Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varsinkin miehet itkee sitä, miksi naisille koulutus on tärkeä tieto treffikumppanista

Vierailija
16.08.2023 |

Koulutus ei muka kerro mitään millainen on ihmisenä.
Minulle se kertoo paljonkin. Jos mies on akateeminen, tulkitsen että mies on keskivertoa älykkäämpi, on pitkäjänteinen, keskittymiskykyinen, elämänhallinta kunnossa, elämäntavat ehkä myös keskivertoa terveellisemmät jne. Duunarikin toki voi olla kaikkea tätä, mutta se on enemmän arpapeliä.

Kommentit (372)

Vierailija
61/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.

ne miehet ei "kelpaa" kenellekkään koska eivät ole ymärtäneet että miehen kuuluu tehdä aloitteet ihmissuhteissa. Näin se vaan on, se ei siitä muutu. Nämä jotka on yksin, eivät ole tarpeeksi sosiaalisesti rohkeita tai eivät ole kasvatettu sosiaalisiksi. Tapakasvatuksen puutetta ehkä?

Tunnen läheltä pari tällaista "hyvää" miestä jotka ykin olleet koko elämän (mikäli tiedän siis kaikea). Eivät kovin ulospäisuuntautuneita.

Juuri eilen pohdin miehiä, joista olen itse olen ollut aktiivisesti kiinnostunut ja joiden kanssa olen päätynyt parisuihteisiin, ja niitä, joille olen antanut pakit ja joiden kanssa olisin ollut kiinnostunut ainoastaan kaveruudesta. Näin kohta nelikymppisenä analysoiden ne pakit saaneet eivät lopulta kauheasti poikenneet niistä, joita itse aktiivisesti lähestyin.

Epäviehättäviä sellainen arkuus ja ulospäin paistava huono itsetunto. Näin jälkikäteen mietittynä olen ollut suhteissa vaikka minkälaisten resupettereiden kanssa, mutta heissä on viehättånyt itsevarmuus ja se, että he eivät ole vain madelleet yrittäen käyttäytyä minua miellyttäen niin, että mielipiteetkin vaihtuvat minun mukaani kesken keskustelun. Jos mies harmittelee itseään ja pyytelee olemassaoloaan anteeksi, niin siinä tulee itsellekin surkea olo.

Kun menen naisen kanssa treffeille, niin kyllä minä heti ensimmäinenä pyydän anteeksi, että olen valkoinen heteromies. Mielestäni tämä kuuluu Suomessa hyviin käytöstapoihin. Tietenkään minulla ei ole omia mielipiteitä, vaan olen aina sitä mieltä, mitä nainenkin on. Tämä charmi puree erityisesti koulutettuihin naisiin, kunhan muistan aina toistuvasti nauraa omalle minälle hieman pilkalliseen sävyyn. Tämä charmikkuus kyllä toimii suhteessa kouluttettuihin naisiin, ja tällä strategialla olen aina pääsyt pesälle. 

Vierailija
62/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.

Millä perusteella tavis ei voisi olla akateeminen? Aika monet akateemiset ovat nimenomaan taviksia.

Akateemiset on älyn suhteen väkisinkin top20 porukkaa

riippuu todella paljon siitä, mitä opiskelee. https://media.thetab.com/blogs.dir/91/files/2017/04/iq-majors.jpg

Mistä maasta tuo tutkimus? Suomessa opiskelemaan ei pääse rahalla ja suosituskirjeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna tuli käytyä treffeillä kymmenien miesten kanssa ja juuri nämä akateemiset olivat niitä ylimielisiä tylsimyksiä joita kestäis kyllä edes rahan avulla. Pysykööt kaltaisiensa kanssa minä en heihin lukeudu.

Ehkä ette olleet älyn suhteen samalla aaltopituudella. Lika barn leka bäst.

Vierailija
64/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauskaa että parin artikkelin perusteella voi päättää että naiset haluaa omaa tasoaan paremman miehen.

