Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo löytäneeni hyvän miehen..

Vierailija
14.08.2023 |

Nyt kuitenkin selvisi, että mies haluaa edetä hitaasti eikä ole omien sanojensa mukaan valmis suhteeseen. Toisin sanoen siis pitää vaihtoehdot avoinna. Tapailua takana pari kuukautta. Huoh, aina näitä. Masentaa. Kai se on poistuttava takavasemmalle ja antaa miehen jatkaa etsimistä.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun nainen katsoo vaan sitä ulkonäköö. Komea mies etsii aina parempaa naista joten niin sinullekkin kävi ettei mies halua sitoutua koska jossain on kauniimpi nainen.

Vierailija
22/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mä olen jo luopunut koko mies ideasta. Ei niitä kiinnosta kuin reikä . Ja minä haluan enemmän kuin nakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailussa vaan pyörii paljon typeryksiä, kuspäitä ja ihan persoonallisuushäiriöisiäkin mikä on todella ikävää. Rehellisyys ja luottamus ovat näille tuntemattomia käsitteitä.

Vierailija
24/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".

Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.

Usein varmaan niin. Itse haluan ottaa hitaasti, koska minulla on lapset enkä halua sekoilla.

Vierailija
25/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Noin siinä käy kun nainen katsoo vaan sitä ulkonäköö. Komea mies etsii aina parempaa naista joten niin sinullekkin kävi ettei mies halua sitoutua koska jossain on kauniimpi nainen.

Milloinkohan sinäkin olet käynyt ulkona viimeeksi. Roskapussin viemistä ei lasketa

Vierailija
26/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mä olen jo luopunut koko mies ideasta. Ei niitä kiinnosta kuin reikä . Ja minä haluan enemmän kuin nakkia.

Onneksi maailmassa on paljon kivaa ja mielenkiintoista tekemistä. Jos hyvä mies tulee spontaanisti vastaan, niin mukavahan se olisi. Mutta en minäkään jaksa enää asian eteen mitään tehdä aktiivisesti. Ajanhukkaa.

Vierailija
27/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Painu sinä lässyttäjä v i t t u u n jo

Vierailija
28/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan väistämättä fiilis, että moni on kevyen tapailun perässä eivätkä tätä kerro heti kärkeen. Sitten kun on pesää saatu, niin aletaan himmailemaan. Ei pilata omia saumoja saada pimpsaa, joten annetaan ymmärtää helposti enemmän alkuun.

t. mies

Vierailija
29/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä halu edetä hitaasti johtuu ainoastaan siitä että jokainen mies on lopulta satuttanut ja viimeisin todella pahasti. Joten en todellakaan uskalla kovin nopeasti edetä.

Vierailija
30/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".

Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.

Tai sitten tauon pitäminen. Lupaa ottaa yhteyttä sitten kun on valmis.

Vierailija
31/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nämä on sellaisia, jotka ovat eronneet pitkästä suhteesta, yleensä vielä sellaisesta josta on lapsia, liian hiljattain (=erosta alle pari vuotta). Sitten vedetään liinat kiinni kun uhkaa käydä jonkun kanssa vakavaksi. Ex pyörii vielä liikaa mielessä, oli ero sitten sopuisa tai riitaisa. Uudelle kumppanille ei ole vielä tilaa elämässä eikä sydämessä.

Vierailija
32/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä halu edetä hitaasti johtuu ainoastaan siitä että jokainen mies on lopulta satuttanut ja viimeisin todella pahasti. Joten en todellakaan uskalla kovin nopeasti edetä.

Minä taas samasta syystä haluaisin aika nopeasti jonkinlaisen varmuuden, jotta pystyy luottamaan siihen että toinen ei ole lähdössä mihinkään yhtäkkiä. Satutettu maton jalkojen alta vetämisillä niin monta kertaa, että haluaisi aika pian mielellään tietää onko toinen vakavissaan vai ei. Ap

Vierailija
33/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas samasta syystä haluaisin aika nopeasti jonkinlaisen varmuuden, jotta pystyy luottamaan siihen että toinen ei ole lähdössä mihinkään yhtäkkiä. Satutettu maton jalkojen alta vetämisillä niin monta kertaa, että haluaisi aika pian mielellään tietää onko toinen vakavissaan vai ei. Ap

Balkanin seudulla suhtaudutaan vakavasti seurusteluun ja perheeseen. Raskaana olevaa naista ei nähdä uhkana. Keskittyisin tapailemaan Serbian puolella käyviä miehiä. Belgrad tuntuu vetävän lähimaista lähistöltä poikkeavia turisteja. Kehuna täytyy antaa balkani geenien kautta tulevat upeat piirteet. Miehillä on vahva tumma tukka ja naisilla lantioon asti ulottuva mustat/blondit hiukset. Ihon laatu tuntuu jokaisella olevan poikkeuksellisen hyvä.

Rohkeasti vain tinderöimään sinne suunnin! Siellä päässä saa viettää viisumivapaasti 89 päivää. Maa aikoo hakea EU:seen vuonna 2025. Ruotsin Arlandasta pääsee Nisiin muutamalla kympillä.

Vierailija
34/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei syystä tai toisesta koe riittävän vahvaa vetoa sinuun. Hän ei ole ihastunut sinuun.

Joskus käy näin, sille ei voi mitään. Ihmiset eivät voi tunteilleen mitään.

Vierailija
35/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuollaista varmuutta ei ole mahdollista saada. Ihmissuhteet eivät vaan toimi niin.

Ainoa mitä voit tehdä, on yrittää ja toivoa parasta. Tai luovuttaa.

Vierailija
36/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Balkanin seudulla suhtaudutaan vakavasti seurusteluun ja perheeseen. Raskaana olevaa naista ei nähdä uhkana. Keskittyisin tapailemaan Serbian puolella käyviä miehiä. Belgrad tuntuu vetävän lähimaista lähistöltä poikkeavia turisteja. Kehuna täytyy antaa balkani geenien kautta tulevat upeat piirteet. Miehillä on vahva tumma tukka ja naisilla lantioon asti ulottuva mustat/blondit hiukset. Ihon laatu tuntuu jokaisella olevan poikkeuksellisen hyvä.

Rohkeasti vain tinderöimään sinne suunnin! Siellä päässä saa viettää viisumivapaasti 89 päivää. Maa aikoo hakea EU:seen vuonna 2025. Ruotsin Arlandasta pääsee Nisiin muutamalla kympillä.

Itse suhtaudun vakavasti liettualaisiin cheer leadereihin, joita näkyi juuri Liettua - Suomi koripallo-ottelussa.

Vierailija
37/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sekaisin..

Ainakin vapaana kulkevat.

Ehkä uskallan luottaa kymmenen vuoden päästä, siinä 6-kymppisenä. Sen ikäisistä löytyy jo normaaleja, luonnollista tietä vapautuneita miehiä (ehkä).

Enpä menis näin luulemaan.

Ne miehet jotka ovat vielä hengissä kuuskymppisinä ovat täysin vaimonsa hoivatteja tai hoivaajia. Muut ovat joko alkkiksia, syrjäytyneitä, h-poikia tai sitten hautuumaalla.

Lähde: Olen kuuskymppinen nainen.

Vierailija
38/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuollaista varmuutta ei ole mahdollista saada. Ihmissuhteet eivät vaan toimi niin.

Ainoa mitä voit tehdä, on yrittää ja toivoa parasta. Tai luovuttaa.

Hyvin sanottu. Ei kukaan voi pakottaa omia fiiliksiään, eikä kiirehtiä väkisin. Ja jos toinen painostaa, niin todennäköisesti se homma loppuu lyhyeen.

Vierailija
39/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei syystä tai toisesta koe riittävän vahvaa vetoa sinuun. Hän ei ole ihastunut sinuun.

Joskus käy näin, sille ei voi mitään. Ihmiset eivät voi tunteilleen mitään.

Näinhän se voi olla. Ihmettelen vaan, kuinka kauan sitä yhdessäoloa oikein vaaditaan että tuo asia selviää. Itse kun tiedän 1-2 tapaamisen ja yhdessä vietetyn yön jälkeen aika pian. Ap

Vierailija
40/117 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Siksi varmaan on nykyään niin paljon sitoutumiskammoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän