Miksi nainen ei tee aloitteita
Tuolla toisessa ketjussa eräs mies kertoi, miten hänen kaverinsa oli opettanut, miten naisia isketään. Eli näin: baarissa mennään juttelemaan niitä näitä jollekin naiselle ja tarkkaillaan kiinnostuksen merkkejä. Jos nainen ei näytä kiinnostuvan, sitten vaan kohteliaasti heipat ja poistutaan. Kun samaa toistaa kymmeniä kertoja, niin joskus voi natsatakin.
Ja koska moni mies käyttää tätä samaa taktiikkaa, naisen ei tarvitse kuin ilmestyä paikalle ja miehiä lähestyy ehkä jopa riesaksi asti. Mikä saisi naisen yrittäämään lähestyä jotain ujoa nurkkapöydän tyyppiä? Ei mikään.
Ja täsmälleen sama nettimaailmassa.
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen oppinut ettei kannata jäädä miettimään olenko vakavissaan kiinnostunut naisesta.
Silloin jää ilman. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa kiinnostaa vakavissaan, olet jo kaverisektorilla. Liian tuttu ja turvallinen naiselle, ja nainen on tulkinnut ettei ole sitä kemiaa kun mitään ei tapahtunut aikaisemmin. Tätä verrataan naisen kokemuksiin muista miehistä, jotka osoittivat kiinnostuksensa nopeammin ja voimakkaammin.
Naista kannattaa lähestyä kun tietää että tätä voisi panna. Ja heti romanttisessa mielessä. Sen jälkeen voi katsoa onko kiinnostusta muuhunkin. Jos ei ole, saa seksiä ja kokemuksia jotka lisäävät itsevarmuutta ja osaamista seuraavienkin naisten kanssa (juu olet erityinen lumihiutale, mikä toimii muihin ei toimi sinuun, tiedetään tiedetään). Jos on, "rakkautta ensi silmäyksellä"-tarina on valmiina hääpuhetta varten. Valkoinen valhe kauniista silmistä ja niistä paistavasta ihanasta luonteesta sallitaan, vaikka tosiasiassa perse ja tissithän siinä vaiheessa kiinnostivat.
Tämä.
Pelimiestaktiikka on paras kun haluaa optimoida mahdollisuuden saada seksiä ja parisuhde.
Miesten enemmistön ei haluta toteuttavan sitä, koska kokonaisuutena se ei olisi hyvä parisuhdemarkkinoiden kannalta. Ei tulisi mitään jos kaikki miehet toimisivat noin, koska silloin 99% aloitteista päätyisi siihen että mies haluaa vain panna, mutta surin osa aloitteista tehtäisiin siten ettei asiaa kerrota vaan kaikki mahdollisuudet pidetään avoimina. Olisi painajaista arpoa onko tämä se 1/100 tapaus kun miestä saattaisi ehkä mahdollisesti kiinnostaa muukin sen jälkeen kun on pantu.
Tuossa pointtina on ettei lasketa pakkeja, eikä välitetä vaikka pitäisi esittää romanttista kiinnostusta naiseen josta ei tiedetä muuta kuin että kroppa saa munan seisomaan.
Jos pelimiestaktiikalla saa niin miksi te ette käytä sitä? Tänään on lauantai, ei muuta kuin baariin ja pelimiestaktiikalla naista sen sijaan että länkytätte meille perheellisille mammoille.
Itse en ymmärrä, mihin sitä pelaamista tarvitaan. Silloin kun aikoinaan hain baareista seuraa, niin ei minua tarvinnut pelata tai huijata seksiin. Se oli itsellänikin tavoitteena. Se, mitä te kutsutte pelimiestaidoiksi oli minusta ihan normaaleja sosiaalisia taitoja; taito saada naisen huomio kiinnittymään itseensä (nonverbaalinen viestintä kuten olemus, katse, hymy, itsevarmuus jne) ja sitten taito olla hauskaa seuraa; sellainen jonka kanssa viihtyy ja jonka kanssa "tanssi" sujuu luontevasti (tanssilla tarkoitan tässä niitä pieniä, osin tiedostamattomia eleitä, jotka ilmaisevat puolin ja toisin kiinnostusta ja että edetään samaan suuntaan).
Jos se on pelaamista, niin ok. Itse tulkitsen pelaamisen sellaiseksi, missä pyritään manipuloimaan toinen osapuoli johonkin, mitä hän ei alunperin halunnut.
Mutta ei muuta kuin pelimiestaidot tänään käyttöön ja baanalle!
Et oo tainnut ihan ymmärtää sitä, että nämä pelimiehet vain esittää kiinnostuksensa saadakseen seksiä. Kaikki ne manöörit, ilmeet, eleet, huumori on vain sitä seksiä varten. Ei se muuten niitä huumorijuttuja viljelisi. Voi olla että jotkut naiset on helppoja näille, mutta en koe itse menettäväni mitään siinä, jos joku näihin haksahtaa.
Kuten sanottua, niin näitten sosiaalinen kanssakäynti naista kohtaan on pelkkää aktia ja alkaa yleensä rakoilemaan siinä vaiheessa kun pitäisi oikeasti tehdä jotain perheen hyväksi kun on lapsia.
Vakavaan suhteeseen haluan aloitteellisen naisen. Jos tekee mieli pelkkää seksiä niin teen itse aloitteita. En halua parisuhteeseen iskettävinä olevien pelimiestenpatjojen kanssa. Suhteessakin ne varmaan lähtisi pelimiesten pantavaksi.
Pojilta tulisi jo heti syntymän jälkeen "leikata" seksuaalisuus ja lisääntymisvietti pois aivoista niin poikien elämä olisi huomattavasti helpompaa puhumattkaan halvempaa! ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta.
Kaveri kaatoi aikanaan naisia kuin heinää. Yksikään tuntemani mies ei ole koskaan yrittänyt niin kovasti tulevaa vaimoaan kuin tämä kaveri suoraan sanottuna ei niin hehkeää mimmiä vartti ennen valomerkkiä kun rokkimallilta tuli pakit ja piti saada joku tyydyttämään himot illaksi. Mimmille ladeltiin kaikki mahdolliset kehut ja ylistykset, kaikki peliin että saisi uskoteltua yhden illan ajaksi että tämä oli erityisin nainen maan päällä.
Aamulla oli sitten toinen meininki tietysti.
Tuo nyt vain ei ole mikään mittari kiinnostuksen vakavuudelle, vaikka naiset niin haluaisivat uskoa. On ihan totta että jos haluaa panoa justnytheti, on kiinnostusta osoitettava voimakkaasti.
Taas tämä kliseinen stoori, jossa nainen saadaan sänkyyn kehuilla ja ylistyksillä. Olette kyllä niin elämästä vieraantuneita että ei mitään rajaa. Mutta no, jos joku nainen lähtee sänkyyn siksi, että häntä kehutaan kauniiksi eikä siksi, että hän käy kuumana mieheen, niin voihan se olla pettymyskin. Mutta toivottavasti tuossakin kertomassasi tilanteessa seksi oli naisellekin hyvää.
Eli ketjussa on päätetty seuraavaa:
1. Vain miehen aloitteesta alkanut suhde voi olla hyvä
2. Aloite johtaa suhteeseen
3. Jos suhde on surkea eikä todellista kiinnostusta ole, suhde jatkuu vuosia eikä asialle voi tehdä mitään
4. Mitä voimakkaammin ja nopeammin mies osoittaa kiinnostusta, sitä vakavammin hän on kiinnostunut sitoutumisesta
5. Miehet jotka ovat aloitteellisia, haluavat parisuhteen. Miehet jotka toivovat naisen tekevän aloitteen, ovat limaisia p*rvoja jotka haluavat vain seksiä
Niin.miksi ei?
Me sinkku miehet ollan periaattessa ihan naurettavan helppoja. Vähän juttelee ja vilkaisee silmiin,niin meillä polvet notkuu ja tehdään mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tekee aloitteen, saa ehkä miehen, mutta mies vaan hengaa mukana suhteessa antamatta naiselle mitään (yleensä korkeintaan keskinkertaista) seksiä kummempaa. Naiset taas yleensä kaipaa muutakin huomiota, yhdessä tekemistä, henkistä yhteyttä, asioiden jakamista... niitä ei saa, jos miestä ei oikeesti kiinnosta.
Eli jos nainen lähestyy niin siitä automaattisesti seuraa, että miestä ei kiinnosta? Mikä ihmeen logiikka tässäkin nyt on.
Joskus näin. Kun liian helpolla saa, ei osaa arvostaa. Varsinkin jos huono itsetunto, niin aattelee, et tossa täytyy olla jotain vikaa kun tulee mua iskemään.
Arvostan todella naista joka tekee aloitteen. Siitä on hyvä lähteä tutustumaan ja katsomaan voisiko tästä syntyä jotain. Huono itsetuntoisella miehellä ei niitä tilaisuuksia liiaksi tule, joten todellakin yrittää parhaansa ja tosissaan, jos joku nainen osoittaa kiinnostustaan. Se on sitten eri asia ollaanko toisillemme sopivat, mutta siinähän ei aloitteen tekijän sukupuoli merkitse yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tekee miehellä, joka odottaa naisen tekevän aloitteita? Saa sitten tehdä niitä aloitteita joka asiaan myöhemminkin. Ei naiset sellaisia miehiä yleensä etsi.
Tämä vastaa omaa kokemustani täysin. Jos olen ollut aloitteelinen löydän perässä vedettäviä miehiä jotka eivät tee oikeastaan mitään minun ja parisuhteen eteen. Jos mies on ollut aloitteellinen niin sama on jatkunut suhteessa ja suhde on ollut selkeästi tasapainoisempi.
Miksi nainen saa olla perässä vedettävä mutta miehelle sitä ei suoda?
Ihan sinä itse päätät, mitä naiselle suot tai et suo.
Juu mutta nainen itse julistaa kuinka jos ei tee aloitetta on perässä vedettävä. Hän on siis niitä tekemättömänä itse perässä vedettävä.
Sama kun selittäisi ettei hyväksy miehen pettämistä, mutta sallii sen itselleen.
Ei nainen lähde suhteeseen miehen kanssa joka ei kiinnosta, tai on jopa vastenmielinen. Miehet tekee sitäkin. Kokemusta on, en enää tee aloitteita minäkään.
Kyllä lähtee. Siinä vaiheessa kun ikää on se +-30v ja lapsikuume on päällä, todella moni nainen lähtee suhteeseen miehen kanssa joka on oikeasti vain kädenlämpöinen mutta aloitteellinen. Siinä häät/asunto/lapsihuumassa menee vuosia, ja sitten tajutaan ettei mies oikeastaan kiinnosta "enää".
Todellisuudessa ei kiinnostanut alun perinkään, mutta naisen muiden haaveiden toteutuminen kantoi sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pojilta tulisi jo heti syntymän jälkeen "leikata" seksuaalisuus ja lisääntymisvietti pois aivoista niin poikien elämä olisi huomattavasti helpompaa puhumattkaan halvempaa! ; )
Niin,keikahtaisi maailma päinvastaiseksi ja pojat voisivat kävellä nenä pystyssä kun naiset ehdottelisivat kiimoissaan seksiä, poika tokaisi siihen vaikka että: Päätä särkee, kiitos mutta ei kiitos, häivy!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta.
Kaveri kaatoi aikanaan naisia kuin heinää. Yksikään tuntemani mies ei ole koskaan yrittänyt niin kovasti tulevaa vaimoaan kuin tämä kaveri suoraan sanottuna ei niin hehkeää mimmiä vartti ennen valomerkkiä kun rokkimallilta tuli pakit ja piti saada joku tyydyttämään himot illaksi. Mimmille ladeltiin kaikki mahdolliset kehut ja ylistykset, kaikki peliin että saisi uskoteltua yhden illan ajaksi että tämä oli erityisin nainen maan päällä.
Aamulla oli sitten toinen meininki tietysti.
Tuo nyt vain ei ole mikään mittari kiinnostuksen vakavuudelle, vaikka naiset niin haluaisivat uskoa. On ihan totta että jos haluaa panoa justnytheti, on kiinnostusta osoitettava voimakkaasti.
Kiinnostuksen vakavuus parisuhdemielessä näkyy seurustellessa. Kuinka paljon on valmis näkemään vaivaa vähän pidemmällä ajanjaksolla. Mutta eihän sekään kerro esim. halusta huolehtia perheestään, vaan vauva voi muuttaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen oppinut ettei kannata jäädä miettimään olenko vakavissaan kiinnostunut naisesta.
Silloin jää ilman. Siinä vaiheessa kun nainen alkaa kiinnostaa vakavissaan, olet jo kaverisektorilla. Liian tuttu ja turvallinen naiselle, ja nainen on tulkinnut ettei ole sitä kemiaa kun mitään ei tapahtunut aikaisemmin. Tätä verrataan naisen kokemuksiin muista miehistä, jotka osoittivat kiinnostuksensa nopeammin ja voimakkaammin.
Naista kannattaa lähestyä kun tietää että tätä voisi panna. Ja heti romanttisessa mielessä. Sen jälkeen voi katsoa onko kiinnostusta muuhunkin. Jos ei ole, saa seksiä ja kokemuksia jotka lisäävät itsevarmuutta ja osaamista seuraavienkin naisten kanssa (juu olet erityinen lumihiutale, mikä toimii muihin ei toimi sinuun, tiedetään tiedetään). Jos on, "rakkautta ensi silmäyksellä"-tarina on valmiina hääpuhetta varten. Valkoinen valhe kauniista silmistä ja niistä paistavasta ihanasta luonteesta sallitaan, vaikka tosiasiassa perse ja tissithän siinä vaiheessa kiinnostivat.
Tämä.
Pelimiestaktiikka on paras kun haluaa optimoida mahdollisuuden saada seksiä ja parisuhde.
Miesten enemmistön ei haluta toteuttavan sitä, koska kokonaisuutena se ei olisi hyvä parisuhdemarkkinoiden kannalta. Ei tulisi mitään jos kaikki miehet toimisivat noin, koska silloin 99% aloitteista päätyisi siihen että mies haluaa vain panna, mutta surin osa aloitteista tehtäisiin siten ettei asiaa kerrota vaan kaikki mahdollisuudet pidetään avoimina. Olisi painajaista arpoa onko tämä se 1/100 tapaus kun miestä saattaisi ehkä mahdollisesti kiinnostaa muukin sen jälkeen kun on pantu.
Tuossa pointtina on ettei lasketa pakkeja, eikä välitetä vaikka pitäisi esittää romanttista kiinnostusta naiseen josta ei tiedetä muuta kuin että kroppa saa munan seisomaan.
Jos pelimiestaktiikalla saa niin miksi te ette käytä sitä? Tänään on lauantai, ei muuta kuin baariin ja pelimiestaktiikalla naista sen sijaan että länkytätte meille perheellisille mammoille.
Itse en ymmärrä, mihin sitä pelaamista tarvitaan. Silloin kun aikoinaan hain baareista seuraa, niin ei minua tarvinnut pelata tai huijata seksiin. Se oli itsellänikin tavoitteena. Se, mitä te kutsutte pelimiestaidoiksi oli minusta ihan normaaleja sosiaalisia taitoja; taito saada naisen huomio kiinnittymään itseensä (nonverbaalinen viestintä kuten olemus, katse, hymy, itsevarmuus jne) ja sitten taito olla hauskaa seuraa; sellainen jonka kanssa viihtyy ja jonka kanssa "tanssi" sujuu luontevasti (tanssilla tarkoitan tässä niitä pieniä, osin tiedostamattomia eleitä, jotka ilmaisevat puolin ja toisin kiinnostusta ja että edetään samaan suuntaan).
Jos se on pelaamista, niin ok. Itse tulkitsen pelaamisen sellaiseksi, missä pyritään manipuloimaan toinen osapuoli johonkin, mitä hän ei alunperin halunnut.
Mutta ei muuta kuin pelimiestaidot tänään käyttöön ja baanalle!
Et oo tainnut ihan ymmärtää sitä, että nämä pelimiehet vain esittää kiinnostuksensa saadakseen seksiä. Kaikki ne manöörit, ilmeet, eleet, huumori on vain sitä seksiä varten. Ei se muuten niitä huumorijuttuja viljelisi. Voi olla että jotkut naiset on helppoja näille, mutta en koe itse menettäväni mitään siinä, jos joku näihin haksahtaa.
Kuten sanottua, niin näitten sosiaalinen kanssakäynti naista kohtaan on pelkkää aktia ja alkaa yleensä rakoilemaan siinä vaiheessa kun pitäisi oikeasti tehdä jotain perheen hyväksi kun on lapsia.
Siis kun ne ovat kavereiden kanssa mutta naisia ei ole ympärillä, niin ne ovatkin tuppisuita jöröttäjiä? Enpä usko. Ja molemmat osapuolethan sen kiinnostuksensa esittävät siinä "soidintanssissa", kun on molemminpuolinen kiinnostus ja jutellaan ja tutkaillaan onko yhteiset intressit pitemmällekin kuin jutteluun.
Ketjussa hyvin huomaa sen miten miehet arvostaa naisten aloitteita ja pitää niitä tärkeinä. Varsinkin kiltit ja ujot hyötyvät tästä. Empaattinen nainen sympatiseeraa ujoa miestä ja pitää tätä mielenkiintoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vakavaan suhteeseen haluan aloitteellisen naisen. Jos tekee mieli pelkkää seksiä niin teen itse aloitteita. En halua parisuhteeseen iskettävinä olevien pelimiestenpatjojen kanssa. Suhteessakin ne varmaan lähtisi pelimiesten pantavaksi.
Saattaa mennä pitkään ennen kuin kukaan tulee ovikelloasi soittamaan, mutta lycka till.
Millä tavalla te naiset teette aloitteita?
Ihmetyttää se jos mies on perässävedettävä ja suhde on surkea, miten voi olla niin että nainen on pakotettu olemaan siinä suhteessa kymmenen vuotta?
Ojennatteko te miehelle sopimuksen jossa lukee että suhde jatkuu X vuotta ja molempien nimet alle?
Eikö siinä tutustumisvaiheessa voi sanoa että "sori olin sinusta kiinnostunut, mutta toivoin enemmän vastavuoisuutta. Sori, tämä oli tässä"?
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa hyvin huomaa sen miten miehet arvostaa naisten aloitteita ja pitää niitä tärkeinä. Varsinkin kiltit ja ujot hyötyvät tästä. Empaattinen nainen sympatiseeraa ujoa miestä ja pitää tätä mielenkiintoisena.
Ja kohta jossain toisessa ketjussa mies valittaa, kuinka hänestä kiinnostuvat (Tinderissä) vain rumat ja läskit.
Se, mitä todellisuudessa lauseesi sisälsi on, että miehet arvostavat kauniiden naisten aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tekee miehellä, joka odottaa naisen tekevän aloitteita? Saa sitten tehdä niitä aloitteita joka asiaan myöhemminkin. Ei naiset sellaisia miehiä yleensä etsi.
Tämä vastaa omaa kokemustani täysin. Jos olen ollut aloitteelinen löydän perässä vedettäviä miehiä jotka eivät tee oikeastaan mitään minun ja parisuhteen eteen. Jos mies on ollut aloitteellinen niin sama on jatkunut suhteessa ja suhde on ollut selkeästi tasapainoisempi.
Juu mutta nainen itse julistaa kuinka jos ei tee aloitetta on perässä vedettävä. Hän on siis niitä tekemättömänä itse perässä vedettävä.
Sama kun selittäisi ettei hyväksy miehen pettämistä, mutta sallii sen itselleen.
Ei nainen lähde suhteeseen miehen kanssa joka ei kiinnosta, tai on jopa vastenmielinen. Miehet tekee sitäkin. Kokemusta on, en enää tee aloitteita minäkään.
Hyvä, että tiedostat olevasi vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sä kuvittelisit aloitteellisen naisen olleen aiemmin panomiesten patjana ja tehneen aloitteen sulle nyt vain siksi, ettei niille panomiehille enää kelpaa vaikka mieli naisella edelleen tekisi niiden panomiesten alle makaamaan.
Ja auta armias, jos tämä aloitteellinen nainen on vielä seksuaalisesti aktiivinen eli ei makaakaan vaan lahnana. Silloin nainen onkin jokin horonymfo, joka taatusti haluaisi nussia ja imeä kuiviin kaikki miehen kaverit ja naapuritkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tiedostat olevasi vastenmielinen.
Ei minun tarvinnut sitä tiedostaa, mies kertoi sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä opettanut, että naisen ei kannata tehdä aloitteita. Miehet antavat äärimmäisen harvoin pakit, edes silloinkaan, kun eivät ole kovin kiinnostuneita. Kai jonkinlainen opportunismi on koodattu miesten geeneihin osaksi lisääntymisbiologiaa. Nainen siinä eniten kärsii, jos pahimmillaan syntyy suhde miehen kanssa, joka ei ole aidosti messissä ja vaihtaa heti tilaisuuden tullen kiinnostavampaan.
N43Kuulehan, nykyään miehet osaavat ja uskaltavat myös antaa pakkeja. Ehkä sinun kokemuksesi mummotunneliin hakeutuneista miehistä ei ole yleispätevä.
Tämä. Veljeni on saanut riesaksi usein baarissa jonkun naisen joka ei usko pakkeja.
Hän on nyt 27v, mutta nuo kokemukset useiden vuosien ajalta.
Kerran kävi jopa vaarallinen juttu, kun joku sairas sekomuija kävi valehtelemassa joillekin aggressiivisille hakkaajamiehille, että veljeni ahdisteli häntä ja nuo miehet tuli sitten porukalla kimppuun. Totuus takana oli, ettei tuo nainen ollut kestänyt asiallisia pakkeja baarissa.Eli siis naisetkin lähestyy baarissa, ja miehetkin antavat pakkeja.
