Tyttäreni elättää miestäänsä ja en hyväksy sitä.
Onko tämä väärin? Eli minun tyttäreni (34v) välit ovat alkaneet lohkeilla siitä asti kun hän alkoi seurustella "hunsvotti" miehensä kanssa. Ovat olleet yhdessä jotain 6 vuotta nyt.Tämä mies ei käy lainkaan töissä jonkun mielentervesongelman takia, tyttäreni ja hän kuitenkin asuvat yhdessä ja tyttäreni elättää tätä miestä, eli ostaa miehelle kaiken, hemmottelee jne. On täysin rakastunut tuohon husnsvotti mieheen. He ovat myös kuulemma lähdössä reissuun ja tyttäreni on ostanut tuolle miehelle kaikki liput yms muut. Ja mies saa vain lorveilla tekemättä mitään. Pitääkö vain hyväksyä tälläinen vai miten saisin tyttäreni eroaamaan tuosta miehestä että hän saisi hyvän elämän?
Kommentit (190)
Se on sitä rakkautta. Toinen voi olla miljonääri ja toinen poimittuna sillan alta sateessa.
Se voi olla loppuelämän onnellisin hetki kun kaksi täysin eri tilanteesta näkee molemmat toisissaan jotain hyvää.
Ei kukaan voi vaatia keneltäkään rakkaudelta että kuka saa ja ketä rakastaa.
Tyttäresi maksaa viulut? Mistä tiedät ettei miehellä ole tuloja. Se että on työtön ei tarkoita että on varaton. Enhän minäkään tee rehellistä työtä silti voin sanoa että käyttörahaa joka kuulle on enemmän kuin tonni.
Ja ihan tyytyväinen olen elämääni.
Minä ymmärrän hätäsi, olisit varmaan halunnut jonkun ylioppilaan tytöllesi mieheksi, mutta kun se elämä ei mene aina niin. Minun siskoni rakastui aikoinaan pitkään aineita käyttävään mieheen, ja hän oli hoito alalla töissä se ei estänyt rakkautta. Mies ei nykyään käytä aineita, heillä lapsia ja molemmat käy työssä nykyään.
elämä on.
Ei yksikään vanhempi voi valita lapsien kumppaneita tai vaikuttaa niihin.
Kyllä jos esim tyttöni tulevaisuudessa joutuu väkivallan kohteeksi miehen puolelta niin tietysti loppuu. Mutta niin kauan kun osaavat olla niin mitä sitten.
En minä ymmärrä tätä vanhempien hömpötystä siitä että
Pitää käydä koulut ja tähdätä korkealle. Minkä takia pitäisi. Rahaa voi muutenkin hommata kuin pelkästään opiskelemalla ja työllä, toki jos haluaa elämänsä työtä tehdä ja hitaasti tienata niin mikäs siinä,
Sellaiset lapset jotka ovat ala/ylä asteella hikareita ns kultatyttöjä/poikia niin noista yleensä tulee sellaisia yli vartijoita lapsilleen, yrittävät saastuttaa ja saada heille samanlaiset koulu yms paineet kun oli itsellä omien vanhempien takia, mutta tuo kierre vaatia painostaa lapsia pitää saada poikki.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seksiä, mies saa elatuksen. Mikä on ongelma? Yleensä roolit ovat toisin päin.
Mistä tiedät että saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät vain tajua että olisivat pystyneet parempaakin ja jäävät täysin kelvottomille miehille äidin korvikkeeksi.
Eikös ne hyvätuloiset miehet juuri petä? Lähtevät työmatkoille ja pettävät siellä. Eivät ole koskaan kotona.
Suurin osa maailman miehistä löytyy työttömän ja hyvätuloisen väliltä.
Mitähän jotkut naiset näkee mielenterveysogelmaisessa miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vain fiksut ihmiset masentuvat tässä maailmassa. Ne jotka eivät ymmärrä tätä sairasta ympäristöä, eivät reagoi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain fiksut ihmiset masentuvat tässä maailmassa. Ne jotka eivät ymmärrä tätä sairasta ympäristöä, eivät reagoi mitenkään.
Niin kuin esim. Allu?
Anna nyt tyttäresi paneskella jännä miestä koska naiset aina tekee niin. Et voi puuttua tyttäresi rakkauselämään mitenkään.
100% vetoa että tää jätkä makaa ja lipittää kaljaa kotona 24/7. Varmaan "mielenterveys" ongelmia juu. Jos on mielenterveysongelmia käy hoidattaa ne prkl.
Kyseisiä ihmisiä näkemättä mahdotonta sanoa kuka kykenee mihin tai ei.
AP kuitenkin 99% varmuudella hyväksyisi tilanteen mukisematta jos kyseinen mies kustantaisi hänen tyttärensä elämän vastaavassa tilanteessa... joten oppikirjaesimerkki tuplastandardeista. Lokkeilu on minusta harvoin hyväksyttävää muttei elämä jaa kaikille samanlaisia kortteja, siis jos kyse tosiaan on jonkinlaisista mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos se mies ois jonkun fyysisen vamman vuoksi työkyvytön, niin silloin ois ok tää kuvio vai?
Ois kyllä silleen kiva jos olisi puoliso, joka olisi kotona ja huolehtisi että mun ei tartte esim. laittaa ruokaa ja siivota niin paljon. Hyvin varmaan pärjättäisiin mun palkalla ja sen puolison eläkkeellä/kuntoutustuella/työttömyyskorvauksella ja mun elämä ois rennompaa.
Kuule kun sairas ei jaksa siivota ja laittaa ruokaa.
Krooniset sairaudet eivät välttämättä vie toimintakykyä kokoaikaisesti tai täysin. Minulla on sisko, jolla on suolistosairaus. Töissä hän ei voi käydä (tai voisi, mutta kukaan ei palkkaa häntä sillä riski yllättäviin ja pitkiin sairauspoissaoloihin on koko ajan), sillä sairaudessa on säännöllisen epäsäännöllisesti pahempia vaiheita. Niiden aikana sisko ei paljon jaksa, mutta kun tilanne on parempi, niin hän kyllä huolehtii kotitöistä liki kokonaan, niin että puolisonsa ei tarvitse.
Hieno mies se on. Toivottavasti häät on pian.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisiä ihmisiä näkemättä mahdotonta sanoa kuka kykenee mihin tai ei.
AP kuitenkin 99% varmuudella hyväksyisi tilanteen mukisematta jos kyseinen mies kustantaisi hänen tyttärensä elämän vastaavassa tilanteessa... joten oppikirjaesimerkki tuplastandardeista. Lokkeilu on minusta harvoin hyväksyttävää muttei elämä jaa kaikille samanlaisia kortteja, siis jos kyse tosiaan on jonkinlaisista mielenterveysongelmista.
Tällä miehelle on tyttäreni mukaan
-Psykoottinen masennus
-Ahdistuneisuushäiriö
-2 erilaista persoonallisuushäiriötä
-OCD
Muusta en tiedä. T. AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä trollaus.
Ja tosi typerä sellainen :(
Hauska provo
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣
Huh,mitä roskaa toiset kirjoittaa.
Ihan järkyttävän huono trolli.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät vain tajua että olisivat pystyneet parempaakin ja jäävät täysin kelvottomille miehille äidin korvikkeeksi.
Tuota minunkin äiti hokee, että pystyt parempaan, mutta kun rakastan vain tätä miest'ä niin mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö työttömyys miehestä huonomman?
Vaikka voi kuulostaa vähän julmalta, niin tekee se miehestä melko hyödyttömän.
No kuulostaa kyllä tosi kylmältä. Että hyödyn takia ollaan toisen kanssa? Ei vaikka kumppanuuden, ystävyyden tai rakkauden vuoksi?
häpeä
Eikös ne hyvätuloiset miehet juuri petä? Lähtevät työmatkoille ja pettävät siellä. Eivät ole koskaan kotona.