Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä menee vikaan autistien kasvatuksessa kun tuntuvat olevan aina täysin clueless siitä mikä on aivotoiminnan poikkeaman merkitys heidän elämässään. Onko niin että kannustus menee metsään eikä heille kerrota elämän tosiasioita vaan vakuutellaan että pystyt samaan kuin neurotyypilliset esim ihmissuhteissa. Sitten käy näin että tyyppi jää jankkaamaan jotain eeppisen turhaa, kun hän voisi käyttää aikansa miljoona kertaa paremmin vaikkapa harjoittamalla katsekontaktia tms. Yksi autisti kertoi täällä että neurotyypillisen katsekontaktin opettelu mullisti hänen seuraelämänsä. Tuolla lailla voisi kumppani löytyäkin.
Kaljun miehen katsekontakti? Enpä usko.
Tunnen lukuisia pariutuneita kaljuja miehiä joista osa on alkanut kaljuuntua jo parikymppisenä. Joten kyllä, kaljunkin katsekontakti. Sinäkin olisit voinut löytää naisen jos olisit käyttänyt aikasi johonkin järjelliseen. Sen sijaan hukkaat viimeiset vuotesi jankkaamalla jotain täysin merkityksetöntä.
En ole kuullut enää 10 vuoteen yhdestäkään miehestä/naisesta, jonka deittailu olisi yli 30-vuotiaana tapahtunut katsekontaktin kautta Tinderin/muun nettipalvelun sijasta.
Jep jep. Onneksi Tinder on tosiaan poistanut katsekontaktin merkityksen esim treffeillä 🙄. Ja tiesitkö että vaikeimmilla tapauksilla autismi näkyy ihan jo siitä valokuvasta.
Laittakaa muutkin ylläpidolle viestiä, ettei Sanoman pidä mahdollistaa tämän sairaan ihmisen spämmäystä:
https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Omaa sp-osoitetta ei tarvita, osoitteeksi voi laittaa vaikka aku.ankka@ankkalinna.fi
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa muutkin ylläpidolle viestiä, ettei Sanoman pidä mahdollistaa tämän sairaan ihmisen spämmäystä:
Omaa sp-osoitetta ei tarvita, osoitteeksi voi laittaa vaikka aku.ankka@ankkalinna.fi
Kiitos äänestämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi piirre.
Kyllä se ratkaisee, jos naiselle kaljuus tai miehen lyhyys ovat turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs on ap:n kriteerit naiselle?
Minulle riittää, että nainen on silmääni riittävän kaunis ja luonteeltaan mukava. Siinäpä ne keskeiset. Ulkonäkö on yleensä klassinen pitkät/puolipitkät hiukset, hoikahko, lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä (olen 182 cm), ikää maksimissaan 55 vuotta (olen itse 36) ja normaali hygienia.
Jos olet 182cm, niin laitat vaan paksupohjaiset kengät jalkaan, niin pituuskriteeri kunnossa. Eiköhän sulla naisia riitä tuolla pituudella muutenkin. Oletko ap?
Vierailija kirjoitti:
[x] Huumorintaju
Ja luottavuus, samat arvot. Terkuin 25v saman miehen kanssa naimisissa ollut, joka aikoinaan täytti jotkut noista lootista, nykyään ei yhtäkään.
Ei mikään noista ole ratkaisevan seksikästä. Miehessä seksikkäintä on se, että hän ei pidä minua puutteessa. Ja sekös selviää vain pitkässä juoksussa.
Tumma iho on seksikäs. Sori murut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto on aina puoleensavetävää. Katsokaa vaikka mimmimagneetti Jean-Paul Sartrea, joka oli hintelä kierosilmä.
Äly. Siitä se useimmin jää kiinni.
Eli elävä Stephen Hawking olisi sinun valintasi?
Mielellään elävä kyllä.
Elävä ei kyllä tainnut kuulua ap:n tekemään ominaisuuslistaan. 🤔 Olisin kyllä silti itsekin elävän kannalla. Hänellähän oli vielä iäkkäänäkin tuuhea tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs on ap:n kriteerit naiselle?
Minulle riittää, että nainen on silmääni riittävän kaunis ja luonteeltaan mukava. Siinäpä ne keskeiset. Ulkonäkö on yleensä klassinen pitkät/puolipitkät hiukset, hoikahko, lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä (olen 182 cm), ikää maksimissaan 55 vuotta (olen itse 36) ja normaali hygienia.
Jos olet 182cm, niin laitat vaan paksupohjaiset kengät jalkaan, niin pituuskriteeri kunnossa. Eiköhän sulla naisia riitä tuolla pituudella muutenkin. Oletko ap?
Tuo on ap ja siksihän hän juuri on laittanut pituuskriteeriksi 183 cm kun 182-senttisenä ei naisista tietoakaan. BUAHAHAHA!
Äänestän myös näistä esillä olleista vaihtoehdoista elävää Stephen Hawkingia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun mielestäsi täysin lainmukainen asia pitää noin jyrkästi bannata?
Mielenterveystyönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetunto on aina puoleensavetävää. Katsokaa vaikka mimmimagneetti Jean-Paul Sartrea, joka oli hintelä kierosilmä.
Mielellään elävä kyllä.
Elävä ei kyllä tainnut kuulua ap:n tekemään ominaisuuslistaan. 🤔 Olisin kyllä silti itsekin elävän kannalla. Hänellähän oli vielä iäkkäänäkin tuuhea tukka.
Ehkä ap:lla on paras flaksi kuolleiden kanssa, joten pulssi on vain haitaksi.
Ei tarvi olla tummat hiukset jos ne on tuuheat ja oikeassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta idioottimaisiin ääripäihin menohan varmasti mielestäsi todistaa jotain. Missään tapauksessa äly ei voi olla tärkein jos ei halua seurustella miehen kanssa jolla liikkuu vain silmäluomi.
Hänellä oli kolme lasta, joten liikkui muutakin kuin silmäluomi. Oli myös kahteen kertaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla tummat hiukset jos ne on tuuheat ja oikeassa päässä.
Ja jos pää on oikea, ei tarvitse olla hiuksia ollenkaan.
Ööö, tuosta puuttuu paljon keskeisempiä asioita, joten ei tee mieli äänestää noin epäolennaisia seikkoja, kun niillä ei lopulta ole sellaista merkitystä.
Itselleni tärkein on:
Lempeä ja luonteva olemus, saa minut nauramaan, siisti yleishabitus ja ryhdikkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta idioottimaisiin ääripäihin menohan varmasti mielestäsi todistaa jotain. Missään tapauksessa äly ei voi olla tärkein jos ei halua seurustella miehen kanssa jolla liikkuu vain silmäluomi.
Hänellä oli kolme lasta, joten liikkui muutakin kuin silmäluomi. Oli myös kahteen kertaan naimisissa.
Toisin sanoen kelpasi naisille mainiosti.
Lompakko, kiinteä varallisuus, lyhyt elinaikaodote.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, tuosta puuttuu paljon keskeisempiä asioita, joten ei tee mieli äänestää noin epäolennaisia seikkoja, kun niillä ei lopulta ole sellaista merkitystä.
Itselleni tärkein on:
Lempeä ja luonteva olemus, saa minut nauramaan, siisti yleishabitus ja ryhdikkyys.
Kysely on tehty lalaa-landiassa joten on ihan turhaa kirjoittaa mitään järjellistä vastaukseksi. Ap:llä ei ole vastaanotto päällä.
Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi piirre.