Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoimessa yksi tytto tonii muita, eika taman aiti puutu asiaan millaan lailla. Ottaa paahan, kun saa omiensa lisaksi valvoa tata haroilijaa,

Vierailija
18.12.2006 |

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emattomuuteen kuin teidän idioottikakaroillanne, jotka eivät osaa kuin repiä tavaroita käsistä ja töniä. JA varsinkin kun läskiperseäidit eivät viitsi edes puuttua asiaan.



Mä ainakin puutun, ja jos lapsen äiti on ihan idiootti, kostan lapselle esim. kamppaamalla tollasen ääliötenavan, kun se on taas säntäilemässä sinne tänne. Sitten vaan että voivoi, kaaduitko sä, ei kannattaisi ryntäillä...onpahan kersa edes hetken poissa pahan teosta, kun ulisee äitinsä sylissä.

Vierailija
62/63 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun ajatusmallisihan hyväksyy nämä terrorilapset ja niiden toiminnan sekä kehottaa kiltit lapset hyväksymään terrorilapsen toiminnan.



Ei hyvää päivää! Ihmekös, että näitä tapauksia riittää. Jospa hiukan ajattelisit asiaa uudelleen.!