Luulin jo löytäneeni hyvän miehen..
Nyt kuitenkin selvisi, että mies haluaa edetä hitaasti eikä ole omien sanojensa mukaan valmis suhteeseen. Toisin sanoen siis pitää vaihtoehdot avoinna. Tapailua takana pari kuukautta. Huoh, aina näitä. Masentaa. Kai se on poistuttava takavasemmalle ja antaa miehen jatkaa etsimistä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".
Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.
Miehenä täysin samaa mieltä. Tuo "edetä hitaasti blaa blaa blaa" = kohtelias tapa ilmoittaa ettei näe seksuaalista vetoa. Which is ok ja ymmärrän tällöin yskän.
Tosin kerran kävi niin että noin sanonut nainen muutti mieltään kun näki minut myöhemmin toisen naisen kanssa suhteessa. Ja tämä taas johti siihen että lähdin siitä suhteesta, koska halusin enemmän sitä naista, joka aluksi oli torjunut. Ja lopulta ei siitäkään tullut mitään, mutta se on jo sitten pidempi tarina se.
Mutta näin nää hommat vaan menee.
Mihin teillä, joille hissuksiin eteneminen on punainen vaste, on sitten kiire?
Itse lopetin treffailun kokonaan muutamia vuosia takaperin, kun kaikki tapaamani miehet (40+, kuten itsekin) olivat muutaman viikon - kk:n jäljestä kärttämässä yhteenmuuttoa jne. Vaikka olin jo ennen ensitapaamista keskusteluissa tehnyt selväksi, että vaikka etsin parisuhdetta, en aio enää ikinä jakaa kotiani kenwnkään kanssa. Suhteen kipinäkin pysyy paremmin yllä, kun ei joka päivä nähdä.
Hirmuinen kiire suorittamaan suhdetta - sekö se syy on? Että pitää mennä jonkun tietyn normin mukaan, vaikka sen olisi jo kertaalleen - pahimmillaan useaan kertaan, toimimattomaksi todennut.Aiemmin ajattelin samalla tavalla. Että ei enää ikinä saman katon alle jakamaan arkea tai taloutta. Että haluaisin korkeintaan sellaisen rusinat pullasta -suhteen jossa vietetään aikaa yhdessä silloin kun molemmille sopii ja that's it. Mulla oli taustallani pitkiäkin täysin toverillisia parisuhteita, mikä vaikutti muhun tosi paljon. Ajattelin että jos se on se mitä on tarjolla niin ei kiitos. Sitten elämä yllättikin ja menin rakastumaan, koko sydämestäni, ja halusinkin kaiken, koko pullan. Arjen ja saman katon, herätä tämän ihmisen vierestä joka aamu, ja nukahtaa siihen joka ilta.
Ja jos tää suhde joskus loppuu, enää ei voi olla muuta. Tuskin kohtaan suurta rakkautta kahta kertaa tämän ihmiselämän puitteissa. Ja muuhun en enää pystyisi kun olen tämän kerran saanut kokea.
Mä olen ollut useissa sellaisissa suhteissa, joissa mulla ei ollut mitään suuria tunteita sitä miestä kohtaan. Kunhan vaan oltiin yhdessä paremman puutteessa.
Mutta silloin kerran kun oikeasti rakastuin erääseen mieheen, olisin halunnut edetä tosi nopeasti, muuttaa yhteen ja viettää paljon aikaa yhdessä. No, siitä suhteesta ei sitten mitään tullut, mutta se on toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen seurustelua ei sakset aukea. Lisäksi silloin ollaan sinkku, eli saa tapailla montaa miestä varsinkin jos yksi ei oikein tiedä tunteistaan.
Ennen avioliitosta keskustelua ei muuteta yhteen. Miehen pitää tietää haluaako joskus naimisiin ja lapsia sekä millä aikataululla suurin piirtein.
Ennen avioliittoa ei hankita lapsia eikä yhteistä asuntolainaa tai omistusasuntoa.
Naimisiin mennessä ei tehdä avioehtoa. Vaikka olisi naimisissa ja olisi yhteisiä tilejä, oma tili pidetään silti.
Näillä periaatteilla löysin hyvän miehen, jolla tulevaisuuden suunnitelmat oli samat kuin minulla. En roikkunut löysässä hirressä odotellen milloin pääsen seurustelemaan tai naimisiin. Raha-asiat ovat kunnossa ja olen välttänyt yleisimmät ansat joihin naiset usein lankeavat.
"Ennen seurustelua ei sakset aukea. Lisäksi silloin ollaan sinkku, eli saa tapailla montaa miestä varsinkin jos yksi ei oikein tiedä tunteistaan"
Harrastatko siis kuitenkin siis seksiä noiden tapailumiesten kanssa?
En harrastanut. Flirttailin monen miehen kanssa livenä ja netissä, liityin seuraan ja kävin baareissa, kotibileissä ja opiskelijabileissä laajentamassa kaveripiiriä. Tassiessa saatoin suudella muutamaa. Sänkyyn päädyin vasta sen jälkeen kun ihastunut mies oli halunnut minusta tyttöystävän.
Mitä te naiset itsestänne oikein luulette? Jos löydätte edes kohtuukunnollisen miehen, pitäkää siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te naiset itsestänne oikein luulette? Jos löydätte edes kohtuukunnollisen miehen, pitäkää siitä kiinni.
Jos se mies on myös hyvännäköinen, niin varmasti pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sekaisin..
Ainakin vapaana kulkevat.
Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).
Kuule voin kertoa, että naiset ovat vielä enemmän sekaisin.
Ei se fraasi ettei ole valmis suhteeseen aina tarkoita sitä että haluaisi katsella muita vaihtoehtoja.
Minä erosin 22 vuoden liitosta kesällä -22. Helmikuussa -23 tapasin miehen ja rakastuttiin puolin ja toisin. Sanoin jo silloin etten ole valmis ja sanon vielä tänäänkin. Ollaan yhdessä, kuitenkin, rakastuin. Silti järki sanoo vahvasti ettei vielä pitäisi olla kenenkään kanssa. Minulta jäi tekemättä se työ itseni kanssa mikä olisi pitänyt tehdä eron jälkeen.
Haluan kuitenkin olla hänen kanssaan, pelkään silti että löydän edestäpäin nämä asiat. Se varjostaa suhdetta paljon. Mies onneksi ymmärtää, on eronnut itsekin pitkästä liitosta jokunen vuosi sitten.
Joten tässä kipuilen, rakastuneena ja huolestuneena.
Pitää olla ihan huippunainen, että mies haluaisi sitoutua monogamiseen suhteeseen. Tinderiä hyödyntäen on sinkkuna ollessa helppo pitää esim 3 fwb naista + irtopanot päälle. Ei sellaista elämää halua vaihtaa vakavaan parisuhteeseen ihan kevein perustein.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ihan huippunainen, että mies haluaisi sitoutua monogamiseen suhteeseen. Tinderiä hyödyntäen on sinkkuna ollessa helppo pitää esim 3 fwb naista + irtopanot päälle. Ei sellaista elämää halua vaihtaa vakavaan parisuhteeseen ihan kevein perustein.
Jälleen kerran joku puhuu kaikkien miesten suulla. Onko joidenkin oikeasti niin vaikea ymmärtää että kaikki miehet eivät ajattele niin kuin he itse? Että jotkut miehet oikeasti kykenevät rakastamaan muitakin kuin itseään ja pippeliään?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa puhutaankin hyvästä miehestä. Siihen keskusteluun sulla ei ole annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran joku puhuu kaikkien miesten suulla. Onko joidenkin oikeasti niin vaikea ymmärtää että kaikki miehet eivät ajattele niin kuin he itse? Että jotkut miehet oikeasti kykenevät rakastamaan muitakin kuin itseään ja pippeliään?
Niin siis rakkauden löytyessä suhteeseen kyllä, mutta seksiä voi kyllä harrastaa ilman rakkauttakin.
Nykyään liian helppoa hakea kokoajan jotain toista netin kautta. Mikään ei riitä, aina saattaa löytää parempaa. Näitä miehiä riittää.
Tapana näillä on että vaikka aloittaisivat seurustelun ja puhuisivat vakavasta suhteestä niin haku netissä jatkuu ja kun sopiva löytyy niin entinen luiskaan.
Miten toisensa netistä löytäneet ovat netti profiilista sopineet ja onko sopimus pitänyt? Ainahan voi tehdä uuden profiilin.
Se on totta että jos löytää sen ainoan oikean niin haluaa asua saman katon alla.
Kaikki muu on mahdollista sen ei oikean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tyypin joka ilmoittaa tinderissä olevansa avoimella mielellä, mutta pitkäkin suhde tervetullut...
Oikeasti tarkoittaa tuolla pitkällä suhteella siis seksisuhdetta, jossa vietetään viikonloppuja naisen luona ja "leikitään" silloin parisuhdetta. Naisillehan ei tätä tietenkään kerro, tapailee myös muita samalla. Oikeasti ei ole aikomustakaan sitoutua.
Maksimissaan puoli vuotta tapailee naista ja siirtyy sitten seuraavaan ellei nainen ole lopettanut suhdetta ensin.Eikös se tinder ole täynnä näitä. Jos mies on edes kohtuullisen näköinen (normaalipituinen ja -painoinen), niin tätä se on täällä pk-seudulla. Miksi sitoutua kun naisia on tarjolla loputtomasti.
Onko tämä oikeasti totta vai onko kyseessä urbaanilegenda?
Ei tietenkään ole totta.
Mieti nyt ihan maalaisjärjellä: ovatko kaikki normaalipituiset ja painoiset ihmiset sinun silmissäsi viehättäviä? Eivät tietenkään ole. On paljon sangen epämiellyttävän näköisiä ihmisiä, jotka ovat kuitenkin normaalipituisia ja painoisia.
En mieti vaan kysyin. En ole yhdeltäkään mieheltä kuullut, että naisia olisi tarjolla loputtomasti.
Ei se oo näköjään helppoo kenelläkään nämä parisuhde asiat. Kunnollisia naisia ei joka oksalla asusta ja vielä pitäisi löytää semmoinen jolla jalat maassa asenne eikä prinsessa kuvitelmia. Varsinkin nuorissa nämä prinsessa kuvitelmat ovat suurimmillaan mutta joskus myös vanhimmissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo näköjään helppoo kenelläkään nämä parisuhde asiat. Kunnollisia naisia ei joka oksalla asusta ja vielä pitäisi löytää semmoinen jolla jalat maassa asenne eikä prinsessa kuvitelmia. Varsinkin nuorissa nämä prinsessa kuvitelmat ovat suurimmillaan mutta joskus myös vanhimmissa.
Suomeksi. Naisen pitää tyytyä fyysisesti halvalta tuntuvaan suhteeseen. Juu,en mäkään liputa silikonia ja turbohuulia kantavien naisten puolesta, MUTTA. Miesten mielestä pienikin huomaavaisuus nähdään pahana. Suhteen pitäisi käytännössä olla seksin täytteinen kämppäkaveri suhde.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sekaisin..
Ainakin vapaana kulkevat.
Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).
Käännä Google translatella. Tossa yksi. Sivusto vilisee hyvän oloisia keski-ikäisiä miehiä. https://www.amoremi.ee/user/KuidoK
Aiemmin ajattelin samalla tavalla. Että ei enää ikinä saman katon alle jakamaan arkea tai taloutta. Että haluaisin korkeintaan sellaisen rusinat pullasta -suhteen jossa vietetään aikaa yhdessä silloin kun molemmille sopii ja that's it. Mulla oli taustallani pitkiäkin täysin toverillisia parisuhteita, mikä vaikutti muhun tosi paljon. Ajattelin että jos se on se mitä on tarjolla niin ei kiitos. Sitten elämä yllättikin ja menin rakastumaan, koko sydämestäni, ja halusinkin kaiken, koko pullan. Arjen ja saman katon, herätä tämän ihmisen vierestä joka aamu, ja nukahtaa siihen joka ilta.
Ja jos tää suhde joskus loppuu, enää ei voi olla muuta. Tuskin kohtaan suurta rakkautta kahta kertaa tämän ihmiselämän puitteissa. Ja muuhun en enää pystyisi kun olen tämän kerran saanut kokea.