Oletko varma että nuo miehet eivät ole nirsoja? Entä jos vika on siinä että he kertovat haluavansa ihan tavallisen naisen mutta kun näytetään naisten kuvia niin valitsevat lähinnä missien kuvia ja toteavat että nämä on niitä tavallisia naisia jotka kiinnostaisivat.

Entä jos nämä miehet eivät tee koskaan aloitteita naisille tai tekevät niitä huonosti (siis koettavat tehdä aloitteita töissä oleville naisille kesken työpäivän ym).

Entä tunnetko nämä miehet itse ja olet varma ettei heillä ole omituisia käytöstapojatai muita vastaavia syitä joiden takia jäävät ilman naista?

Miksi oletat että se on nimenomaan naisista kiinni että nämä miehet eivät löydä seuraa??

Vierailija
65/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna tuli käytyä treffeillä kymmenien miesten kanssa ja juuri nämä akateemiset olivat niitä ylimielisiä tylsimyksiä joita kestäis kyllä edes rahan avulla. Pysykööt kaltaisiensa kanssa minä en heihin lukeudu.

Akateemisista miehistä suunnilleen puolet on todella ujoja nörttejä.

Vierailija
66/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kiinnostuneita miesten tulevaisuudesta ja miehet naisten menneisyydestä.

On se kyllä hassua että aina naisen top 3 kysymyksissä on aina mitä teet työksesi, jolla heti jo tsekataan mitä on luvassa. Ja kyllä olen hyvin toimeentuleva, komea ja urheilullinen mies.

Valtaosalla naisista on myös pahasti hukassa oma arvo sinkkumarkkinoilla kun tavoitellaan kuuta taivaalta vaikka nätimpiä ja todennäköisesti muulla tavalla parempia on tarjolla pilvin pimein.

Mitä teet työksesi on tavallinen ja yleinen kysymys aikuisten välisessä keskustelussa siinä missä harrastuksetkin. Se on small talkia eikä välttämättä kerro mitään tai sitten kertoo paljonkin. Treffimaailmassa siinä saa vähän tietoa vastapuolen arvomaailmastakin kysymättä suoraan. Lihakarjan kasvattaja tuskin tekee vaikutusta vegaaniin tai seurakunnan työntekijä ateistiin. Itselle tietyt yleisesti hyväpalkkaiset työt on miinusta potentiaalisessa treffikumppanissa, koska ko töiden edustajat ovat yleensä aika tylsää porukkaa eivätkä ymmärrä muita kuin materialistisia arvoja.

Vierailija
67/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yh-naiset ja koululaitos tuottaa alisuoriutuvia, rikkinäisiä poikia?243

Vierailija
68/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/tiede/art-2000008956192.html?share=187678db1dad300f87…

Tutkimus: Suomalaiset mies­poliitikot ovat älykkäämpiä ja rehellisempiä kuin kansa keskimäärin

Keskimäärin kuntapoliitikko vastaa älyllisiltä kyvyiltään ammattikorkeakoulun käynyttä, kansanedustaja yliopistosta valmistunutta. Tietoja kerättiin vain miehistä, joten tuloksia ei voi tutkijan mukaan yleistää naispoliitikkoihin.

Amiksia ei edes mainita..

Vierailija
69/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kovien tieteiden tohtori (TkT), ja naisen koulutus ei kyllä kiinnosta yhtään. Ulkonäkö on tärkein, siis se, että ei ole psykopaatin tai  n o i t a - a k a n  näköinen. Ulkonäkö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. 

Korkea älykkyysosamäärä yms. on plussaa toki. Ja tietysti pitää aidosti omata itserakkauttta, eikä saa olla kateellinen jne. 

Tää on kyllä korkeasti koulutetun naisen näkökulmasta ikävää. He ei löydä miestä, koska vastaavat sinkkumiehet ottaa mieluummin vaikka kaupan kassan, kunhan on kaunis. Akateemisia miehiä on muutenkin paljon vähemmän kuin naisia.

Miehen näkökulmasta on muutenkin kätevää, kun saa luoda uraa, eikä tarvi tapella, kumpi jää kotiin hoitamaan lapsia. Tohtorisnainen tuskin suostuisi kotitalouskoneeksi.

Ihan hyvin voi suostua, sillä korkea koulutus ei aina tarkoita samaa kuin kunnianhimo. Esim. itse olen suunnitellut suorittavani tohtorin tutkinnon, mutta kuitenkin kaikista mieluiten olisin kotiäitinä. Ei minua oikeastaan houkuttele edes oman alani työt mutta pidän opiskelusta.

No miksi sitten et ole kotiäiti? Ota joku rekkakuski, kelpaisit sellaiselle varmasti hyvin.

En ole löytänyt miestä, jonka kanssa kiinnostaisi perustaa perhe. Ensisijaisesti haluan kuitenkin miehen enkä lapsia. Ensimmäinen askel siis on se että miehen pitää miellyttää kaikin tavoin, vasta sitten harkitsen perheen perustamista. Enkä tietenkään ryhtyisi kotiäidiksi, jos taloudellinen tilanne ei olisi erittäin hyvä. Toisin sanoen miehellä pitäisi olla sen verran rahaa, että pystyisi elättämään perheen helposti. Ei minua kiinnosta mikään kituutteleminen. 

Tuossa on siis aika monta asiaa joiden pitää olla kohdillaan, ennen kuin ryhtyisin kotiäidiksi. En ole tyhmä ja mullakin on standardit.

Vierailija
70/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret duunarit kelpaa mulle kyllä sänkyyn.

N42

Ja sama toistepäin :DDD Niin, se on eri asia kelpaako pitkäksi aikaa.

Vierailija
71/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisista miehistä suunnilleen puolet on todella ujoja nörttejä.

Vierailija
72/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eräs vanhempi mies totesi minulle kerran, että alle 35v miehille ulkonäkö ja status ovat hyvin tärkeitä. Sitten se kaikki muuttuu, ja on tärkeämpää, millaisen ihmisen kanssa sitä elämänsä jakaa.

Tosin naisena myönnän, etten itsekään alle 30v paljon miehen arvoja miettinyt. Onneksi en mennyt naimisiin. Naimisiinmeno pitäisi kieltää alle 30v kun porukka ei yhtään tiedä, mitä elämältä haluaa.

Vierailija
73/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sitä, mitä naiset vaativat, niin silloin itketään. Samalla tavalla vain vanhat, rumat ja lihavat naiset itkevät, kun ulkonäkö on miehille niin tärkeää.

Vierailija
74/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin työssäkäynti. Kyllä minulle ainakin on tärkeää voida tehdä sen miehen kanssa asioita, joita haluan tehdä miehen kanssa yhdessä. Kuten matkustella, käydä ravintoloissa, ostaa yhteisen kodin, maksaa perhe-elämän kustannukset. Ei sellaisella miehellä tee mitään, jonka kanssa voi vain keittää kahvit sen kotona. 

Tämä viesti oli mielikuvituksen juhlaa.

Vierailija
75/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanisti akateeminen mies ei kyllä naisia kiinnosta.

Tuolla keittiössä juo parhaillaan yksi FM (mies siis) kahvia. On kiinnostanut kohta yhdeksän vuoden ajan enkä todellakaan ole ensimmäinen nainen hänen elämässään eli on kiinnostnut muitakin.

Vierailija
76/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tavis ei voisi olla akateeminen? Aika monet akateemiset ovat nimenomaan taviksia.

Akateemiset on älyn suhteen väkisinkin top20 porukkaa

Eikö siinä tapauksessa ole ihan ymmärrettävää, että akateeminen nainen haluaa akateemisen miehen?

Olen siis itsekin akateeminen, mutta pidän kyllä monia akateemisia ihan taviksina. 

Niin, se johtuu siitä, että ne ovat samanlaisia kuin sinä. Mitäs amikset sun näkökulmasta katsottuna ovat?

Iso osa heistäkin lienee taviksia, osa voi olla jotain muuta. Minulle tavis tarkoittaa sellaista yleisesti aika tavallista ihmistä, ja sitten ei-tavis on sellainen, jonka ajattelussa, ehkä elämäntyylissäkin tai muuten persoonassa on paljon omaperäistä ja epänormatiivista. Minusta suurin osa ihmisistä on taviksia ihan koulutustasosta riippumatta, mutta ihan samoin ei-taviksia löytyy kaikista ihmisryhmistä.

T. Sama

Vierailija
77/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Eräs vanhempi mies totesi minulle kerran, että alle 35v miehille ulkonäkö ja status ovat hyvin tärkeitä. Sitten se kaikki muuttuu, ja on tärkeämpää, millaisen ihmisen kanssa sitä elämänsä jakaa.

Tosin naisena myönnän, etten itsekään alle 30v paljon miehen arvoja miettinyt. Onneksi en mennyt naimisiin. Naimisiinmeno pitäisi kieltää alle 30v kun porukka ei yhtään tiedä, mitä elämältä haluaa.

Vähän tätä olen aina epäillytkin, varsinkin nuorilla naisilla. Ja nyt, ei yhtään ihmetytä avioerotilastot. Sitä ensin humputellaan 30 vuoden ikään asti tai jopa 40 ikään, ja sitten viisastutaan.

Vierailija
78/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanisti akateeminen mies ei kyllä naisia kiinnosta.

Minua ainakin kiinnostaa kaikkein todennäköisimmin juuri humanisti.

Vierailija
79/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuosta itkekään kuin palstan antimiehet. Elämä menee ohi neljän seinän sisällä näppäimistöä hakatessa. Välillä kaljaa ja pelejä ja taas mennään. Helvetin luuserit.

Elämä menee ohi kaikilta. Ei kukaan selviä hengissä, eikä kukaan ketään muista enää kohta. Työttömät ovat myös parhaiten sopeutuneita tähän yhteiskuntaan, koska he saavat kodin ja ruuan kaikista vähimmällä vaivalla, mikä on eläimen päätavoite.

Vierailija
80/372 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kiinnostuneita miesten tulevaisuudesta ja miehet naisten menneisyydestä.

On se kyllä hassua että aina naisen top 3 kysymyksissä on aina mitä teet työksesi, jolla heti jo tsekataan mitä on luvassa. Ja kyllä olen hyvin toimeentuleva, komea ja urheilullinen mies.

Valtaosalla naisista on myös pahasti hukassa oma arvo sinkkumarkkinoilla kun tavoitellaan kuuta taivaalta vaikka nätimpiä ja todennäköisesti muulla tavalla parempia on tarjolla pilvin pimein.

Tuosta työn kysymisestä on valitettu palstalla usein, mutta ikinä ei kerrota, millaisia kysymyksiä sitten toivotaan.

Itselläni on tapana aloittaa sellaisista "helpoista" kysymyksistä, joihin on helppo vastata vaikka vähän jännittäisikin, eikä heti tarvitse alkaa pohtia jotain filosofisia tai muuta. Ja kieltämättä joku "millaista työtä teet tai millaisella alalla olet" on siinä mielessä helppo kysymys, että valtaosa ihmisistä on jossain töissä tai ainakin heillä on jokin ala, vaikka olisivat työttöminäkin. Tuosta on helppo myös keksiä jatkokysymyksi tyyliin "viihdytkö siinä työssä" tai "mikä sua veti just sille alalle" - ja sitten jos ala sattuu olemaan sama kuin omani tai sitä läheltä liippaava, löytyy heti jotain yhteistä, josta puhua. Toinen helppo kysymys on vaikka harrastukset tai mitä yleensä tykkää tehdä vapaa-ajalla. Näistä on yleensä helppo alkaa, vaikka niistä ei sen kummempaa keskustelua tulisikaan. Oikeastihan tarkoitus on tutustua ihmiseen ja tämän persoonaan, ja ne kiinnostavammat aiheet tulevat hiukan myöhemmin.

Millaisia kysymyksiä toivotte? Haluatteko, että heti aletaan puhua arvoista ja tulevaisuuden suunnitelmista/unelmista, vai mistä? Jos nuo ammattiin liittyvät kysymykset kerran ovat huonoja, mutta kovin yleisiä, olisi kiva, jos antaisitte konkreettisia esimerkkejä niistä teidän mielestä hyvistä kysymyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi