Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
361/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue deittiprofiilissa koulutustasonia tai sitä millaista työtä teen. Todella usein naiset ovat niitä jotka kysyvät mitä työtä teen.

Epäilen myös että korkeakoulutetut naiset ei noteeraa niitä miehiä deittisovelluksissa joilla ei lue koulutustasoa tai mitä työtä tekee profiilissa.

Naisille tuo koulutustaso ja työnkuva on se tärkeä juttu mutta minä en niitä halua sekoittaa deittailuun.

Vierailija
362/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen treffailumarkkinoilla huomannut, että naiset noudattavat ääärimmäisen tarkasti tasoteoriaa.

Aina jos nainen on vähänkään ok näköinen kasvoiltaan ja kropaltaan hoikka niin tulee kaveripakit.

Aina jos nainen ei ole vähänkään ok näköinen kasvoiltaan ja kropassakin on ylipainoa niin nainen käy kuumana ja heti löytyy aktiivisuutta miestä kohtaan.

Tämä ja usein se korkeakouluttautunut nainen etsii miestä jolla on myös vähintään korkeakoulututkinto.

Osalla naisista lukee profiilissa myös että miehen tulee olla korkeakouluttautunut.

Minä ihmettelen sitä miksi naiset ilmoittaa profiilissaan koulutustason ja miksi ylipäätänsä deittailussa koulutustaso merkkaa mitään?

Mulle miehen koulutustasolla ei ole mitään väliä, vaan ulkonäön ja persoonan kombo on se juttu. Fyysinen ja henkinen vetovoima. Olen pian maisteri, mutta miehen ei todellakaan tarvitse olla. Ehkä miehen koulutus on olennainen naisilla, jotka ovat itse tosi kunnianhimoisia, mutta koska minä en ole, en edellytä sitä mieheltäkään. Olen esimerkiksi ollut kiinnostunut myyntityötä tekevästä miehestä, jolla ei taatusti mitään korkeakoulutusta ollut.

Ai niin ja kysymys vielä, jos joku haluaa vastata: kannattaako naisen jättää profiilissa kokonaan mainitsematta olevansa maisteri, jos haluaa saada matchejä muiltakin kuin korkeasti koulutetuilta miehiltä? Meinaan sitä että laittavatko matalammin koulutetut miehet tinderissä yleensä suoraan vasemmalle, jos profiilista selviää että nainen on miestä korkeammin koulutettu?

En vastaa kaikkien miesten puolesta, vain omasta puolestani:

Minulle on täysin yhdentekevää, lukeeko profiilissasi että olet maisteri. Jos näytät kuvissasi seksikkäältä, svaippaan oikealle. Jos et näytä seksikkäältä, svaippaan vasemmalle.

Olen tapaillut lähihoitajia, parturikampaajia, lääkäreitä, kauppatieteiden maistereita, ja jopa yhtä tohtorinnaa. Ei se koulutus ole naisessa se juttu, ainakaan minulle.

T. AMK mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän näköiset eli kauniit naiset kelpuuttaa vaan sen miesmallin kumppaniksi ja keskitason mies joutuu tyytymään siihen rumaan naiseen.

Naset yliarvioi oman tasonsa ja se keskitason nainen ja joskus jopa se ruma nainen luulee olevansa tosi kaunis eli korkeatasoinen nainen.

Miehille tässä tulee ongelmia ja miehet kärsii tästä.

Eihän se mitään yliarviointia ole jos saavat sen miesmallin kumppaniksi. Silloinhan on arvioitu aivan realistisesti.

Jos taas jäävät yksin yliarviointinsa takia, niin kärsivät itse eniten.

Vierailija
364/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen treffailumarkkinoilla huomannut, että naiset noudattavat ääärimmäisen tarkasti tasoteoriaa.

Aina jos nainen on vähänkään ok näköinen kasvoiltaan ja kropaltaan hoikka niin tulee kaveripakit.

Aina jos nainen ei ole vähänkään ok näköinen kasvoiltaan ja kropassakin on ylipainoa niin nainen käy kuumana ja heti löytyy aktiivisuutta miestä kohtaan.

Tämä ja usein se korkeakouluttautunut nainen etsii miestä jolla on myös vähintään korkeakoulututkinto.

Osalla naisista lukee profiilissa myös että miehen tulee olla korkeakouluttautunut.
Minä ihmettelen sitä miksi naiset ilmoittaa profiilissaan koulutustason ja miksi ylipäätänsä deittailussa koulutustaso merkkaa mitään?

Koska samanlaisemmasta taustasta tulevat ihmiset ymmärtävät toisiaan usein paremmin kuin ihan eri taustoista tulevat. Kyse on henkisestä yhteensopivuudesta.

Miksi se koulutus on se juttu? Eihän se koulutus kerro ihmisestä oikeastaan muuta kuin mitä työtä kyseinen ihminen haluaa tehdä.

Miten sairaanhoitaja ja insinööri/lääkäri voi ymmärtää tosiaan mutta sairaanhoitaja ja putkimies ei voi?
Ihmettelen todella paljon sinun ajattelumaailmaa että koulutus määrittää sen minkälainen ihminen on.

Ei se määritä suoraan mutta kyllä koulutus tai paremminkin se millaisen koulutuksen kukin on valinnut itselleen kertoo ihmisestä aina jotain. Eikä kyse ole siitä että eri koulutustaustoista tulevat eivät mitenkään voisi ymmärtää toisiaan vaan että se on todennäköisempää että samanlaisemmat myös ymmärtävät toisiaan paremmin .

Vierailija
365/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle miehen koulutustasolla ei ole mitään väliä, vaan ulkonäön ja persoonan kombo on se juttu. Fyysinen ja henkinen vetovoima. Olen pian maisteri, mutta miehen ei todellakaan tarvitse olla. Ehkä miehen koulutus on olennainen naisilla, jotka ovat itse tosi kunnianhimoisia, mutta koska minä en ole, en edellytä sitä mieheltäkään. Olen esimerkiksi ollut kiinnostunut myyntityötä tekevästä miehestä, jolla ei taatusti mitään korkeakoulutusta ollut.

Ai niin ja kysymys vielä, jos joku haluaa vastata: kannattaako naisen jättää profiilissa kokonaan mainitsematta olevansa maisteri, jos haluaa saada matchejä muiltakin kuin korkeasti koulutetuilta miehiltä? Meinaan sitä että laittavatko matalammin koulutetut miehet tinderissä yleensä suoraan vasemmalle, jos profiilista selviää että nainen on miestä korkeammin koulutettu?

Maisterius paljastuu kumminkin lopulta. Turha sitä on salailla. Tosiasiat pöydälle heti.

Vierailija
366/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ootte, teinijonneja ja jannoja?

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Ulkonäöstä ja parinvalinnasta:

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Kuulkaahan valopäät, jotka ajattelette näin.

Ongelmanne on tasan se, että me kauniit naiset ymmärrämme tämän erittäin hyvin. Me olemme jo yläasteelta ja viimeistään toiselta asteelta opinnoista ymmärtäneet, että te ette oikeastaan välitä siitä, millainen meidän persoonamme, huumorintajumme, tms. on. Teitä ei kiinnosta meidän sisäinen elämämme ollenkaan, te tuijotatte ja kuolaatte vain sitä ulkoista, minkä näette.

Miksi ihmeessä siis juuri me, joilla on koko ikämme ollut ja on vieläkin (itse esim. 40+ ja edelleen metrossa saan iskuyrityksiä) varaa valita, valitsisimme ihmisen, jota emme oikeasti, siis oikeasti, kiinnosta pskan vertaa? Joka haluaa vain paistatella kauniin naisen valossa ja vieressä?

Ehei, meidän tosiaankin talutti jo lukiosta kotiin se fiksu mies, jolla oli meille muutakin annettavaa.

Ja sama muuten koskee niitä todella hyvännäköisiä miehiä: tämä on syy, miksi siellä prismassa ihmettelette, että miten tuo tallukka on saanut tuommoisen miehen.

Ylimielinen teksti kaikesta huolimatta. Sen sijaan, että kirjoittaisit asiallisemmin, käytät nokka pystyssä-tekstiä. Luulisi, että kun on kerran saanut kauneuden lahjan, käyttäytyisi sen mukaisesti. Ei vissiin.

Siis minkä mukaisesti? Itse en ole erityisen kaunis, mutta minulla on ystävä, joka on. En ymmärrä, miksi hänen pitäisi käyttäytyä sen vuoksi jotenkin nöyremmin?

Minusta tuo kuvaa juuri sitä, miten olen nähnyt ystäväni ajattelevan. Hän on meidän likkaporukasta ainut, joka on aidosti ystävällinen kaikille. Ei arvostele ketään ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden perusteella. Mutta kyllä hänelläkin nousee piikit pystyyn niissä tilanteissa, jossa näkee, että häntä lähestytään ainoastaan ja vain sen vuoksi, että hän on kaunis.

Minä en näe, että hän pitää kauneuttaan minään lahjana, aika usein taakkana.

Vierailija
367/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun mies on rikas, ei naamanäkö, ikä, lyhyys, lihavuus, länkisäärisyys tai hammasmätäkään haittaa. Ei, hän muuttuu Adonikseksi jonka karva alkaa kiiltää ja työkalukin kasvaa mustan miehen mittoihin. Ja on hän "kultipuppelikin"  ehkä jopa "lutuna".

Vierailija
368/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se ketä lähestyy - varsinkin jossain sovelluksessa. Lähestyy niitä, jotka kiinnostaa ja sitten katsoo tuleeko siitä mitään. Itse en ole komea, en ole menestynyt enkä ole mikään maailman paras supliikkimies. Olen vain tavallinen perusmies. Ymmärrän, että en ole sellainen, josta moni kiinnostuu, mutta on silti mielestäni typerää lähteä etukäteen tekemään mitään oletuksia siitä, mitä toinen on hakemassa. 

Ole rehellinen itsestäsi ja jos et kelpaa sille toiselle niin sitten et. Parempi niin kuin, että jättää jonkun satunnaisen syyn tai periaatteen takia edes kokeilematta. 

Vierailija
369/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska samanlaisemmasta taustasta tulevat ihmiset ymmärtävät toisiaan usein paremmin kuin ihan eri taustoista tulevat. Kyse on henkisestä yhteensopivuudesta.

Miksi se koulutus on se juttu? Eihän se koulutus kerro ihmisestä oikeastaan muuta kuin mitä työtä kyseinen ihminen haluaa tehdä.

Miten sairaanhoitaja ja insinööri/lääkäri voi ymmärtää tosiaan mutta sairaanhoitaja ja putkimies ei voi?
Ihmettelen todella paljon sinun ajattelumaailmaa että koulutus määrittää sen minkälainen ihminen on.

Ei se määritä suoraan mutta kyllä koulutus tai paremminkin se millaisen koulutuksen kukin on valinnut itselleen kertoo ihmisestä aina jotain. Eikä kyse ole siitä että eri koulutustaustoista tulevat eivät mitenkään voisi ymmärtää toisiaan vaan että se on todennäköisempää että samanlaisemmat myös ymmärtävät toisiaan paremmin .

Kerroppa siis mitä kertoo ihmisestä jolla on insinöörin koulutus? Entäpä sairaanhoitajan koulutus? Putkimiehen koulutus? Ja lääkärin koulutus?

Jos väität noin kuten viestissäsi kerroit niin kai osaat sanoa miten kyseiset ihmiset sitten eroaa toisistaan muutenkin kuin että mitä työtä se tekee?

Vierailija
370/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, että jos raha ei viehätä naisia, niin miten tekee kauppansa työtön mies? Tai kouluttamaton? Niin arvelinkin, ei kovin hyvin. Mutta tässäkin suhteessa kaikille on kaikkea ja eipä oo pakko tavoitella niitä rahan perässä olevia.

Vierailija
371/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei lue deittiprofiilissa koulutustasonia tai sitä millaista työtä teen. Todella usein naiset ovat niitä jotka kysyvät mitä työtä teen.

Epäilen myös että korkeakoulutetut naiset ei noteeraa niitä miehiä deittisovelluksissa joilla ei lue koulutustasoa tai mitä työtä tekee profiilissa.

Naisille tuo koulutustaso ja työnkuva on se tärkeä juttu mutta minä en niitä halua sekoittaa deittailuun.

Itselläni kiinnostaa se että ihmisellä on suunnilleen samankaltainen elämäntilanne kuin itselläni, eli haluan miehen joka käy töissä (tai on yrittäjä tai opiskelee uuteen ammattiin). Koulutustasolla ei ole niin suurta merkitystä. En halua työtöntä miestä, oli sitten kelan elätti tai miljoonia perinyt oloneuvos.

Miehet jotka eivät kerro työstään mitään profiilissaan ovat pääsääntöisesti pitkäaikaistyöttömiä tai sairaseläkkeellä nuorena joutuneita, siksi menee useilla vasuriin.

Vierailija
372/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ootte, teinijonneja ja jannoja?

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Ulkonäöstä ja parinvalinnasta:

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Kuulkaahan valopäät, jotka ajattelette näin.

Ongelmanne on tasan se, että me kauniit naiset ymmärrämme tämän erittäin hyvin. Me olemme jo yläasteelta ja viimeistään toiselta asteelta opinnoista ymmärtäneet, että te ette oikeastaan välitä siitä, millainen meidän persoonamme, huumorintajumme, tms. on. Teitä ei kiinnosta meidän sisäinen elämämme ollenkaan, te tuijotatte ja kuolaatte vain sitä ulkoista, minkä näette.

Miksi ihmeessä siis juuri me, joilla on koko ikämme ollut ja on vieläkin (itse esim. 40+ ja edelleen metrossa saan iskuyrityksiä) varaa valita, valitsisimme ihmisen, jota emme oikeasti, siis oikeasti, kiinnosta pskan vertaa? Joka haluaa vain paistatella kauniin naisen valossa ja vieressä?

Ehei, meidän tosiaankin talutti jo lukiosta kotiin se fiksu mies, jolla oli meille muutakin annettavaa.

Ja sama muuten koskee niitä todella hyvännäköisiä miehiä: tämä on syy, miksi siellä prismassa ihmettelette, että miten tuo tallukka on saanut tuommoisen miehen.

Ylimielinen teksti kaikesta huolimatta. Sen sijaan, että kirjoittaisit asiallisemmin, käytät nokka pystyssä-tekstiä. Luulisi, että kun on kerran saanut kauneuden lahjan, käyttäytyisi sen mukaisesti. Ei vissiin.

Siis minkä mukaisesti? Itse en ole erityisen kaunis, mutta minulla on ystävä, joka on. En ymmärrä, miksi hänen pitäisi käyttäytyä sen vuoksi jotenkin nöyremmin?

Minusta tuo kuvaa juuri sitä, miten olen nähnyt ystäväni ajattelevan. Hän on meidän likkaporukasta ainut, joka on aidosti ystävällinen kaikille. Ei arvostele ketään ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden perusteella. Mutta kyllä hänelläkin nousee piikit pystyyn niissä tilanteissa, jossa näkee, että häntä lähestytään ainoastaan ja vain sen vuoksi, että hän on kaunis.

Minä en näe, että hän pitää kauneuttaan minään lahjana, aika usein taakkana.

tuota, kysyn naisena täältä sivusta että minkäs muun perusteella vierasta ihmistä osaisi sitten lähestyä? Joskus kun olin sinkku, kiinnostuin varmasti ulkoisen habituksen perusteella. Kiinnostus saattoi sitten kyllä karista jos mies vaikutti urpolta tai vahvistua jos olikin hauska ja ystävällinen.

Vierailija
373/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa melko monella jankkaavalla miehellä olla joku autismiaspergeri tai muuten vaan sosiaalisesti täysin urpo

Vierailija
374/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pelkän peruskoulun suorittanut mutta se on rikastunut esim saamalla perinnön tai voittanut lotossa niin silloin sillä on mahdollisuuksia saada se korkeakoulutettu nainen. Raha on se mikä naisille merkkaa paljon.

