Miksi varsinkin miehet itkee sitä, miksi naisille koulutus on tärkeä tieto treffikumppanista
Koulutus ei muka kerro mitään millainen on ihmisenä.
Minulle se kertoo paljonkin. Jos mies on akateeminen, tulkitsen että mies on keskivertoa älykkäämpi, on pitkäjänteinen, keskittymiskykyinen, elämänhallinta kunnossa, elämäntavat ehkä myös keskivertoa terveellisemmät jne. Duunarikin toki voi olla kaikkea tätä, mutta se on enemmän arpapeliä.
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovien tieteiden tohtori (TkT), ja naisen koulutus ei kyllä kiinnosta yhtään. Ulkonäkö on tärkein, siis se, että ei ole psykopaatin tai n o i t a - a k a n näköinen. Ulkonäkö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Korkea älykkyysosamäärä yms. on plussaa toki. Ja tietysti pitää aidosti omata itserakkauttta, eikä saa olla kateellinen jne.
Tää on kyllä korkeasti koulutetun naisen näkökulmasta ikävää. He ei löydä miestä, koska vastaavat sinkkumiehet ottaa mieluummin vaikka kaupan kassan, kunhan on kaunis. Akateemisia miehiä on muutenkin paljon vähemmän kuin naisia.
Miehen näkökulmasta on muutenkin kätevää, kun saa luoda uraa, eikä tarvi tapella, kumpi jää kotiin hoitamaan lapsia. Tohtorisnainen tuskin suostuisi kotitalouskoneeksi.
Haloo, hyvä ulkonäkö ei pitkälle riitä ellei päässä mitään ole, mutta älykkäät naiset ovat myös kauniita.
Ja mistä tulee tämä antiikkinen, älýtön kuvitelma, että älykäs nainen on ruma? Jostain romanttisesta fiktiosta sotien ajalta?
Miksi tulit AP tänne ylipäätään itkemään koko asiasta? Akateeminen mies muuten vetää ämmäänsä turpaan ihan tutkitusti todella paljon suuremmalla todennäköisyydellä ku duunari. Duunarit koettelee voimiansa toisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovien tieteiden tohtori (TkT), ja naisen koulutus ei kyllä kiinnosta yhtään. Ulkonäkö on tärkein, siis se, että ei ole psykopaatin tai n o i t a - a k a n näköinen. Ulkonäkö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Korkea älykkyysosamäärä yms. on plussaa toki. Ja tietysti pitää aidosti omata itserakkauttta, eikä saa olla kateellinen jne.
Tää on kyllä korkeasti koulutetun naisen näkökulmasta ikävää. He ei löydä miestä, koska vastaavat sinkkumiehet ottaa mieluummin vaikka kaupan kassan, kunhan on kaunis. Akateemisia miehiä on muutenkin paljon vähemmän kuin naisia.
Miehen näkökulmasta on muutenkin kätevää, kun saa luoda uraa, eikä tarvi tapella, kumpi jää kotiin hoitamaan lapsia. Tohtorisnainen tuskin suostuisi kotitalouskoneeksi.
Ihan hyvin voi suostua, sillä korkea koulutus ei aina tarkoita samaa kuin kunnianhimo. Esim. itse olen suunnitellut suorittavani tohtorin tutkinnon, mutta kuitenkin kaikista mieluiten olisin kotiäitinä. Ei minua oikeastaan houkuttele edes oman alani työt mutta pidän opiskelusta.
Sinkkuna tuli käytyä treffeillä kymmenien miesten kanssa ja juuri nämä akateemiset olivat niitä ylimielisiä tylsimyksiä joita kestäis kyllä edes rahan avulla. Pysykööt kaltaisiensa kanssa minä en heihin lukeudu.
Olen kouluttamaton ja työtön mies, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että minulle kelpaisi hyvin joku akateeminen nainen. Tunnen olevani itsekin henkisesti sivistynyt ja match-pari akateemikolle. Jos ei naista hirvitä työttömyys tai koulutuksen puute, niin tässä olisi unelma vävy!
Vierailija kirjoitti:
Olen kouluttamaton ja työtön mies, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että minulle kelpaisi hyvin joku akateeminen nainen. Tunnen olevani itsekin henkisesti sivistynyt ja match-pari akateemikolle. Jos ei naista hirvitä työttömyys tai koulutuksen puute, niin tässä olisi unelma vävy!
Sun pitäis näyttää dressmann-mieheltä ja olla sosiaalisesti todella taitava jotta jotain saumaa voisi EHKÄ olla. En usko että olet kumpaakaan, joten dream on.
Koska miehille naisessa ei ole väliä muulla kuin ulkonäöllä ja joillekin yksilöille ei edes sillä, niin tottahan heidän on vakeaa käsittää minkäänlaisia odotuksia muusta yhteensopivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.
Millä perusteella tavis ei voisi olla akateeminen? Aika monet akateemiset ovat nimenomaan taviksia.
Akateemiset on älyn suhteen väkisinkin top20 porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Koulutetuilla miehillä on myös tutkitusti korkeampi tunneäly insinöörejä lukuun ottamatta..
He osaavat olla aika tunnekylmiä.
Sinä et onneksi ole tunnekylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.
Millä perusteella tavis ei voisi olla akateeminen? Aika monet akateemiset ovat nimenomaan taviksia.
Eikö siinä tapauksessa ole ihan ymmärrettävää, että akateeminen nainen haluaa akateemisen miehen?
Olen siis itsekin akateeminen, mutta pidän kyllä monia akateemisia ihan taviksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne miehet ei "kelpaa" kenellekkään koska eivät ole ymärtäneet että miehen kuuluu tehdä aloitteet ihmissuhteissa. Näin se vaan on, se ei siitä muutu. Nämä jotka on yksin, eivät ole tarpeeksi sosiaalisesti rohkeita tai eivät ole kasvatettu sosiaalisiksi. Tapakasvatuksen puutetta ehkä?
Tunnen läheltä pari tällaista "hyvää" miestä jotka ykin olleet koko elämän (mikäli tiedän siis kaikea). Eivät kovin ulospäisuuntautuneita.
Juuri eilen pohdin miehiä, joista olen itse olen ollut aktiivisesti kiinnostunut ja joiden kanssa olen päätynyt parisuihteisiin, ja niitä, joille olen antanut pakit ja joiden kanssa olisin ollut kiinnostunut ainoastaan kaveruudesta. Näin kohta nelikymppisenä analysoiden ne pakit saaneet eivät lopulta kauheasti poikenneet niistä, joita itse aktiivisesti lähestyin.
Epäviehättäviä sellainen arkuus ja ulospäin paistava huono itsetunto. Näin jälkikäteen mietittynä olen ollut suhteissa vaikka minkälaisten resupettereiden kanssa, mutta heissä on viehättånyt itsevarmuus ja se, että he eivät ole vain madelleet yrittäen käyttäytyä minua miellyttäen niin, että mielipiteetkin vaihtuvat minun mukaani kesken keskustelun. Jos mies harmittelee itseään ja pyytelee olemassaoloaan anteeksi, niin siinä tulee itsellekin surkea olo.
Vierailija kirjoitti:
Samoin työssäkäynti. Kyllä minulle ainakin on tärkeää voida tehdä sen miehen kanssa asioita, joita haluan tehdä miehen kanssa yhdessä. Kuten matkustella, käydä ravintoloissa, ostaa yhteisen kodin, maksaa perhe-elämän kustannukset. Ei sellaisella miehellä tee mitään, jonka kanssa voi vain keittää kahvit sen kotona.
Minä saan työttömyyskorvauksia yli 2000€ kuussa, muta sinä et onneksi niillä rahoilla matkustele. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta on muutenkin kätevää, kun saa luoda uraa, eikä tarvi tapella, kumpi jää kotiin hoitamaan lapsia. Tohtorisnainen tuskin suostuisi kotitalouskoneeksi.Ihan hyvin voi suostua, sillä korkea koulutus ei aina tarkoita samaa kuin kunnianhimo. Esim. itse olen suunnitellut suorittavani tohtorin tutkinnon, mutta kuitenkin kaikista mieluiten olisin kotiäitinä. Ei minua oikeastaan houkuttele edes oman alani työt mutta pidän opiskelusta.
No miksi sitten et ole kotiäiti? Ota joku rekkakuski, kelpaisit sellaiselle varmasti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies ja ei se kyllä kerro minusta ihmisenä oikeastaan juuri mitään. Ehkäpä olin joskus keskivertoa älykkäämpi, mutta nykyään tuntuu että aika tyhmä kuitenkin ja keskittymiskyky on mitä on.
Täähän se ois. Ihmettelen naisia jotka luulee akateemisen olevan jotenkin parempi valinta. Mutta oppia ikä kaikki ja voi olla ettei siellä akateemisten piireissäkään kaikki ole täydellisesti.
Yksi asia on varma akateemisessa- ei 99% todennäköisyydellä ole Persu. Työtön luuseri ja Amis taas 99% todennäköisyydellä on. On ehdoton nou nou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
riippuu todella paljon siitä, mitä opiskelee. https://media.thetab.com/blogs.dir/91/files/2017/04/iq-majors.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä tapauksessa ole ihan ymmärrettävää, että akateeminen nainen haluaa akateemisen miehen?
Olen siis itsekin akateeminen, mutta pidän kyllä monia akateemisia ihan taviksina.
Niin, se johtuu siitä, että ne ovat samanlaisia kuin sinä. Mitäs amikset sun näkökulmasta katsottuna ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies ja ei se kyllä kerro minusta ihmisenä oikeastaan juuri mitään. Ehkäpä olin joskus keskivertoa älykkäämpi, mutta nykyään tuntuu että aika tyhmä kuitenkin ja keskittymiskyky on mitä on.
Täähän se ois. Ihmettelen naisia jotka luulee akateemisen olevan jotenkin parempi valinta. Mutta oppia ikä kaikki ja voi olla ettei siellä akateemisten piireissäkään kaikki ole täydellisesti.
Yksi asia on varma akateemisessa- ei 99% todennäköisyydellä ole Persu. Työtön luuseri ja Amis taas 99% todennäköisyydellä on. On ehdoton nou nou.
Sinä olet rasisti
Humanisti akateeminen mies ei kyllä naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Humanisti akateeminen mies ei kyllä naisia kiinnosta.
Kyllä kiinnostaa. Itse olen historioitsija ja kyllä kaikilla miesopiskelijoilla oli jo nuoresta asti tyttökaverit.
No mutta eihän tuollainen mies olisi kuitenkaan kiinnostava. Siispä on täysin ok, että hän keskittyy deittailemaan niitä kaupankassoja.