Yllättäen tähän ei tule reaktioita, koska rumien ja epätoivoisten kuplassa elävät palstalaiset eivät osaa samaistua.
Siinä rumien ja epätoivoisten kuplassa on 90% miehistä.
Sama juttu työporukan kanssa. Olemme kaikki perussiistejä insinöörejä, ulkonäkö läpileikkaus suomalaisista miehistä. Käymme usein raflassa olusilla. Vain yksi meistä on koskaan saanut aloitteita, eli pitkä/harteikas/komea heppu.
Naiset tekevät aloitteita vain hyvin komeille, tai jos ulkonäöllinen tasoero on huomattava (mies tavis, nainen suohirviö). Muussa tapauksessa aloitteen tekeminen jää miehelle.
Tämä ilmiö on myös todettu treffipalveluissa. Tinderissä 90% miehistä on näkymättömiä, OKCupidissa naiset rankkaavat 80% keskivertoa rumemmiksi ja vain <1% komeiksi. Eli lähtökohtaisesti naisen mielestä mukiinmeneviä on vain komeimmat miehet. Miehen on sitten suoritettava soidinmenot jotta nainen voisi ajatella "olisin saanut komeammankin, mutta luonne ratkaisi" (lue: et olisi saanut komeampaa parisuhteeseen, ja miehen oli oltava vähintään samaa tasoa ulkonäöllisesti jotta luonnetta edes katsottiin).
Mutta naiset tekevät aloitteita paljon laajemmalla skaalalla kuin miehet, jotka tekevät aloitteita vain kauniiksi luokittelemilleen naisille. "Unohdat" joka kerta mainita tuon.
Syy, miksi sinä et saa naista, on autismisi. Koska sitähän tuo prosenttien jankuttaminen ja käsittämätön jargonisi on. Eivät normaalit miehet ajattele eivätkä puhu noin.
Ei.
Sinä et ole yhäkään lukenut sitä tekstiä.
Siinä sanottiin että naiset tekevät aloitteita myös keskinkertaisemmille miehille "according to women".
Eli top 20% miehille jotka naiset arvioivat keskinkertaisiksi.
Minäkään en ole yhäkään lukenut "sitä tekstiä" eli tutkimusta, josta revit noita numeroita. Koska yhäkään et ole jakanut lähdettä, joka kertoisi milloin, miten ja millä otannalla tämä vaikuttava tulos on saatu.
Ei nyt välitetä siitä että OKCupidia ei juuri käytetä Suomessa - ei mahdu edes 10 käytetyimmän deittipalvelun joukkoon.
Tinder on ykkönen joten tuo 90% näkymättömyys on varmasti helposti löydettävissä, eikös?
Olen nainen ja tehnyt aloitteita kiinnostaville miehille. Olen seurustellut kolmesti ja mulla on ollut 2 fwb-suhdetta. Aloitteen olen tehnyt seurustelukumppaneista kahdelle ja fwb-suhteista molemmille. Yksi suhde on loppunut miehen pettämiseen, muut minun aloitteestani.
Se seurustelukumppani, jolle en tehnyt aloitetta, vaan joka pokasi minut, oli se, josta olin kaikkein vähiten seksuaalisesti kiinnostunut. Hän oli kyllä hyvä ystävä ja suhde oli muuten vakava ja hyvä, mutta kaatui lopulta huonoon seksiin.
Nyt olen ollut yli 10 vuotta ilman suhdetta. Ehkä olen poikkeuksellinen nainen, en tiedä.
Minulle on tehty ainakin 1 aloite: tuntemattoman miehen taholta kahvilassa. Mies näytti kunnolliselta ja miehekkäältä, mutta kun itse olen enemmän boheemi renttu (varsinkin siinä elämänvaiheessa), niin ei kiinnostanut tutustua. Ehkä menetin elämäni miehen, mistäs sen tietää. ;)
Mutta joka tapauksessa, kannattaa tehdä aloitteita, miesten ja naisten. Itse teen vasta, kun tunnen tyyppiä vähän ennestään kavereiden, yhteisen harrastuksen jne. kautta. Yksikin FWB syntyi niin, että olin tuntenut miehen VUOSIA ennen kuin kiinnostuin hänestä. Ehkä jotain ties minkä hormonien vaikutusta, tiedä häntä.