Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ja stressitasot nousee joka kerta kun puhelin soi

Vierailija
16.08.2023 |

Oli soittaja kuka tahansa, tulee olo että hänellä on huonoja uutisia. Puhelut, jotka tulevat vieraasta numerosta ovat kaikkein pahimpia kun ei yhtään tiedä mikä odottaa linjan toisessa päässä. Kumpa voisin elää ilman puhelinta.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirmoja nousee kun sieniä sateella, herkkäuskoisia huiputtamaan

Vierailija
82/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle soitetaan lehtitilauksista jatkuvasti. Sanoo aina että ei enää tilaa, älkää soittako.

Puhelinmyyjät vaan pommittaa harva se päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen joudun puhumaan 2 puhelinkeskustelua, sitä edellispäivänä yhden.

Eilinen loppupäivä stressitasot korkeat , purrut koko yön hampaita yhteen, koko tämä päivä niskajumi ja päänsärkyä ja sydänkohtauspelko.

Vierailija
84/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin soittoihin ole kenenkään pakko vastata.

Vierailija
85/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin soittoihin ole kenenkään pakko vastata.

Valitettavasti elämässä on hoidettava asioita, muutakin kuin puhelinmyyjien puheluita.

Vierailija
86/121 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tuntemattomiin puheluihin ja laitan eston jos useammin soivat. Virastojen numerot tiedän. Hanki myös puhelinmarkkinointi-kielto niin loppuu.

Vierailija
87/121 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausviestejä tulee aina vaan enemmän. Huolettaa iäkkäät vanhempani jotka voi tulla huijatuksi. Puhelinmyynti on toinen murheenkryyni

Vierailija
88/121 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkoi taas hiton kivasti kun isälle oli puhelinmyyjä pakkomyynyt jotain kalsareita. Niitä on kaappi täynnä ja ukko on jo 84v niin ei hirveesti edes käytössä ehdi kulua. Huomenna on ohjelmassa tiukka palaute firmaan ja myös kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus. Härskiä myydä yhtään mitään ikäihmiselle.

Vierailija
89/121 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi huijaus taas, sähköpostiin tulee ilmoitus että Facebook sivullesi yritettiin kirjautua ja linkki. Haluavat tietysti salasanan. Miten nämä saa estettyä?

Vierailija
90/121 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kuinkaan, niihin ei toimi kun äärinmäinen varovaisuus.

Vierailija
91/121 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Liian monta puhelua, joissa on kerrottu jonkun rakkaan ihmisen kuolemasta. Ja liian monta puhelua, jossa joku haluaa minulta jotain (aikaa, rahaa, palveluksia, seksiä) ja alkaa raivoamaan, kun kieltäydyn. Vaikka lopetan raivopuhelut heti, ahdistunut olo jää silti pitkäksi ajaksi.

Mulla on koko ajan puhelin äänettömällä, muuten en pystyisi keskittymään mihinkään. Ystävät kirjoittavat viestin silloin kun asia on tärkeä. 

Vierailija
92/121 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin sovelluskaupasta estopalvelun ja  ihanaa kun on rauha maassa. Puhelinmyyjät ei saa yhteyttä,ei huijarit viestittele, ei muitakaan huijauspuheluita. Maksakoot sen kuusi euroa vuodessa, maksan iloisella mielellä

Vierailija
93/121 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa. Jos on asiaa, laittakoon tekstarin.

Vierailija
94/121 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää puhua edes kavereitten kans puhelimessa. Olen jotenkin vieraantunut kait. Lähetän mieluummin viestiä koska se tuntuu yksinkertaisemmalta. Jotkut ystävät ovat sellaisia että ovat aina jotain vaille. Silloin ei tee mieli edes vastata. Jos on tärkeää asiaa niin voi lähettää viestin. Puhelinmyyjistä en stressaa kun niille voi aina lyödä luurin korvaan.

Vierailija
95/121 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuheluita saa puhua ihan riittämiin päivittäin, en kaipaa puhelinmyyntiä tippaakaan. Sen saa kriminalisoida mun puolesta. On näitä häiriösoittoja, numerot voi estää, auttaa puoli päivää ja taas soitetaan eri numerosta. 

Vierailija
96/121 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän kaikki häiriköt ja puhelinmyyjät

Vierailija
97/121 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausviestit on ärsyttäviä. Milloin on paketti tai joku lahjalähetys tulossa ja jumissa. Kai näillä joku tienaa

Vierailija
98/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpi käytössä mikä hyvin estää puhelinmyynnin. Joka ikinen arkipäivä sama estetty numero yrittää soittaa. Puhelihan ei mulla soi, näkyy puhelutiedoissa että estetty numero yrittänyt soittaa. Onko kyseessä joku robotti? Luulis että ihminen ymmärtää että ei kannata enää soittaa kun ei koskaan vastata

Vierailija
99/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tulee jo niin paljon huijauspuheluita ja -tekstareita ettei kohta uskalla vastata mihinkään.

En minä vastaakaan. En ole ap. Jos puhelin ei näytä soittajaa tutuksi, en vastaa. Näin olen hyvin pärjännyt tähän asti. Ja meinaan pärjätä. Ei ongelmaa myyjistä ja muistakaan.

Vierailija
100/121 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi lasten asioita, varmaan luopuisin puhelimestani. Vähän olen miettinyt vaihtavani numeroni sekä sähköpostin ja ilmoittaisin ne vain koululle, päiväkodille, neuvolalle, työnantajalle. Kun saattaa tulla puhelu sairaalasta ja heti alkuun ei ole varma koskeeko se lapsen lähetettä, oikein toivoo että oman lapsen asia olisi viimein edennyt, mutta siellä onkin sukulainen joutunut sairaalaan, mikä tuo lisää hoidettavia asioita vaikka omissakin on ihan riittävästi. Kiitos ei enempää. Soittoäänen olen vaihtanut useasti ja sähköpostin ilmoitukset poistanut, se auttoi jonkin verran. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan