Luulin jo löytäneeni hyvän miehen..
Nyt kuitenkin selvisi, että mies haluaa edetä hitaasti eikä ole omien sanojensa mukaan valmis suhteeseen. Toisin sanoen siis pitää vaihtoehdot avoinna. Tapailua takana pari kuukautta. Huoh, aina näitä. Masentaa. Kai se on poistuttava takavasemmalle ja antaa miehen jatkaa etsimistä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Tulee vaan väistämättä fiilis, että moni on kevyen tapailun perässä eivätkä tätä kerro heti kärkeen. Sitten kun on pesää saatu, niin aletaan himmailemaan. Ei pilata omia saumoja saada pimpsaa, joten annetaan ymmärtää helposti enemmän alkuun.
t. mies
Ihan suoraan voisit siis sanoa että tuollaiset tyypit valehtelevat ja ovat epärehellisiä, eivätkä välitä vattuakaan sen toisen osapuolen tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Monesti nämä on sellaisia, jotka ovat eronneet pitkästä suhteesta, yleensä vielä sellaisesta josta on lapsia, liian hiljattain (=erosta alle pari vuotta). Sitten vedetään liinat kiinni kun uhkaa käydä jonkun kanssa vakavaksi. Ex pyörii vielä liikaa mielessä, oli ero sitten sopuisa tai riitaisa. Uudelle kumppanille ei ole vielä tilaa elämässä eikä sydämessä.
Pitäiskös siinäkin tapauksessa olla rehellinen ja kertoa mikä tilanne on? Eikä vedättää sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei syystä tai toisesta koe riittävän vahvaa vetoa sinuun. Hän ei ole ihastunut sinuun.
Joskus käy näin, sille ei voi mitään. Ihmiset eivät voi tunteilleen mitään.
Näinhän se voi olla. Ihmettelen vaan, kuinka kauan sitä yhdessäoloa oikein vaaditaan että tuo asia selviää. Itse kun tiedän 1-2 tapaamisen ja yhdessä vietetyn yön jälkeen aika pian. Ap
Huomaapa tämä että jotkut ovat taitavia rakkauspimmittajia myös. Alussa ei voi muutaman tapaamisen jälkeen tietää toisesta vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus naisista, jotka haluaa edetä hitaasti on se, että nämä naiset eivät ole romanttisesti kiinnostuneita eivätkä tunne "kipinää".
Aina kun kuulin sanat naiselta, että hän haluaa edetä hitaasti olisin voinut lopettaa heti sillä samalla sekunnilla, koska nuo tapaukset päättyivät aina pakkeihin naisen puolelta.
Mulla taas tuo halu edetä hitaasti liittyy enemmänkin epävarmuuteen miehen tunteista. En syystä tai toisesta (yleensä miehen käytökseen liittyvästä) usko että on tosissaan kanssani ja haluan selvittää onko luottamuksen arvoinen. En deittaile miehiä joista en itse ole romanttisesti kiinnostunut, joten siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä halu edetä hitaasti johtuu ainoastaan siitä että jokainen mies on lopulta satuttanut ja viimeisin todella pahasti. Joten en todellakaan uskalla kovin nopeasti edetä.
Minä taas samasta syystä haluaisin aika nopeasti jonkinlaisen varmuuden, jotta pystyy luottamaan siihen että toinen ei ole lähdössä mihinkään yhtäkkiä. Satutettu maton jalkojen alta vetämisillä niin monta kertaa, että haluaisi aika pian mielellään tietää onko toinen vakavissaan vai ei. Ap
Valitettavasti tuollaista varmuutta ei ole mahdollista saada. Ihmissuhteet eivät vaan toimi niin.
Ainoa mitä voit tehdä, on yrittää ja toivoa parasta. Tai luovuttaa.
Niin, sellaista varmuutta ei toki ole olemassakaan etteikö toinen yhtäkkiä häipyisi kuvioista mutta sille on aika paljon pienempi todennäköisyys jos tulevaisuudesta on samantyyppiset ajatukset ja suunnitelmat ja tutustumisen päämääränä on suhde eikä satunnainen tapailu.
Kiltti mies kirjoitti:
Noin siinä käy kun nainen katsoo vaan sitä ulkonäköö. Komea mies etsii aina parempaa naista joten niin sinullekkin kävi ettei mies halua sitoutua koska jossain on kauniimpi nainen.
