Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eicca Toppinen vaihtoi vaimonsa nuoreen missiin

Vierailija
19.08.2023 |

Siksi tuli ero. Näin se aina vanhoille naisille käy.

Kommentit (303)

Vierailija
181/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syvä yhteys" 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
182/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallisia miehiä löytynyt elämääsi. Itse en tunne yhtään kuvailemasi kaltaista sekopäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Syvä yhteys" 😂😂😂😂😂😂😂😂

aka sukupuoliyhteys

Vierailija
184/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan koomisinta tuossa on vakavalla naamalla pohtia miksiköhän juuri 25-vuotiaan mallin kanssa sattui syntymään tämä "mystinen" "ikä on vain numero"-yhteys. On tosiaan varmaan jostain jumalallisesta väliintulosta kyse, kun nelikymppinen, nuoruutensa rippeisiin takertunut has-been hurahtaa nuoreen missiin...! Jessus, kaikkea ne ihmisille syöttää.

Vierailija
185/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset on kuin mehukkaita hedelmiä. Nuorena houkuttelevia ja herkullisia, mutta keski-iässä jo nahistuneita tai mustuneita, ei tekisi mieli haukata.

Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.

Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.

En ymmärrä tätä että haukutaan nuorta naista täällä, joka on rakastunut Eiccaan. Se toimii vain luontaisten viettiensä mukaan, samoin toimii Eicca. Elämä on.

Onko joku katastrofi nyt tapahtunut tässä, ei ole. Eiköhän Kirsikin ole vain tyytyväinen lopulta, että uudet tuulet puhaltaa.

Höpönpöåön, et ensinnäkään ole nainen, vaan mies,ja toisekseen miehet nahiatuvat ihan samaööa tavalla,kuin naiset.

No ei oo ensimmäinen kerta kun mua palstalla haukutaan mieheksi, kun sanon vain niin kuin asiat on. 🤦🏻

Joo miehetkin toki nahistuu, mutta miehet ei muistuta alunalkaenkaan mehukkaita hedelmiä edes nuorina, niitä voi verrata ennemmin vaikka makkaroihin tai johonkin tyystin muuhun kuin muodokkaisiin mehukkaisiin hedelmiin. 😂

Niillä on tarve panna usein nahistuneinakin, eivät keksi elämälleen tarkoitusta ilman seksiä. Naiselke seksitön elämä ei ole mikään ongelma, meillä on patempaakin tekemistä iäkkäinä.

Haha, yritä nyt ymmärtää, että se että kerrot oman mielipiteesi asioista ei ole yhtä kuin "niin kuin asiat ovat".

Itse asiassa mielipiteesi on pikemminkin "niin kuin sovinistisiat ja muut misogynistit väittävät asioiden olevan". 

Lässynlässyn, ainoa sovinisti tässä oket sinä, joka teeskentelet että naisen ainoa arvo on olla himoittava ja haluttava, että vielä keski-iässäkin ja vanhuksena olisi nussittava ettei vain kellekään tule paha mieli.

Miksei iäkkäillä naisillä sun mielestä ole täysi vapaus rupsahtaa ja saada olla jo miehiltä seksuaalisesti rauhassa, kerropa tämä asia kun kovaa feministiä esität, vaikka olet kaikkea muuta.

Koita nyt ymmärtää urpo, että naisen ja miehen biologia on erilainen, samoin seksintarve.

Tämä.

Mua ei vanhanliiton feministinä vois vähempää kiinnostaa seksikkyys keski-iässä, kun jo nuorena yritin olla mahollisimman epäseksikäs, mutta silti tuli epäasiallista kohtelua ja h.. rittelua joka suunnalta.

En myöskään olisi koskaan suostunut kenenkään vaimoksi. Tässäkin ketjussa näkee mitä vaimous tekee ihmiselle, miehiä pidetään jumalina ja nuoria naisia horotellaan. Tämä se on muka, sitten jotain uusiofeminismiä vissiin. Ennen tuota kutsuttiin sovinismiksi.

Eicca on varmasti suurempi feministi kuin tämän ketjun katkerat vaimot.

Vierailija
186/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskookohan se itse tuohon stooriinsa vai vainko suurelle yleisölle pyritään tuo pajunköysi syöttämään?

Vierailija
187/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kymmentä vuotta odotella, että nuorikko löytää "syvän yhdeyden" jonkun vähemmän kulahtaneen kanssa, viisikin varmaan riittää.

Vierailija
188/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkiskin vielä. Liekö tuokaan ongelma selätetty, taitaa olla yhtä ongelmanväistelyä koko tyyppi.

Vierailija
189/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Eicca nyt ihana. Kateelliset naiset vaan ulisee.

Vierailija
190/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eicalla ja Kirsillä ei ole hirveän suuri ikäero, ei ainakaan niin suuri, että olisi ratkaisevaa.

Vierailija
191/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eicca haastattelussa klo 18.05 viiden jälkeen.

Vierailija
192/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AV-mammat aina pillastuu, kun mies löytää itselleen nuoremman naisen?

Älä ykeistä, minusta aika normaalia. Noinhan se on mennyt varmaan tuhansia vuosia ihmislajilla. Ei mua ainakaan naisena harmita yhtään, että miehet jättää mut nykyään ihan rauhaan, ja nuorempi naisten sukupolvi joutuu kärsimään häirinnästä ja muusta paskasta. Toki myös saavat nauttia miesten seurasta ja ihastua niihin, niin minäkin nuorena ihastuin. Eipä tulis enää mieleenkään.

Kyllä luonto tietää nää asiat paremmin kuin me, lopettakaa uhriutuminen.

No, onneksi molemmin puolin. Chaci Hilden, saman verran nuorempi miestään, otti nuoremman miehen sivusuhteena. Senhän sitä saa, ukotkin tasapuolisesti. Ha!

Sakilla puienet lapset, miten on aikaa sivusutailla, voi hyvä tavaton mihin tää maailma onkaan menossa

Vierailija
193/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
194/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksusti kertoo Eicca elämästään tuossa Me Naisten haastattelussa. Aloitti nuorena perhe-elämän ja itsenäistyminen jäi kesken. Eroja tapahtuu. Eicca ja Kirsi ovat nyt onnellisia kumpikin tahoillaan. 

Juu ei siinä mitään. Itseäni ihmetyttää lähinnä tuo että julkkiksia voi tosiaan iskeä noin. Pitää itsekin miettiä ketä tässä alkaisi pommittamaan.

Minä olen jo melkein iskenyt Macronin. Vähän vihjailin että mielestäni meillä on syvä yhteys.

Vierailija
195/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syvää yhteyttä ei syntynyt Raijan 54v. tai Irmelin 78v. kanssa? Varmasti hekin laittaa kehuvia kommentteja Eiccan facebookiin. Olen pettynyt.

Vierailija
196/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirstillä nuorempi mies ja Kirsti vielä hyvännäköinen nainen. 

Vierailija
197/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

APOCALYPTICA-yhtyeen keulakuva ja sellotaituri Eino ”Eicca” Toppinen, 48, kertoo elämänsä käännekohdista tuoreessa nimikkoteoksessa Eicca – Yhdistävä tekijä (Johnny Kniga).

Kirjan kenties kiinnostavin lanka punoutuu Eicca Toppisen ja näyttelijä Kirsi Ylijoen, 54, pitkään suhteeseen, joka päättyi monien yllätykseksi eroon 23 yhteisen avioliittovuoden jälkeen. Pari ilmoitti erostaan sosiaalisessa mediassa keväällä 2020.

Tuoreen elämäkerran mukaan kaikki lähti liikkeelle siitä, kun Toppiselle entuudestaan tuntematon norjalaisnainen lähestyi häntä Instagramissa, kiitteli keikasta ja kutsui kanssaan Oslon oopperataloon. Elettiin vuotta 2018.

– Tapoihini ei todellakaan kuulu vastailla tuntemattomien ihmisten viesteihin, mutta jokin kontaktissa herätti huomioni, Toppinen kirjoittaa kirjassa.

Tapojensa vastaisesti huippukuuluisa sellisti vastasi fanin viestiin.

– Viestittely alkoi arkisesti, mutta siinä oli heti kärkeen joku juttu. Jos yksi chat-kontakti voi tehdä vaikutuksen, tässä kävi niin.

– Koin jo parin lisäviestin jälkeen voimakasta ihastumista ja myös kummallista, selittämätöntä oikeutuksen tunnetta. Ajattelin, että olen jotenkin ansainnut tämän. Jokin kommunikaatiossamme osui minussa tosi syvälle, Toppinen kertaa kirjassa.

Ihastumisen tunteista ja salaisista viesteistä huolimatta Toppinen kiistää syyllistyneensä uskottomuuteen avioliiton aikana.

KIRJAN mukaan Toppisen oli turha selitellä, kun salassa pidetty yhteydenpito paljastui vaimolle tammikuussa 2019.

– Olin Kultainen Venla -gaalan jälkeisissä juhlatunnelmissa Kirsin kanssa saunassa, kun sain vahinkopuhelun Norjasta. 

Puhelimen toisesta päästä löytynyt norjalaisnainen oli kotimaassaan näyttelijänä ja mallina tunnettu Marianne Lindbeck. Lindbeck oli Toppista reilusti nuorempi, mikä loukkasi Ylijokea entisestään.

– Minun ja Mariannen seitsemäntoista vuoden ikäero oli Kirsille totta kai kuin suolaa haavoihin ja oikeutettu syy raivostua lisää. Olin hänen silmissään viidenkympin villityksestä kärsivä alkoholisti ja ennen muuta kolossaalinen pettymys – vaikka en todellakaan ollut tahtonut aiheuttaa kenellekään harmia tai vahinkoa.

– Vasta silloin havahduin kunnolla tajuamaan, että minullahan on pönttö ihan sekaisin enkä näytä tietävän lainkaan, mitä elämältäni haluan. 

Oli päivänselvää, että alkoholin jättäminen oli ainoa mahdollisuus alkaa saamaan päänsisäiseen sekamelskaan selkeyttä, Toppinen kirjoittaa.

SELLISTI pääsi alkoholista, mutta avioliitto ei enää koskaan korjaantunut ennalleen.

Joten päätimme yhdessä tuumin jättää eropaperit.

Toppinen tapasi Mariannen ensi kertaa kasvotusten keväällä 2020, ja ero Kirsistä astui voimaan saman vuoden syksynä. Nyt hän asuu uuden kumppaninsa kanssa Oslossa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009895557.html

Vierailija
198/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eicca ja Marianne ovat naimanaamat:

https://studentersamfundet.no/wp/wp-content/uploads/2019/03/Marianne-Li…

https://image.seiska.fi/1112365.webp?width=580&height=420&x=11.89&y=2.4…;

Ja naimahiukset

Jos photoshoppaisi niin, että vaihtaa naamat, mutta tucca jää jäljelle näiden kahden kohdalla, niin ei erottaisi niitä toinen toisistaan.

Kätevää, kun voivat varmaan kotona käyttää samoja tuotteita hiuksiin, shampoo, hoitsikka jne.

Vierailija
199/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eicca kohta mtv3:lla!

Vierailija
200/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin telkkarin kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi