ÌVF/ICSI vkolla 3/4
No niin, toinen yritys on määritelty jo noinkin tarkasti. Eli olisi taas aika huhuilla muita samaan aikaan jännittäviä kasaan. Kirjoitinkin jo tuohon toiseen aiheeseeni, että tänään päätettiin tehdä mulle ICSI lyhyellä kaavalla pitkän sijaan. Kuukautiset hävisivät tässä kuussa mystisesti ja sen jälkeen päädyttiin tekemään hoidot omaan kiertoon tjs. Tämä on meidän perheen toinen hoitokerta ja toivottavasti viimeinen...Ainahan sitä toivoa saa. Mutta nyt kaikki kasaan, niin voidaan pistellä ja piinailla yhdessä. En ainakaan etsimällä löytänyt jo aloitettua ketjua...
Kommentit (243)
Todella erilaisilla aikatauluilla ja annostuksilla näköjään viedään samaa hoitoa eteenpäin. Itse aloittelin sumut 21.12. ja piikitys alkaa ilmeisesti 10.1. Keskiviikkona siis ultra ja annostus heti alkuunsa täydet 300 IU. Hieman pelkään tuota korkeaa annosta, kun edellisellä kierroksella tuli todella voimakkaita vatsakipuja, kun annos nostettiin viimeisiksi päiviksi tuohon 300. Sain viimeksi vain pari hassua munasolua aikaiseksi, mistä johtuu tuo korkea annos tällä kierroksella. Töissä ei vaan ole kiva olla, kun mahaan koskee pirusti ja saikkua en oikein kehtaa hakea, kun juuri olen ollut pari viikkoa sairaslomalla. Näitä sairaslomia on tuon endon takia tullut niin paljon viimeiseen vuoteen, että ei kehtaa olla poissa kun aivan pakon edessä.
Meri: tuskin tosiaan kukaan kehtaa kanssasisarta huijata noissa lääkkeissä. Jos on itse käynyt tämän läpi, niin ei varmaan halua toisten hoitoa sapotoida, on tämä sen verran rankkaa.
Kateeksi käy teitä, jolle sumut eivät aiheuta suurempia vaivoja. Nyt on muiden oireiden lisäksi alkaneet päivittäiset päänsäryt. Näitä ei viime kerralla ollut, joten vaikuttaakohan jokin muukin näihin? En yleensä ikinä kärsi päänsärystä, en edes krapulassa. Onneksi olen ollut sairaslomalla. Torstaina pitäisi mennä töihin ja ei lainkaan huvittaisi näiden kuumien aaltojen ja päänsäryn kanssa :-(
Toivis
Onpas mukava tietää, että tosiaan tätäkin hoitoa voidaan antaa erilaisilla aikatauluilla. Ei pääse syntymään niin " epänormaali" olotila. Minulla myös vielä kymmenenkin kerran kerrottuna teille se enanton jarrupiikki laitettiin 21.12 ja keskiviikkona se nollaultra. Gonal-F alkaa 150IU alkuun ja tippuu aika pian 112,5IU. Lääkäri vain sanoi ensikäynnillä, että on vilkkaat munasarjat jo ennestään. Ilmeisemmin endon potilailla jarru on kauemmin päällä???? Ennen piikitysten alkua! On kuitenkin kiva saada jo niitä piikkejä, että jotain alkaa tapahtumaan! Limakalvot tahtoo jo kuivua, muita oireita ei juurikaan ole! Olen tähän asti päässyt kovin vähällä! Mites menee niillä, jotka jo piikittelee?? Kohta alkaa teillä olla jo ilmeisemminkin ensi ultra? Stemppiä kaikille, toivottavasti moni plussaa helmikuussa!!!
kunhan vaan on joka päiovä samaan aikaan. Pregnylillehän annetaan sitten tarkka aika.... Mut sitä ennen on ultria joissa kerkiät lääkäriltä saamaan monet epäselvät asiat selviks...
Mun menkkojen pitäis alkaa viimeistään torstaina. Mut aikasemminkin saa tulla. Toivon että pian. Mutt toisaalta torstainan vosi olla kivempi, kun meillä on muu väki mahataudissa ja mä viel olen säästynyt.. huh...
Minna