Miksi varsinkin miehet itkee sitä, miksi naisille koulutus on tärkeä tieto treffikumppanista
Koulutus ei muka kerro mitään millainen on ihmisenä.
Minulle se kertoo paljonkin. Jos mies on akateeminen, tulkitsen että mies on keskivertoa älykkäämpi, on pitkäjänteinen, keskittymiskykyinen, elämänhallinta kunnossa, elämäntavat ehkä myös keskivertoa terveellisemmät jne. Duunarikin toki voi olla kaikkea tätä, mutta se on enemmän arpapeliä.
Kommentit (372)
Miksi ei ole hyväksyttyä ja lehdissä suositeltavaa, jättää perheensä nuoremman naisen takia? Samasta asiastahan on kyse, ihmeen tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies ja ei se kyllä kerro minusta ihmisenä oikeastaan juuri mitään. Ehkäpä olin joskus keskivertoa älykkäämpi, mutta nykyään tuntuu että aika tyhmä kuitenkin ja keskittymiskyky on mitä on.
Täähän se ois. Ihmettelen naisia jotka luulee akateemisen olevan jotenkin parempi valinta. Mutta oppia ikä kaikki ja voi olla ettei siellä akateemisten piireissäkään kaikki ole täydellisesti.
Kyllä minulle on tärkeää että mieskin on pitkälle koulutettu. Meillä on esim saunakeskustelujen aiheena usein tiede, fysiikan ja kemian tutkimusten uusimmat saavutukset etc. En minä usko että vastaavia keskusteluja voisin käydä jonkun pelkän peruskoulun käyneen kanssa.
Vaatii aika paljon matematiikan osaamista, ei kyllä lukion matematiikkakaan riittäisi... Eli tuskin kiinnostuisin humanistista.
No tuskinpa humanistikaan näkisi sinussa mitään kiinnostavaa.
No tuskin näkisikään, ja se on aivan hyvä ja oikein.
Ystävinä minulla on monia ja kyllä heidänkin kanssaan mielenkiintoisia keskusteluja saa aikaiseksi mutta eivät vaan suhteeseen asti minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole hyväksyttyä ja lehdissä suositeltavaa, jättää perheensä nuoremman naisen takia? Samasta asiastahan on kyse, ihmeen tekopyhää.
Miten perheen jättäminen ja treffeillä töistä kysyminen korreloivat?
Aika heikosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka osaa tunnistaa ja hallita tunteensa ei toimi tunteella.
Ja se on mielestäsi hyvä asia? Sittenhän varmasti arvostat naisia, jotka tunteettomasti valitsevat kumppaniksi miehen, josta hyötyvät eniten.
Ihminen, joka toimii järjellä, valitsee sellaisen puolison jota rakastaa ja jonka kanssa viihtyy. Hän valitsee sellaisen kumppanin jonka kanssa elämän kaikki osa-alueet voivat toimia onnellisesti loppuelämän ajan. Hän harkitsee siis asioita monelta kantilta eikä vain valitse sellaista josta hyötyy rahallisesti eniten. Järjellä toimiminen ja tunteettomasti toimiminen ovat todella eri asioita.
Tunteella toimiva ihminen valitsee sen, joka saa pikkupöksyt pyörimään ja sydämen tykyttämään, eikä mieti mitään muuta. Sitten saattaakin olla jonkun ongelmatapauksen äitinä ja elättäjänä.
Minua tunteet varoittivat ja saivat ohittamaan ongelmatapaukset ja valitsemaan kunnollisen kumppanin, joka kohtelee toisia hyvin, jonka kanssa on ilo ja turvallista olla ja jonka kanssa intohimoakin riittää :) Harhaan olen elämässä mennyt vain silloin, kun järkeilin tunteeni pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka osaa tunnistaa ja hallita tunteensa ei toimi tunteella.
Ja se on mielestäsi hyvä asia? Sittenhän varmasti arvostat naisia, jotka tunteettomasti valitsevat kumppaniksi miehen, josta hyötyvät eniten.
Ihminen, joka toimii järjellä, valitsee sellaisen puolison jota rakastaa ja jonka kanssa viihtyy. Hän valitsee sellaisen kumppanin jonka kanssa elämän kaikki osa-alueet voivat toimia onnellisesti loppuelämän ajan. Hän harkitsee siis asioita monelta kantilta eikä vain valitse sellaista josta hyötyy rahallisesti eniten. Järjellä toimiminen ja tunteettomasti toimiminen ovat todella eri asioita.
Tunteella toimiva ihminen valitsee sen, joka saa pikkupöksyt pyörimään ja sydämen tykyttämään, eikä mieti mitään muuta. Sitten saattaakin olla jonkun ongelmatapauksen äitinä ja elättäjänä.
Minua tunteet varoittivat ja saivat ohittamaan ongelmatapaukset ja valitsemaan kunnollisen kumppanin, joka kohtelee toisia hyvin, jonka kanssa on ilo ja turvallista olla ja jonka kanssa intohimoakin riittää :) Harhaan olen elämässä mennyt vain silloin, kun järkeilin tunteeni pois.
Tunteiden sivuuttaminen ei ole järjellä toimimista, se on tuntein sivuuttamista.
Järjellä toimiva ihminen ottaa monet asiat huomioon, myös ne tunteet.
Naiset harvoin naivat alaspäin, mutta kannattaako tuota itkeä, koska on tieteellinen fakta. Pisatulokset pojilla laskevat, niin eipä ole odotettavissa suurta väestönlisäystä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvoin naivat alaspäin, mutta kannattaako tuota itkeä, koska on tieteellinen fakta. Pisatulokset pojilla laskevat, niin eipä ole odotettavissa suurta väestönlisäystä.
Eivät Pisassa pärjäävät pojat ole myöhemmin naisten silmissä haluttuja.
Naiset sitä ja naiset tätä...
Olen itse duunari ja mies on duunari. Minä en osaa olla akateemisten miesten kanssa. Minulla on huono itsetunto ja usein tuntuu että pitävät minua idioottina ammattini takia. Ei ole mitään mielenkiintoa tapailla sellaisia miehiä. Siis ylimielisen oloisia. Kaikki akateemiset ovat minusta tuntuneet sellaisilta. Muutenkin on typerää arvottaa ihminen työnsä ja koulutuksensa kautta yksistään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin huonoja kumppaneita, että ei suurimmalla osalla naisista ole mahdollisuutta saada edes itsensä tasoista miestä, saati parempaa. Miehet ovat itsekkäitä, sulkeutuneita ja kilpailunhaluisia. Enemmistö miehistä sysää kotityöt naiselle ja lähes kukaan mies ei suostu ottamaan hoitovastuuta omista lapsistaan. Naiset ovat yleisesti ottaen kumppaneina ja ihmisinä huomattavasti miehiä parempia.
Itsellä on sekä koulutusta (kaksikin tutkintoa), pituutta, ulkonäköä ja luovuutta; itse hankittua ja perittyä varallisuutta aika merkittäviäkin määriä. Olisin mieluusti suunnannut taide- ja kulttuurialoille, mutta lahjakkuus ei tällä alueella riittänyt kuin harrastuneisuuteen. Päädyin sitten opiskelemaan ihan muita alojaa mahdollistaakseni muuten asioita elämässä.
Olen kokonaan poistanut nämä tiedot ja viitteet huolellisesti kuvistakin seuranhaun yhteydessä ja korostanut empatiaa, kulttuuriharrastuksia (sekä itse tehden, suurkuluttajana ja jopa mesenaattina). Matchien taso on kohonnut huikeasti, kun gold digger-tyyliset lähestymiset ovat käytännössä jääneet kokonaan pois. Ja itsellä tosiaan mielessä panostaa yhteen parisuhteeseen ja lapsia voisi tulla 3-4.
Mikäli akateeminen mies kohtaa akateemisen naisen, niin asia ok.