Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi piirre.
Kyllä se ratkaisee, jos naiselle kaljuus tai miehen lyhyys ovat turn off.
Tässä kysyttiinkin positiiviseen suuntaan, ei turn offeja. Jokaisella on tietenkin preferenssisnsä, mutta kyllä seksuaalinen viehätys on kokonaisuudesta kiinni. Ei pelkästään hiusrajasta tai siitä onko silmälasit vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä nyt joku autistinen jankkaaminen käynnissä siitä, että kaljut miehet ei saisi naisia?
Jep
No omani on hiukseton mies, mikä kävi selväksi jo Tinder-kuvista. Ei piilotellut hattujen alle.
Sopii hänelle hiton hyvin, enkä osaisi edes kuvitella hiuksilla. Ei myöskään onneksi ole niin heikkoluontoinen että olisi siitä itselleen kompleksin kehittänyt.
Muistelen kaiholla ja toisella huvittuneena aikaa / ikää, jolloin nuo olivat tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä.
Tiedättehän että noilla ei ole mitään väliä kun aletaan suhteeseen ihmisen kanssa, eikä valita jotain elokuvan pääosan esittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiinkin positiiviseen suuntaan, ei turn offeja. Jokaisella on tietenkin preferenssisnsä, mutta kyllä seksuaalinen viehätys on kokonaisuudesta kiinni. Ei pelkästään hiusrajasta tai siitä onko silmälasit vai ei.
Eihän ole. Naisille on lukuisia turn offeja, jotka eivät ole kokonaisuudesta kiinni, vaan ihan yksittäisestä asiasta. Se, että nainen valikoi tarkkaan kumppaninsa eri turn offien ja preferenssien paineessa, ei tarkoita, että mies olisi joku kokonaisuus. On ne tietyt ominaisuudet, jotka viehättävät lähes kaikkia naisia, ja ne ovat usein ratkaisevassa roolissa sen suhteen, lähteekö nainen todella arvioimaan miehen muuta kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen kaiholla ja toisella huvittuneena aikaa / ikää, jolloin nuo olivat tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä.
Tiedättehän että noilla ei ole mitään väliä kun aletaan suhteeseen ihmisen kanssa, eikä valita jotain elokuvan pääosan esittäjää.
Mikä on se ikä, kun ne naisella sitten päättyvät? Näin kokemusasiantuntijan näkökulmasta kaljuus on ollut naisille ihan yhtä suuri turn off 22-vuotiaana ja 36-vuotiaana. Olen huomannut tosin, että tässä iässä naiset olisivat perheen perustamisen toivossa valmiita tinkimään miehen ulkonäöstä, mutta se ei ainakaan minulle käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä nyt joku autistinen jankkaaminen käynnissä siitä, että kaljut miehet ei saisi naisia?
Jep
No omani on hiukseton mies, mikä kävi selväksi jo Tinder-kuvista. Ei piilotellut hattujen alle.
Sopii hänelle hiton hyvin, enkä osaisi edes kuvitella hiuksilla. Ei myöskään onneksi ole niin heikkoluontoinen että olisi siitä itselleen kompleksin kehittänyt.
Se, että juuri sinun miehesi on kalju, ei tee kaljusta yleisesti viehättävää ominaisuutta, joka tekee miehille pariutumisesta helpompaa. Kalju on kalju. Ei se mikään este ole monogamiselle parisuhteelle, mutta esimerkiksi Tinderistä seuran löytymiselle se on erittäin suuri este.
Vierailija kirjoitti:
Riittävä älykkyys, huumorintaju, itseironia, hyvät sosiaaliset taidot, kyky kommunikoida omia haluja ja tarpeita, halu miellyttää minua seksuaalisesti, intohimoisuus, kokeilunhalu, rohkeus, avoimuus.
Leveät hartiat, kapeat lanteet, voimakkuus, tanssitaito.
Kaikki nämä ovat tärkeämpiä kuin mikään listalla.
Kapeat lanteet, voimakkuus ja leveät hartiat löytyvät äänestettävästä listauksesta kaikki. Sinne vaan äänestämään "rasvaprosentti 8-12" ja "selkeästi piirtyvät lihakset".
Kurvikkuus. Tykkään kurvikkaista alfamiehistä, tyyliin kepun Kurvinen. Tissimiehistä puhutaan alvaariinsa, mutta harvemmin kaltaisistani tissinaisista, siis hetskunaisista jotka arvostavat miehellä kunnon munkkeja. Monasti rintavilla miehillä on vatsaröllön lisäksi iso perse, tyyliin kepun Saarikko. Kurvisella on toki (maitopottudieetin seurauksena?) kunnon röllö, muttei nimeksikään persettä. Juuri sellaiset maalaispojat ovat eniten makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se ikä, kun ne naisella sitten päättyvät? Näin kokemusasiantuntijan näkökulmasta kaljuus on ollut naisille ihan yhtä suuri turn off 22-vuotiaana ja 36-vuotiaana. Olen huomannut tosin, että tässä iässä naiset olisivat perheen perustamisen toivossa valmiita tinkimään miehen ulkonäöstä, mutta se ei ainakaan minulle käy.
Siis sinulle ei käy, että ulkonäkösi kelpaisi naisille. No ei ihme että pariutumisesta on tullut sinulle tällainen umpisolmu.
Hiusraja- ja rasvaprosenttihullu iski taas.
Mun (mustalle) listalle joutuu tuollaiset listoja rustaavat jankkaavat tosikot. Olisi aika hiton rasittavaa joutua tuollaisen kanssa suhteseen. Juu, ei ole hiusraja tai lihasten puuttuminen sun ongelmas, ei.
Kyllähän se pitkälle tuo ikä on, koska kolmenkympin jälkeen ikä alkaa näkyä miehen hiusrajassa ja rasvaprosentissa.
Mutta sinänsä tämä on vähän tautologista, koska jos miehellä on täydellinen hiusraja, matala rasvaprosentti ja hän yleisesti näyttää nuorelta niin eipä sillä ole väliä vaikka olisi nelikymppinen. Tällaisia miehiä ei vaan ole olemassa.
Miksi muuten listassa ei ole mitään miehen kasvoista? Minulle on tärkeää raikkaat, nuorekkaat, rypyttömät kasvot.
Olipa surkeat vaihtoehdot. Tämän laatija ei ymmärrä naisista mitään, tai on itse teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut yhtä epäsuosittu 22- ja 36-vuotiaina koska ongelmasi ei ole ulkonäkö vaan korvien väli josta kaikki on oikeasti kiinni.
Rauhallisuus, ei lyö eikä huuda.
Kuuntelukyky ja enpatiakyky.
Huumori.
tätönen 23
Käyttäjä41333 kirjoitti:
Rauhallisuus, ei lyö eikä huuda.
Kuuntelukyky ja enpatiakyky.
Huumori.
Kyse oli seksuaalisesta vetovoimasta. Ei siitä, mikä sinua miellyttää miehessä jo sitoutuneessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se pitkälle tuo ikä on, koska kolmenkympin jälkeen ikä alkaa näkyä miehen hiusrajassa ja rasvaprosentissa.
Mutta sinänsä tämä on vähän tautologista, koska jos miehellä on täydellinen hiusraja, matala rasvaprosentti ja hän yleisesti näyttää nuorelta niin eipä sillä ole väliä vaikka olisi nelikymppinen. Tällaisia miehiä ei vaan ole olemassa.
Miksi muuten listassa ei ole mitään miehen kasvoista? Minulle on tärkeää raikkaat, nuorekkaat, rypyttömät kasvot.
Olin 14, kun ikä alkoi näkyä hiusrajassa. Ja rasvaprosentti paukkaa monella nuorellakin jo 30:ssa.
:DDDD
Sama paska, vähän eri paketti. Miksei tätä ole poistettu?
Vierailija kirjoitti:
:DDDD
Sama paska, vähän eri paketti. Miksei tätä ole poistettu?
Mode on katsonut, että tässä on hyvä äänestys käynnissä. Ja mielenkiintoinen!
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle ne sinua miellyttävät kasvot: tummat vahvat kulmakarvat, tummat ripset, selkeästi erottuvat poskipäät ja leukaluu, tumma parransänki. Silmät mantelimaiset ja katse tiivis.
Vaikkei täyttänyt ap:n kriteerilistaa.