Ärsyttää ja stressitasot nousee joka kerta kun puhelin soi
Oli soittaja kuka tahansa, tulee olo että hänellä on huonoja uutisia. Puhelut, jotka tulevat vieraasta numerosta ovat kaikkein pahimpia kun ei yhtään tiedä mikä odottaa linjan toisessa päässä. Kumpa voisin elää ilman puhelinta.
Kommentit (121)
Mä en vastaa vieraisiin numeroihin, laittakoot tex on on asiallinen ja tärkeä asia. En ikinä tilaa mitään niin pakettiviestit poistoon samantien
Vihaan puheluja. Asiapuhelut nyt jotenkuten menee, mutta jotkut mitäkuuluu-puhelut on aivan täyttä kärsimystä, en tiedä mitä niissäkin keksisi sanoa. Viimeksi soitettiin videopuhelu ja se oli lähinnä kiusallista töllistelyä, en ymmärrä kuka sellaisiakin harrastaa.
Mikä on Suomen saraste tai sarastus? Joku uusi puhelinmyyntifirma. Mutsille oli soitettu sieltä jotain lehtee myyty. Onneks se löperö ei tilannut mitään, tällä kertaa. Hirvee riesa kun soittavat vähä iäkkäämmälle joka ei raski sanoo ei. Koitan suostutella estopalveluun, vähentäisi ressiä näistä huijaussoitoista
Kovaa peliä telemarkkinointifirmat pitää, tykitetään monista numeroista tyhjänpäiväisiä lehtiä ja nilkkasukkia. Kansanliike näitä firmoja vastaan!
Paineet nousee joka kerta kun puhelinmyyjä soittaa. Ärsyttää niitten spiikit, aina samoja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ap:stä, mutta itse ainakin vastaan myös vieraisiin numeroihin lasten takia. Koulusta/päivähoidosta/sairaalasta jne saatetaan soittaa ihan mistä numeroista vaan nykyisin.
Eilen just ärsytti tämä, kun samana päivänä soitti vakuutus-, liittymä-, lehti- ja remonttikauppias.
Niinpä. Ja sitten kun itse yrität hoitaa asioita soittamalla niin kaikki aspat on juuri nyt varattuja ja blaablaablaa..
Miksi näitä häiriköiviä puhelinmyyjiä ei voida siirtää sinne aspan puolelle jossa niistä olisi jotain hyötyäkin?
No jos on tuollainen vamma, niin miksi sinulla on puhelimessa äänet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Paineet nousee joka kerta kun puhelinmyyjä soittaa. Ärsyttää niitten spiikit, aina samoja.
Siinä ruudulla on sellainen punainen "nappi" mistä sen puhelun saa katkaistua.
Saan aina sydänkohtauksen ja iskee paniikki. Onneksi soi todella harvoin.
Syystä täytyy puhelin olla päällä 24/7. Poliisit ja lääkärit soittaa tuntemattomasta numerosta, yleensä ainakin.
Robinson vuotaa, jos puhelunmyyntifirma ei siihen liity, puhelut tulee läpi.
Ja joka kerta kun posti tulee. Aina jotain laskuja. Pahimmillaan iso lasku mennyt perintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en vastaa koskaan tuntemattomiin numeroihin. Jos jollakulla on tärkeää asiaa, laittaa viestin perään. Googletan jälkeenpäin kaikki tuntemattomat numerot ja jos ovat puhelinmyyjiä, laitan ne estoon. Nykyään tuleekin aika vähän myyntipuheluita, kun olen blokannut suuren osan myyjistä.
Mites lääkärin tai vaikka poliisin puhelu?
Kyllä ne lähettää kirjeen, jos ei vastaa.
Mikähän maa on +33, sieltä tuli eilen puhelu, varmaan joku huijari kyseessä. Virallinen taho saa kyllä tavoitettua muilla konstein jos puhelimeen ei vastaa. Kaikki ei voi esim työnsä takia pitää omaa puhelinta käsillä. Puhelinmyynti on ykkösrasittavaa touhua, koska se kielletään??
Kokeilin Kilpi sovellusta, oli kerrankin kätsy ottaa käyttöön. Nyt jännätään kuinka toimii, loppuuko huijaussoitot ja puhelinmyynti
Mä oon usein miettinyt, että mikäköhän siinä on kun mulle ei puhelinmyyjät soittele. En siis mitenkään pahalla! En minä niitä kaipaa. Ei soittohuijaritkaan. Vaikka pakko myöntää, että joskus kutkuttaa ajatus tuhlata esim. Microsoft tukihuijaria ja laittaa kuluttamaan mahdollisimman paljon aikaa, jotta se aika on sitten pois toisten huijausyrityksistä.
Mulle soittaa puhelinmyyjä kerran kahdessa vuodessa ja se on aina mun operaattori asialla, että etusopimus loppuu, katotaanko uusi kun muuten laskusi nousee. Jos en vastaa parilla ekalla soitolla laittavat tekstarin millä asialla ovat. Tämä sopii mulle.
Huijaustekstareita kyllä tulee joskus harvoin, mutta mä en niitä edes näe ellen mene ite katsomaan sinne erilliseen kansioon minne puhelin ne ite ohjaa. Whatsapp huijauksia tullut tasan yksi kauan aikaa sitten enkä muista mitä sekään koski mun meni suoraan estoon.
Ei minkään linkin kautta vaan suoraan kirjaudutte sivuille. Enkä käytä noita linkkejä.
Miksei Netflixiä saa maksaa vaikka kerran vuodessa.
Haluan siivota rauhassa, olla pihalla rauhassa ja tehdä puutarhatöitä rauhassa.
Mun kahdella tutulla on känny aina äänettömällä. Kummatkin elää eikä roiku kännykässään. Touhuavat muuta.
Puhelinmyyjien spiikit on niin kuultu. Aina samat litaniat. Jos haluan tilata jonkun lehden, tilaan sen netistä, alushousut ja sukat ostan kaupasta.
Puhelinmyynti on niin turhaa, ihmisten kiusaamista ja häirintää. Huijausviestejä tulee melkein joka päivä, saa olla tosi tarkkana.
Kilpi sovellus toimii liiankin hyvin, onneksi tulee käytetyistä numeroista aina tex
Minulla ei soi! Syy ei äly puhelin.Mikä rauha siihen kätketyy .myös viesti maailma 0.
Onko puhelinmyyjän pakko soittaa lauantaina??
Ei hetken rauhaa häiriköinnistä. Joku esto täytyy virittää että tää piina loppuu