Vierailija
375/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos sanoisit suoraan, että koulutustasosi ei vaikuta asiaan, koska haluat vain deittailla lyhytaikaisesti. Jos nainen on etsimässä pysyvää parisuhdetta, sillä alkaa olla jo paljonkin väliä, millaisen ihmisen kanssa pitäisi yhdistää taloudet. 

Vierailija
376/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on yleisesti hyväksyttyä komeutta, ei kuitenkaan ole kaikkien mielestä komeaa.

Se mikä on koulutus tai tulotaso tai komeustaso, ei ole kaikille kriteeri olla tutustumatta.

Jokaisella on oikeus ottaa kontaktia keneen vain.

Vierailija
377/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, että jos raha ei viehätä naisia, niin miten tekee kauppansa työtön mies? Tai kouluttamaton? Niin arvelinkin, ei kovin hyvin. Mutta tässäkin suhteessa kaikille on kaikkea ja eipä oo pakko tavoitella niitä rahan perässä olevia.

Olen tuo edellinen työttömistä miehistä kirjoittanut ja minulle ainakaan raha ei ole se juttu, vaan se että tekee jotain elämällään.

Olen itse uraihminen ja kumppanini ovat tienanneet noin puolet siitä mitä itse tienaan, joten elätän itseni aivan hyvin ilman muiden rahoja ja tietysti maksankin suurimman osan yhteisistä kuluista.

Työssäkäynti on arvokysymys.

Vierailija
378/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo, mökki, 2 autoa, koira ja leikkimökki siellä taustalla houkuttelee. Eli halutaan miehestä mahdollistajaa unelmille, mitkä sattuu olemaan myös taloudellisia. Joillekin naisille tämä miesten valitseminen taloudellisesta näkökulmasta on helpompaa. Usein kauniilla naisilla rikkaat puolisot.

Vierailija
379/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kiinnostaa se että ihmisellä on suunnilleen samankaltainen elämäntilanne kuin itselläni, eli haluan miehen joka käy töissä (tai on yrittäjä tai opiskelee uuteen ammattiin). Koulutustasolla ei ole niin suurta merkitystä. En halua työtöntä miestä, oli sitten kelan elätti tai miljoonia perinyt oloneuvos.

Miehet jotka eivät kerro työstään mitään profiilissaan ovat pääsääntöisesti pitkäaikaistyöttömiä tai sairaseläkkeellä nuorena joutuneita, siksi menee useilla vasuriin.

Olen tuo kenelle vastasit ja minä käyn töissä. Elän aikalailla normaalia elämää enkä ole koskaan ollut työttömänä.

Pitääkö minun siis laittaa profiilin että "käyn töissä" mutta en kerro koulutustasoani tai mitä työtä teen?

Vierailija
380/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa siis mitä kertoo ihmisestä jolla on insinöörin koulutus? Entäpä sairaanhoitajan koulutus? Putkimiehen koulutus? Ja lääkärin koulutus?

Jos väität noin kuten viestissäsi kerroit niin kai osaat sanoa miten kyseiset ihmiset sitten eroaa toisistaan muutenkin kuin että mitä työtä se tekee?

Minä sain hauskan muistutuksen asiasta nyt kun oma lapsi valikoi toisen asteen opintojaan. Hän päätyi lukioon ja oli etukäteen varma, että kaikki koulukaverit on tylsiä tosikkoja. Tavallaan totta, mopolla rälläily isolla joukolla, syljeskely, kiroilu, vapettaminen, pränkkäily ja yleinen höhötys eivät ole aktiviteettaja joita uudet kaverit harrastaa. Lapsi on vielä niin nuori (loppuvuodesta syntynyt), että kaipaa "lapsellisempaa" kaveriporukkaansa, mutta uskon että hänkin kasvaa ja kypsyy ja vanhat kaverit alkavat tuntua pian vähän vierailta harrasteineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi