkin kuuluisi kenellekään muulle kuin meille. Parasta meidän elämässä ja yhdessäolossa on rakkaus ja luottamus. Voisit edes yrittää ymmärtää.
Kyllä eron jälkeen voi mennä heti naimsiin. Ei mitää eri vaiheita tarvita. Meillä onnistui ja jatkuu 20 vutta jo.
Älä suotta puutu tai murehdi, et voi aikuisen lapsen valintoihin vaikuttaa. Jos tyttäresi on niin hyvä tuloinen ja hyväsydäminen, niin anna elättää. Jos voivat muuten hyvin, niin kaikki on hyvin.
Hirmusen kiinostava tämä näyttää olevan, enkä minä usko sanaakaan aloittajan vuodatuksesta.
Mietin vain miksi täällä keksitään kaikkea, eikö tosielämässä ole ihan tarpeeksi tekoa.
Keski-ikäinen nainen elättäköön ja helliköön vaikka apinaa, mitä se äidille kuuluu kunhan lapsi on onnellinen.
1970- ja 1980-luvun luonnostaan punatukkaiset tytöt ja naiset: Minkälaisia housuja te käytätte lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten saisin tyttäreni eroaamaan tuosta miehestä että hän saisi hyvän elämän?
Aikuiset ihmiset.
Et voi tehdä mitään.
Sinäkö sen hyvän elämän hänelle tarjoaisit?
Jos 34-vuotias eroaa, ehtiikö hän enää löytää uutta puolisoa mikäli aikoo lisääntyä?
No tuskin ap.n tytär aikoo lisääntyä. Se ei kannata, jos puolisolla on mielenterveysongelma. Ne usein periytyy.
Ja jos tytär aikoo lisääntyä kannattaa etsiä uusi mies.
Lemmikin korvike. Mies päässyt kiilaamaan kivan koiran ja tyttären väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mies siis on hunsvotti? Mielenterveysongelmansa vuoksi?
Niin. T. ap
Silläkö ei ole mitään merkitystä, että kyseinen mies tekee tyttäresi onnelliseksi?
Pelkkä työssäkäynti, tai raha - eivät tee ihmisestä hyvää. On nähty ja koettu.
Todennäköisesti tyttäresi mies hoitaa sitten niitä kotiasioita siihen malliin, että tyttäresi näkee suhteen olevan tasapainoinen.
Miehen äidin pitäisi maksaa ensisijassa tai olla kaikille vaikka perustulo. Sitten tytär kohtuudella. Ei ole pakko olla yhdessä, jos epäilyttää jokin. Yleensä lapselle menee raha, jos on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisiä ihmisiä näkemättä mahdotonta sanoa kuka kykenee mihin tai ei.
AP kuitenkin 99% varmuudella hyväksyisi tilanteen mukisematta jos kyseinen mies kustantaisi hänen tyttärensä elämän vastaavassa tilanteessa... joten oppikirjaesimerkki tuplastandardeista. Lokkeilu on minusta harvoin hyväksyttävää muttei elämä jaa kaikille samanlaisia kortteja, siis jos kyse tosiaan on jonkinlaisista mielenterveysongelmista.
Tällä miehelle on tyttäreni mukaan
-Psykoottinen masennus
-Ahdistuneisuushäiriö
-2 erilaista persoonallisuushäiriötä
-OCD
Muusta en tiedä. T. AP
Serkun exän väsäämä provo. Ette ole olleet vuosiin yhdessä. Tunnistin oireet. Toinen juttu. Sehän on nykyään miehiin päin kallellaan oleva bi. Miksi sinä ja Tommi valehtelette?
Näitä on yllättävän paljon. Omassa suvussa oli nuori ulkomaalainen mies ja keski-ikäinen vanhempi nainen, joka kustanti kaiken. Kyllähän tuossa lopulta huonosti kävi. Rahat loppui ja ukko lähti. Ukolla piti olla salikortti ja merkkivaatteita päällä.
Tytär on siis löytänyt elämänsä rakkauden, jonka kanssa hänellä on hyvä elämä.
Huolestunut vanhempi voisi keskittyä omaan hyvään elämäänsä.
Nenänsä tunkeminen täysi-käisten lasten elämään ja mielen osoittaminen parinvalinnasta johtaa siihen, ettei pian ole mitään asemaa jälkeläisen elämässä.
Ap ottaa nyt lusikan kauniiseen käteen ja ystävällisesti hyväksyy tyttären valinnan. Kaikille mukavinta.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta on aika hyvä aika suhteelle, monet ei ole edes kahta vuotta. Ehkä he todellakin ovat onnellisia. Anna olla
Ihan se ja sama,mitä sinä ajattelet 34v !!! tyttäresi liitosta/ valinnoista. Hän elää omaa elämäänsä kuten pitääkin. Kiukuttele ihan itseksesi.
Jos mies on muuten hyvä, niin mikäs siinä. Valitettavasti monet toisten rahoilla eläjät saattavat olla kunnon pummeja. Ja kaupan päälle vielä pettävät.
Minun esikoistyttäreni 23 v samanlaisessa tilanteessa
Järkyttävää sitäpaitsi tuo ei ole harvinaista. Miehistä löytyyjoka ikäluokasta noita siipeilijöitä. Itse olin 20.v naimisissa joista puolet eli n. 10.v ex mies heittäytyi pitkäaikaistyöttömäksi pistäen minut maksamaan kaikki lapsia 4. On tosiaan EX nykyään... liian kauan aikaa meni kunnes silmät aukesi, toivottavasti tyttärellesi ei käy samoin!!!:O
Lähtökohtaisesti aikuinen ihminen saa käyttää omaisuuttaan mihin haluaa. Jos katsot, että tyttärelläsi on maksamattomia velkoja sinulle, niin voit viedä asian käräjäoikeuden käsiteltäväksi.
Suomessa katsotaan ihmisellä olevan perusoikeudet, kuten omaisuuden suoja. Tämä asia ratkaistiin fyysisen voimankäytön keinoin vuosina 1939-1945.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää sitäpaitsi tuo ei ole harvinaista. Miehistä löytyyjoka ikäluokasta noita siipeilijöitä. Itse olin 20.v naimisissa joista puolet eli n. 10.v ex mies heittäytyi pitkäaikaistyöttömäksi pistäen minut maksamaan kaikki lapsia 4. On tosiaan EX nykyään... liian kauan aikaa meni kunnes silmät aukesi, toivottavasti tyttärellesi ei käy samoin!!!:O
Samaa mieltä. Tuntuu että näitä pummeja on jo melkein kaikki "miehet". Kunnon miehiä ei enää ole, jotka elättivät perheen ja osoittivat rakkautensa teoillaan.
Siitäkin voi tulla erittäin katkeraksi ja pilata elämänsä jos oma äiti alkaa ahdistella nii et pakko jättää rakastamansa mies