Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo löytäneeni hyvän miehen..

Vierailija
14.08.2023 |

Nyt kuitenkin selvisi, että mies haluaa edetä hitaasti eikä ole omien sanojensa mukaan valmis suhteeseen. Toisin sanoen siis pitää vaihtoehdot avoinna. Tapailua takana pari kuukautta. Huoh, aina näitä. Masentaa. Kai se on poistuttava takavasemmalle ja antaa miehen jatkaa etsimistä.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailu pari kuukautta miehen mielen mukaan hitaasti tutustuen.

Nyt viimein selvisi että jotain tunteita on ja fyysistäkin vetovoimaa minua kohtaan.

Silti samaan aikaan hakee netistä seuraa ja se on varma tieto.

Minä olen romanttisesti kiinnostunut ja hän tietää sen.

Mitähän tämä mies oikeasti meinaa?

Pitää sua varalla

Vierailija
82/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".

Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.

Tämähän se suurella todennäköisyydellä. Jännä vaan ettei siitä kipinän puutteesta saa suutaan auki jo aiemmin kuin erittäin tiiviisti vietetyn (pitkiä yökyläilyjä ym. viikonloput yhdessä) muutaman kuukauden jälkeen. Ap

Sä sait tyypin itsetunnon kohoamaan niin että samalla pisuli kohosi päähän. Nyt on voimantunnossa ja haluaa katsastaa markkinat.

Tajuaa typeryytensä vasta kun on menettänyt sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hlevettiä :D Noin typerää kommenttia hetkeen täällä lukenutkaan.

Vierailija
84/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".

Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.

Tämähän se suurella todennäköisyydellä. Jännä vaan ettei siitä kipinän puutteesta saa suutaan auki jo aiemmin kuin erittäin tiiviisti vietetyn (pitkiä yökyläilyjä ym. viikonloput yhdessä) muutaman kuukauden jälkeen. Ap

Sä sait tyypin itsetunnon kohoamaan niin että samalla pisuli kohosi päähän. Nyt on voimantunnossa ja haluaa katsastaa markkinat.

Vaikka teillä nyt sellainen käsitys onkin, niin eivät läheskään kaikki naiset ole miehille jotain taivaanlahjoja. Jos ei natsaa, niin ei natsaa.

Vierailija
85/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin joka ilmoittaa tinderissä olevansa avoimella mielellä, mutta pitkäkin suhde tervetullut...

Oikeasti tarkoittaa tuolla pitkällä suhteella siis seksisuhdetta, jossa vietetään viikonloppuja naisen luona ja "leikitään" silloin parisuhdetta. Naisillehan ei tätä tietenkään kerro, tapailee myös muita samalla. Oikeasti ei ole aikomustakaan sitoutua.

Maksimissaan puoli vuotta tapailee naista ja siirtyy sitten seuraavaan ellei nainen ole lopettanut suhdetta ensin.

Eikös se tinder ole täynnä näitä. Jos mies on edes kohtuullisen näköinen (normaalipituinen ja -painoinen), niin tätä se on täällä pk-seudulla. Miksi sitoutua kun naisia on tarjolla loputtomasti.

Vierailija
86/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia yksin kyllästyttyäni juurikin tuohon. Sitten kohtasin sattumalta miehen, joka halusi lähteä kanssani treffeille, joista kieltäydyin. Sama kuvio toistui useamman kerran, kunnes lopulta suostuin treffeihin ja menin treffeille kertoen luotetuilleni, että luulen mulla olevan stalkkeri. En ollut kuitenkaan varma, koska yleensä ne vetävät herneen syvälle nenään jo ensimmäisestä eistä. Treffeillä alkoi tuntua, että tämähän on ihan oikeasti kiinnostunut minusta ja haluaa oppia tuntemaan mut. Tuolloin olin vakavasti miettinyt loppuelämän yksin oloa, koska elämässäni ei ollut mitään vikaa, mutta päätin viimeisen kerran yrittää ja tässä sitä ollaan yhä vuosia myöhemmin.

Jos mies ei ole selvästi kiinnostunut, antaisin olla kokonaan.

Vierailija
87/117 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin joka ilmoittaa tinderissä olevansa avoimella mielellä, mutta pitkäkin suhde tervetullut...

Oikeasti tarkoittaa tuolla pitkällä suhteella siis seksisuhdetta, jossa vietetään viikonloppuja naisen luona ja "leikitään" silloin parisuhdetta. Naisillehan ei tätä tietenkään kerro, tapailee myös muita samalla. Oikeasti ei ole aikomustakaan sitoutua.

Maksimissaan puoli vuotta tapailee naista ja siirtyy sitten seuraavaan ellei nainen ole lopettanut suhdetta ensin.

Eikös se tinder ole täynnä näitä. Jos mies on edes kohtuullisen näköinen (normaalipituinen ja -painoinen), niin tätä se on täällä pk-seudulla. Miksi sitoutua kun naisia on tarjolla loputtomasti.

Onko tämä oikeasti totta vai onko kyseessä urbaanilegenda?

Vierailija
88/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegenda, koska pelkkä normaalipituisuus ja -painoisuus ei riitä siihen, että joku olisi "kohtuullisen näköinen".

Vierailija
89/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis itse halua lopettaakaan vaan jatkaisi tapailua. En tiedä onko tällaiset tapaukset ikinä päättyneet hyvin ts. että mitään oikeaa suhdetta voisi vielä tulla vai onko järkevintä vaan antaa olla. Ap

Mitä vikaa on tapailussa ihmisen kanssa, jonka seurassa viihtyy? Eikös kaikki ystävyyssuhteet perustu siihen? En ymmärrä yhtään tuollaista hampaat irvessä ajan viettämistä "ei hupimielessä", kuten jossain viestissä kirjoitit. Yhdessä tekeminen, huumori, läheisyys, seksi - minun mittapuullani juuri se tuo elämään iloa ja vastapainoa harmaaseen arkeen.

Minäkin perääntyisin sinun painostuksesi seurauksena.

Vierailija
90/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sekaisin..

Ainakin vapaana kulkevat.

Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).

Vajaa 50 vuotiaana sinkkumiehenä olisi kiva kuulla miten olen sekaisin? 

Vierailija
91/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole totta.

Mieti nyt ihan maalaisjärjellä: ovatko kaikki normaalipituiset ja painoiset ihmiset sinun silmissäsi viehättäviä? Eivät tietenkään ole. On paljon sangen epämiellyttävän näköisiä ihmisiä, jotka ovat kuitenkin normaalipituisia ja painoisia.

Vierailija
92/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kehuin tapailumiestä liikaa ja heti tuli lisää naisia rinkiin. Lopetin kehumisen ja menin pois, jolloin ne muutkin naiset katosivat ja mies ei millään saa ketään minkäänlaiseen suhteeseen.

Kannattaa siis valita mies, jolla terve itsetunto.

Vierailija
93/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään päin Suomea miehille ei ole naisia loputtomasti tarjolla. Ellet nyt sitten tarkoita miehillä niitä supliikkeja ja komeita pelimiehiä.

Vierailija
94/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään päin Suomea miehille ei ole naisia loputtomasti tarjolla. Ellet nyt sitten tarkoita miehillä niitä supliikkeja ja komeita pelimiehiä.

Pk-seudulla on näitä moneen kertaan eronneita ja huolella kierrätettyjä nelikymppisiä, jotka toistaa sitä samaa äidistä irtautumisen kaavaa hautaan asti. Eivät kiinnity normaalisti l. eivät pysty läheiseen ihmissuhteeseen.

Vierailija
95/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmosta se on.

No ainakin op alkaa taas maksaa korkoja käyttötileille

tällä kertaa ob oli tiellä

Vierailija
96/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
97/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täysin samaa mieltä. Tuo "edetä hitaasti blaa blaa blaa" = kohtelias tapa ilmoittaa ettei näe seksuaalista vetoa. Which is ok ja ymmärrän tällöin yskän.

Tosin kerran kävi niin että noin sanonut nainen muutti mieltään kun näki minut myöhemmin toisen naisen kanssa suhteessa. Ja tämä taas johti siihen että lähdin siitä suhteesta, koska halusin enemmän sitä naista, joka aluksi oli torjunut. Ja lopulta ei siitäkään tullut mitään, mutta se on jo sitten pidempi tarina se.

Mutta näin nää hommat vaan menee.

Mihin teillä, joille hissuksiin eteneminen on punainen vaste, on sitten kiire?

Itse lopetin treffailun kokonaan muutamia vuosia takaperin, kun kaikki tapaamani miehet (40+, kuten itsekin) olivat muutaman viikon - kk:n jäljestä kärttämässä yhteenmuuttoa jne. Vaikka olin jo ennen ensitapaamista keskusteluissa tehnyt selväksi, että vaikka etsin parisuhdetta, en aio enää ikinä jakaa kotiani kenwnkään kanssa. Suhteen kipinäkin pysyy paremmin yllä, kun ei joka päivä nähdä.

Hirmuinen kiire suorittamaan suhdetta - sekö se syy on? Että pitää mennä jonkun tietyn normin mukaan, vaikka sen olisi jo kertaalleen - pahimmillaan useaan kertaan, toimimattomaksi todennut.

Vierailija
98/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seurustelua ei sakset aukea. Lisäksi silloin ollaan sinkku, eli saa tapailla montaa miestä varsinkin jos yksi ei oikein tiedä tunteistaan.

Ennen avioliitosta keskustelua ei muuteta yhteen. Miehen pitää tietää haluaako joskus naimisiin ja lapsia sekä millä aikataululla suurin piirtein.

Ennen avioliittoa ei hankita lapsia eikä yhteistä asuntolainaa tai omistusasuntoa.

Naimisiin mennessä ei tehdä avioehtoa. Vaikka olisi naimisissa ja olisi yhteisiä tilejä, oma tili pidetään silti.

Näillä periaatteilla löysin hyvän miehen, jolla tulevaisuuden suunnitelmat oli samat kuin minulla. En roikkunut löysässä hirressä odotellen milloin pääsen seurustelemaan tai naimisiin. Raha-asiat ovat kunnossa ja olen välttänyt yleisimmät ansat joihin naiset usein lankeavat.

Vierailija
99/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täysin samaa mieltä. Tuo "edetä hitaasti blaa blaa blaa" = kohtelias tapa ilmoittaa ettei näe seksuaalista vetoa. Which is ok ja ymmärrän tällöin yskän.

Tosin kerran kävi niin että noin sanonut nainen muutti mieltään kun näki minut myöhemmin toisen naisen kanssa suhteessa. Ja tämä taas johti siihen että lähdin siitä suhteesta, koska halusin enemmän sitä naista, joka aluksi oli torjunut. Ja lopulta ei siitäkään tullut mitään, mutta se on jo sitten pidempi tarina se.

Mutta näin nää hommat vaan menee.

Mihin teillä, joille hissuksiin eteneminen on punainen vaste, on sitten kiire?

Itse lopetin treffailun kokonaan muutamia vuosia takaperin, kun kaikki tapaamani miehet (40+, kuten itsekin) olivat muutaman viikon - kk:n jäljestä kärttämässä yhteenmuuttoa jne. Vaikka olin jo ennen ensitapaamista keskusteluissa tehnyt selväksi, että vaikka etsin parisuhdetta, en aio enää ikinä jakaa kotiani kenwnkään kanssa. Suhteen kipinäkin pysyy paremmin yllä, kun ei joka päivä nähdä.

Hirmuinen kiire suorittamaan suhdetta - sekö se syy on? Että pitää mennä jonkun tietyn normin mukaan, vaikka sen olisi jo kertaalleen - pahimmillaan useaan kertaan, toimimattomaksi todennut.

Mulla aika samat ajatukset. Koen ahdistavana jos joku mies haluaa edetä nopeasti.

Vierailija
100/117 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen seurustelua ei sakset aukea. Lisäksi silloin ollaan sinkku, eli saa tapailla montaa miestä varsinkin jos yksi ei oikein tiedä tunteistaan.

Ennen avioliitosta keskustelua ei muuteta yhteen. Miehen pitää tietää haluaako joskus naimisiin ja lapsia sekä millä aikataululla suurin piirtein.

Ennen avioliittoa ei hankita lapsia eikä yhteistä asuntolainaa tai omistusasuntoa.

Naimisiin mennessä ei tehdä avioehtoa. Vaikka olisi naimisissa ja olisi yhteisiä tilejä, oma tili pidetään silti.

Näillä periaatteilla löysin hyvän miehen, jolla tulevaisuuden suunnitelmat oli samat kuin minulla. En roikkunut löysässä hirressä odotellen milloin pääsen seurustelemaan tai naimisiin. Raha-asiat ovat kunnossa ja olen välttänyt yleisimmät ansat joihin naiset usein lankeavat.

"Ennen seurustelua ei sakset aukea. Lisäksi silloin ollaan sinkku, eli saa tapailla montaa miestä varsinkin jos yksi ei oikein tiedä tunteistaan"

Harrastatko siis kuitenkin siis seksiä noiden tapailumiesten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä