No niin! Nyt starttaa auto kohti tyttäreni opiskelupaikkakuntaa. Menen sinne suojelemaan tytärtäni.
En pidä ollenkaan ajatuksesta, että siellä on opiskelijavapun alkoholinhuuruisia bileitä toisensa jälkeen, jossa itsekkäät miehet yrittävät herkkää tytärtäni. Siksipä minä lähdenkin nyt ajamaan kohti tyttären opiskelupaikkakuntaa. Menen sitten katsomaan, että tyttäreni varmasti pärjää. Vastuullisena vanhempana haluan suojella tytärtäni ja haluan tyttäreni parasta!
Kommentit (12)
Äkäinen setämies nurkassa puhisemassa puuttuukin nuorten vappubileistä!
Tiedätkö, että tuollaisia vanhempia on oikeasti olemassa!
Kiva. Ählysedät vetää teitä kumpaakin kakkoseen. Unohtumaton isä-tytär-muisto! :)
Et kerkee enää. Siellä sitä jo runnotaan kakkoseen
Joo, ristikuulustele kaikki ne nuorukaiset siellä. Esim nämä on toimivia lauseita; "Mikäs sinä olet miehiäsi ja mitä teet tyttäreni lähellä, ettei vaan olisi pimpsat mielessä? Jos et ole pyytämässä tyttäreni kättä kunnialliseen avioliittoon ja ole pinkka kunnossa sekä vakituinen työpaikka perheen elatusta varten, ulos täältä!"
Aloittaja tuntuu olevan varsin yksinkertainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Ählysedät vetää teitä kumpaakin kakkoseen. Unohtumaton isä-tytär-muisto! :)
ah, mina otta teidat molemmat minun vaimoksi.
terv: Aziz the conbat fighter
"Kyllä minä pojastani huolen pidän!"
Näin sanoi juopahtava läkkäämpi nainen kun tarjoilija tuli herättelemään samaan pöytään sammunutta aikamiespoikaa.
Juu, mun aikuiset lapseni olisivat myös tosi onnellisia kun ilmestyisin niiden vappujuhliin;)
Voi ystävä hyvä, mielikuvitustytärtä ei uhkaa minkäänlaiset vaarat! Voit olla aivan huoletta.