Ainakin komea narsisti mies tekee juuri noin jolla rahaa ja hyvä työ.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä halu edetä hitaasti johtuu ainoastaan siitä että jokainen mies on lopulta satuttanut ja viimeisin todella pahasti. Joten en todellakaan uskalla kovin nopeasti edetä.
sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas samasta syystä haluaisin aika nopeasti jonkinlaisen varmuuden, jotta pystyy luottamaan siihen että toinen ei ole lähdössä mihinkään yhtäkkiä. Satutettu maton jalkojen alta vetämisillä niin monta kertaa, että haluaisi aika pian mielellään tietää onko toinen vakavissaan vai ei. Ap
Valitettavasti tuollaista varmuutta ei ole mahdollista saada. Ihmissuhteet eivät vaan toimi niin.
Ainoa mitä voit tehdä, on yrittää ja toivoa parasta. Tai luovuttaa.
Niin, sellaista varmuutta ei toki ole olemassakaan etteikö toinen yhtäkkiä häipyisi kuvioista mutta sille on aika paljon pienempi todennäköisyys jos tulevaisuudesta on samantyyppiset ajatukset ja suunnitelmat ja tutustumisen päämääränä on suhde eikä satunnainen tapailu.
Toki. Mutta vaikka molemmilla osapuolilla on päämääränä parisuhde, ei se ole mikään takuu siitä etteikö tilanne voi silti päättyä niin että toisella osapuolella tunteet herää, ja toisella ei.
Ei niitä tunteita voi pakottaa, eikä kukaan voi järjellä päättää että "nyt minä rakastun tuohon ihmiseen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toinen alussa sanoisi olevansa vakavissaan niin siihen ei pidä liikaa luottaa että puhuu totta. Alussa toinen voi sanoa ja luvata mitä vaan. Aika näyttää mikä toteudu mikä ei. Aika.
Hyvä, että kertoi noin aikaisin että ei ole valmis suhteeseen. Itse roikuin löysässä hirressä vuoden, kun mies väitti haluavansa suhteeseen kanssani, mutta kun kysyin seurustellaanko me nyt sitten niin alkoi kauhea kiertely ja kaartelu ja kuinka ei pidä edestä liian nopeaa. Itse en uskaltanut kyselläkään kovin paljon, kun en ollut koskaan aiemmin seurustellut ja meillä oli melkein 10 vuoden ikäerokin.
Ihmiset on niin sekaisin nykyään, ihmekö tuo kun kaikki tinder, ig, ym. some aivopesee kevyisiin ja kertakäyttösuhteiluun. Ja tyhmimmät matkii tätä käytöstapaa!
Ehkä se mies onkin hyvä mies?
Se että hänellä ei herännyt vahvoja tunteita sinua kohtaan, ei tee hänestä huonoa miestä.
Mies ei siis itse halua lopettaakaan vaan jatkaisi tapailua. En tiedä onko tällaiset tapaukset ikinä päättyneet hyvin ts. että mitään oikeaa suhdetta voisi vielä tulla vai onko järkevintä vaan antaa olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on niin sekaisin nykyään, ihmekö tuo kun kaikki tinder, ig, ym. some aivopesee kevyisiin ja kertakäyttösuhteiluun. Ja tyhmimmät matkii tätä käytöstapaa!
Tämä totta! Suhteiden muodostaminen aikuisiällä on aivan pirun vaikeaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä totta! Suhteiden muodostaminen aikuisiällä on aivan pirun vaikeaa nykyään.
En ole ihan vakuuttunut tuosta. Kaksi hyvää ystävääni päätyi avioeroon koronan aikana, ja heillä on molemmilla ollut jo hyvän aikaa uudet, kivan näköiset ja kaikin puolin mukavan oloiset miesystävät. Ainakaan heillä ei siis ollut isoja haasteita löytää uutta suhdetta eron jälkeen.
Niin se vain menee.
Naiset eivät tule hyötymään hyvistä miehistä kuin väliaikaisesti miehen ehdoilla.
Huippumiehet ovat kysyttyjä. Ei järkeä vakinaistaa.
Hän joka rakastaa enemmän on aina heikompi lenkki.
Joo, näitä katellaan miehiä tuntuu tinderissä riittävän. Mihinkään eivät halua sitoutua, mutta toivovat ettei nainen tapailisi muita. Joopa joo dream on!
Vierailija kirjoitti:
Joo, näitä katellaan miehiä tuntuu tinderissä riittävän. Mihinkään eivät halua sitoutua, mutta toivovat ettei nainen tapailisi muita. Joopa joo dream on!
Mulla on tullut vastaan Tinderissä roppakaupalla miehiä, jotka suhtautuvat nihkeästi sitoutumiseen, mutta en kyllä muista että yksikään noista miehistä olisi vaatinut että minä naisena olisin tästä huolimatta sitoutunut heihin.
Eli tuo on kyllä ihan uutta minulle, että miehet vaatisivat naiselta yksipuolista sitoutumista.
Tuohon ei voi antaa yksiselitteistä vastausta. Riippuu ihmisestä.