Miksi varsinkin miehet itkee sitä, miksi naisille koulutus on tärkeä tieto treffikumppanista
Koulutus ei muka kerro mitään millainen on ihmisenä.
Minulle se kertoo paljonkin. Jos mies on akateeminen, tulkitsen että mies on keskivertoa älykkäämpi, on pitkäjänteinen, keskittymiskykyinen, elämänhallinta kunnossa, elämäntavat ehkä myös keskivertoa terveellisemmät jne. Duunarikin toki voi olla kaikkea tätä, mutta se on enemmän arpapeliä.
Kommentit (372)
Koulutetuilla miehillä on myös tutkitusti korkeampi tunneäly insinöörejä lukuun ottamatta..
He osaavat olla aika tunnekylmiä.
Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.
Olen akateeminen mies ja ei se kyllä kerro minusta ihmisenä oikeastaan juuri mitään. Ehkäpä olin joskus keskivertoa älykkäämpi, mutta nykyään tuntuu että aika tyhmä kuitenkin ja keskittymiskyky on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmeisesti haluavat omaa tasoaan paremman miehen: olen jo pari artikkelia lukenut ihan kivan näköisistä ammattikoulun käyneistä nuorista miehistä, jotka eivä kelpaa kenellekään. Ilmeisesti lähihoitajista lähtien kaikilla on akateeminen mies hakusessa. Vähän harmittaa tavis-miesten puolesta.
Kukapa ei haluaisi lapsilleen parasta mahdollista isää. Ja koska monelle miehelle naisen koukutustasolla ei ole väliä, riittää kunhan on kaunis -> kauniit lapset. Näin ne kauniit naiset pariutuu koulutettumamman miehen kanssa.
Ensin mies rehentelee ettei naisen koulutuksella ole hänelle mitään väliä ja seuraavassa lauseessa itkee että naiset loisii lompakolla.
Ei kai tuosta itkekään kuin palstan antimiehet. Elämä menee ohi neljän seinän sisällä näppäimistöä hakatessa. Välillä kaljaa ja pelejä ja taas mennään. Helvetin luuserit.
Miehille on naisissa kuitenkin tärkeintä heidän ulkonäkönsä. Turha siitäkään on itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret duunarit kelpaa mulle kyllä sänkyyn.
N42
Olen itse akateemisesti koulutettu mutta ei se kyllä mikään suuri saavutus minusta ole. Ihan tusinamaisteri. Koulutus määrittelee sen mitä teen työkseni, ei sitä kuka olen ihmisenä. Rakastuin amikseen joka ei ole pumpulissa kasvanut kuten minä vaan on elättänyt itsensä 16-vuotiaasta asti. Olis mulle akateemistakin seuraa ollut tarjolla mutta puolisoni tavattuani ei vaan voinut enää olla ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
no eipä sille Joensuulaiselle ensitreffit alttarilla lähihoitajamiehelle kelvannu se yksi nainen, jonka nai sokkona. Sama pätee molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies ja ei se kyllä kerro minusta ihmisenä oikeastaan juuri mitään. Ehkäpä olin joskus keskivertoa älykkäämpi, mutta nykyään tuntuu että aika tyhmä kuitenkin ja keskittymiskyky on mitä on.
Mulla sama. Osa noista osa noista listatuista osuu ja osassa olen pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin työssäkäynti. Kyllä minulle ainakin on tärkeää voida tehdä sen miehen kanssa asioita, joita haluan tehdä miehen kanssa yhdessä. Kuten matkustella, käydä ravintoloissa, ostaa yhteisen kodin, maksaa perhe-elämän kustannukset. Ei sellaisella miehellä tee mitään, jonka kanssa voi vain keittää kahvit sen kotona.
Nuoret miehet eivät vielä ymmärrä tätä asiaa. He kuvittelevat että heistä kiinnostutaan ihmisinä ja yksilöinä, mutta mies on naiselle vain väline asioiden toteuttamiseen. Sillä ei ole väliä onko se Pentti vai Antti, kunhan pääsee matkustelemaan ja muuta kivaa.
Romantiikka on miehiä varten.
Näillä romantiikka on pikkareita varten, barbarankin saa puettuna.
Vierailija kirjoitti:
ne miehet ei "kelpaa" kenellekkään koska eivät ole ymärtäneet että miehen kuuluu tehdä aloitteet ihmissuhteissa. Näin se vaan on, se ei siitä muutu. Nämä jotka on yksin, eivät ole tarpeeksi sosiaalisesti rohkeita tai eivät ole kasvatettu sosiaalisiksi. Tapakasvatuksen puutetta ehkä?
Tunnen läheltä pari tällaista "hyvää" miestä jotka ykin olleet koko elämän (mikäli tiedän siis kaikea). Eivät kovin ulospäisuuntautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Eka tämättäjä tärkeänä paikalla😅
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiinnostuneita nimenomaan naisen menneisyydestä, koska ketään ei halua kumppanikseen kiertopalkintoa. Naisille tuo ei liene niin iso ongelma jos muuten on hyvin toimeentuleva paketti tarjolla.
Nainen pitkällä sinkkuhistorialla on ehdoton red flag ja kertoo jo itsessään baisen vaatimustasosta tai ylipäätään luonteesta, joka kellekään muullekaan ole kelvannu ja miksi semmoisen ottaisi riesakseen.
Ei naiset mielellään ota miehiä, joilla body count on yli 10. On vastenmielinen ajatus, että mies on kelpuuttanut mitä tahansa. Ideaalitilanteessa miehellä on korkeintaan yksi pitkä parisuhde takanaan, josta ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin työssäkäynti. Kyllä minulle ainakin on tärkeää voida tehdä sen miehen kanssa asioita, joita haluan tehdä miehen kanssa yhdessä. Kuten matkustella, käydä ravintoloissa, ostaa yhteisen kodin, maksaa perhe-elämän kustannukset. Ei sellaisella miehellä tee mitään, jonka kanssa voi vain keittää kahvit sen kotona.
Luulisi tärkeintä olevan sen, että saa melaa mekkoon?
Ei sitä varten tarvitse ottaa koko miestä.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se ois. Ihmettelen naisia jotka luulee akateemisen olevan jotenkin parempi valinta. Mutta oppia ikä kaikki ja voi olla ettei siellä akateemisten piireissäkään kaikki ole täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse akateemisesti koulutettu mutta ei se kyllä mikään suuri saavutus minusta ole. Ihan tusinamaisteri. Koulutus määrittelee sen mitä teen työkseni, ei sitä kuka olen ihmisenä. Rakastuin amikseen joka ei ole pumpulissa kasvanut kuten minä vaan on elättänyt itsensä 16-vuotiaasta asti. Olis mulle akateemistakin seuraa ollut tarjolla mutta puolisoni tavattuani ei vaan voinut enää olla ketään muuta.
No jos sinä olet pumpulissa kasvanut, niin helppohan se on sanoa ettei akateeminen koulutus ole mikään suuri saavutus. Joillekin vaikeissa oloissa kasvaneelle se voi olla.