Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Avoimessa yksi tytto tonii muita, eika taman aiti puutu asiaan millaan lailla. Ottaa paahan, kun saa omiensa lisaksi valvoa tata haroilijaa,
Kommentit (63)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toi sun ajatusmallisihan hyväksyy nämä terrorilapset ja niiden toiminnan sekä kehottaa kiltit lapset hyväksymään terrorilapsen toiminnan.
Ei hyvää päivää! Ihmekös, että näitä tapauksia riittää. Jospa hiukan ajattelisit asiaa uudelleen.!
Alue: Aihe vapaa
emattomuuteen kuin teidän idioottikakaroillanne, jotka eivät osaa kuin repiä tavaroita käsistä ja töniä. JA varsinkin kun läskiperseäidit eivät viitsi edes puuttua asiaan.
Mä ainakin puutun, ja jos lapsen äiti on ihan idiootti, kostan lapselle esim. kamppaamalla tollasen ääliötenavan, kun se on taas säntäilemässä sinne tänne. Sitten vaan että voivoi, kaaduitko sä, ei kannattaisi ryntäillä...onpahan kersa edes hetken poissa pahan teosta, kun ulisee äitinsä sylissä.