Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo löytäneeni hyvän miehen..

Vierailija
14.08.2023 |

Nyt kuitenkin selvisi, että mies haluaa edetä hitaasti eikä ole omien sanojensa mukaan valmis suhteeseen. Toisin sanoen siis pitää vaihtoehdot avoinna. Tapailua takana pari kuukautta. Huoh, aina näitä. Masentaa. Kai se on poistuttava takavasemmalle ja antaa miehen jatkaa etsimistä.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä olette jutelleet? Itse olen tapaillut 5kk miestä jonka kanssa on sujunut ihmeen hyvin. Melkein heti todettiin että kumpikaan ei halua tapailla muita, että katsotaan rauhassa mitä tästä tulee. Mutta kun mun ystävä parin kk jälkeen totesi jutellessa että seurustelen, mulla nousi karvat pystyyn.. tuntui että niin nopeasti ei voi puhua seurustelusta vaikka tapailtiin siis varsinkin alussa tosi tiiviisti. Mutta ollaan siis molemmat tosi ihastuneita ja kai tämä alkaa olla seurustelua, mutta ei ole tullut tarvetta määritellä sen tarkemmin, eikä ole kiire minnekään.

Jos mies haluaa jatkaa sun kanssa tapailua, on ihastunut ja sitä mieltä että jutusta voisi tulla jotain kannattaa jatkaa. Osa ihmisistä ja varsinkaan miehistä ei halua kovin nopeasti määritellä suhdetta vaikka ovatkin ihan tosissaan. Jos taas haluaa pelkkää seksisuhdetta kannattaa lopettaa jos toiveet ei kohtaa.

Vierailija
62/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin tapaukseen, jonka suu sanoi "oi haluan sitoutua!" mutta käytös sanoi "o'hell naw!". Teki mitä lystää ja toivoi kovasti etten olisi mustis. Ihmetteli kun lähdin litomaan. Läheisilleen oli kertonut että tapailu päättyi mustasukkaisuudesta johtuviin ongelmiin :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis itse halua lopettaakaan vaan jatkaisi tapailua. En tiedä onko tällaiset tapaukset ikinä päättyneet hyvin ts. että mitään oikeaa suhdetta voisi vielä tulla vai onko järkevintä vaan antaa olla. Ap

Tuo on niin tuota. Onhan se mukava kun on joku, jolta saa läheisyyttä ja muuta kun itsestä siltä tuntuu. Samalla voi katsella ympärilleen ihan kaikessa rauhassa jos vaikka joku vielä parempi löytyisi.

Jos itse haluat rehellisen, luotettavan ja sitoutumiskykyisen kumppanin, niin anna olla. On parempi olla yksin kuin suhteessa, jossa joutuu arpomaan jatkuvasti missä mennään.

Vierailija
64/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta??? En voi ymmärtää tuollaista ajan tuhlaamista. Kai nyt normaali ihminen tietää 1. treffien aikana, onko kiinnostunut toisesta vai ei.

Vierailija
65/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään voi pettää niin monin tavoin. Hyviä miehiä ei ole.

Vierailija
66/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta??? En voi ymmärtää tuollaista ajan tuhlaamista. Kai nyt normaali ihminen tietää 1. treffien aikana, onko kiinnostunut toisesta vai ei.

Sitä voi olla aluksi kiinnostunut mutta kolmansien tai neljänsien treffien jälkeen paljastuukin jotain mikä tappaa kiinnostuksen. Ihan normaalia.

Vierailija
67/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi olla aluksi kiinnostunut mutta kolmansien tai neljänsien treffien jälkeen paljastuukin jotain mikä tappaa kiinnostuksen. Ihan normaalia.

Juuri näin. Been there...

Vierailija
68/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Been there...

Sama. Mies väsähtänyt, kiukkuinen kuin ampiainen. Sitä ei ihan heti pysty unohtamaan mitä päästeli suustaan.

Oli pahoillaan, mutta niin olin minäkin. Itkin peiton alla kun vihdoin pääsin kotiin, muuttaman päivän päästä.

Vierailija
69/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sekaisin..

Ainakin vapaana kulkevat.

Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).

Enpä menis näin luulemaan.

Ne miehet jotka ovat vielä hengissä kuuskymppisinä ovat täysin vaimonsa hoivatteja tai hoivaajia. Muut ovat joko alkkiksia, syrjäytyneitä, h-poikia tai sitten hautuumaalla.

Lähde: Olen kuuskymppinen nainen.

Ottaisin sellaisen vapaan, joka on hoivannut vaimonsa autuaammille maille. Sellainen voi olla vielä normaali ihminen.

Muuten jää vaihtoehdoksi ottaa 40v- mies. Nyt kolmenkympin kieppeillä he ovat minusta kiinnostuneita, mutta tuntuvat vielä lapsilta.

Vierailija
70/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää varmaan, mutta ei ekoilla ehdi tutustua toiseen eikä tunne toista. En mä ainakaan ala seurustella tuntemattoman kanssa. Haluan tapailla ensin jonkun aikaa.

Vierailija
71/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin joka ilmoittaa tinderissä olevansa avoimella mielellä, mutta pitkäkin suhde tervetullut...

Oikeasti tarkoittaa tuolla pitkällä suhteella siis seksisuhdetta, jossa vietetään viikonloppuja naisen luona ja "leikitään" silloin parisuhdetta. Naisillehan ei tätä tietenkään kerro, tapailee myös muita samalla. Oikeasti ei ole aikomustakaan sitoutua.

Maksimissaan puoli vuotta tapailee naista ja siirtyy sitten seuraavaan ellei nainen ole lopettanut suhdetta ensin.

Vierailija
72/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin joka ilmoittaa tinderissä olevansa avoimella mielellä, mutta pitkäkin suhde tervetullut...

Oikeasti tarkoittaa tuolla pitkällä suhteella siis seksisuhdetta, jossa vietetään viikonloppuja naisen luona ja "leikitään" silloin parisuhdetta. Naisillehan ei tätä tietenkään kerro, tapailee myös muita samalla. Oikeasti ei ole aikomustakaan sitoutua.

Maksimissaan puoli vuotta tapailee naista ja siirtyy sitten seuraavaan ellei nainen ole lopettanut suhdetta ensin.

Törkeää vedättää toisten tunteilla. Näistä voi jäädä pahat haavat.

Vierailija
73/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näitä katellaan miehiä tuntuu tinderissä riittävän. Mihinkään eivät halua sitoutua, mutta toivovat ettei nainen tapailisi muita. Joopa joo dream on!

Mulla on tullut vastaan Tinderissä roppakaupalla miehiä, jotka suhtautuvat nihkeästi sitoutumiseen, mutta en kyllä muista että yksikään noista miehistä olisi vaatinut että minä naisena olisin tästä huolimatta sitoutunut heihin.

Eli tuo on kyllä ihan uutta minulle, että miehet vaatisivat naiselta yksipuolista sitoutumista.

Minulla on tuollaisesta kokemusta. Mies vieläpä suoraan sanoi monet kerrat, ettei etsi suhdetta mutta että seksi kiinnostaa. Minulle asia oli ok. Seksi kyllä minuakin kiinnosti. Mies oli kuitenkin mustasukkainen ja lopulta suuttui voimakkaasti, kun kerroin, että löysin varteenotettavan deittailukumppanin.

Vierailija
74/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä ei ole.

Vierailija
75/117 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli dark triad mies?

Ja alkaako etunimi M-kirjaimella?

Vierailija
76/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tapailu pari kuukautta miehen mielen mukaan hitaasti tutustuen.

Nyt viimein selvisi että jotain tunteita on ja fyysistäkin vetovoimaa minua kohtaan.

Silti samaan aikaan hakee netistä seuraa ja se on varma tieto.

Minä olen romanttisesti kiinnostunut ja hän tietää sen.

Mitähän tämä mies oikeasti meinaa?

Vierailija
77/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sekaisin..

Ainakin vapaana kulkevat.

Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).

Mitenhän tuo eroaa vapaista naisista... samaa paskaa kaikki, eivät kelvanneet hyvälle miehelle.

Vierailija
78/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä ei ole.

Jep, pidä tuo linja äläkä etsi miehiä millään mielellä.

Vierailija
79/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kk jälkeen ei kuulukaan vielä olla valmis suhteeseen.

Vierailija
80/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyy nopeaan ja haluaa seksiä säännöllisesti. Siinä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi