Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)

Vierailija
13.08.2023 |

Katsotaan, mikä miehessä on tärkeintä!

Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)

Vaihtoehdot

Kommentit (483)

Vierailija
121/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on ap:n kriteerit naiselle?

Minulle riittää, että nainen on silmääni riittävän kaunis ja luonteeltaan mukava. Siinäpä ne keskeiset. Ulkonäkö on yleensä klassinen pitkät/puolipitkät hiukset, hoikahko, lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä (olen 182 cm), ikää maksimissaan 55 vuotta (olen itse 36) ja normaali hygienia.

Jännä. Naisillekin tärkeintä on se, että mies on riittävän kivannäköinen ja luonteeltaan sopiva. Ja järjissään.

Ei se ihan riitä. Mies on kuitenkin saava osapuoli, nainen antava. Kriteerit ovat tuolloin väkisinkin aivan erilaiset. Kilpailu keskivertonaisista on myös paljon kovempaa, kuin naisten kilpailu keskivertomiehistä, mikä muodostaa epäsuhdan.

Vierailija
122/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mites se äitisi vastaus, joko olet kysynyt häneltä? Jos et niin miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää, että nainen on silmääni riittävän kaunis ja luonteeltaan mukava. Siinäpä ne keskeiset. Ulkonäkö on yleensä klassinen pitkät/puolipitkät hiukset, hoikahko, lyhyt tai ainakin lyhyempi kuin minä (olen 182 cm), ikää maksimissaan 55 vuotta (olen itse 36) ja normaali hygienia.

Jännä. Naisillekin tärkeintä on se, että mies on riittävän kivannäköinen ja luonteeltaan sopiva. Ja järjissään.

Ei se ihan riitä. Mies on kuitenkin saava osapuoli, nainen antava. Kriteerit ovat tuolloin väkisinkin aivan erilaiset. Kilpailu keskivertonaisista on myös paljon kovempaa, kuin naisten kilpailu keskivertomiehistä, mikä muodostaa epäsuhdan.

No, sinä et ole järjissäsi, joten kaikki muu on sinun kohdallasi epäoleellista.

Vierailija
124/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini seurustelee 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on kuin onkin täydellinen hiusraja. En ole kuitenkaan kiinnostunut äitini seksuaalisista mieltymyksistä. En sitten ollenkaan.

Vierailija
125/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa voidaan naulata äänestystulos siihen, että etnisyys ja pituus ovat miehen kahdeksan tärkeän ominaisuuden joukossa ne kaikista tärkeimmät kaksi ominaisuutta. Tämä on ollut nähtävissä myös aiemmilla äänestyskerroilla, joskin nyt ääniä on annettu huomattavasti enemmän, kun ketjun on annettu olla eetterissä.

Vierailija
126/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja trollit äänestää. Ja hyvä uskoiset pojat/tytöt kuvittelee että kyselyn tulokset olisivat edes vähänkään oikean suuntaisia.

Vierailija
127/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vain "riittävän kivan näköinen mies" on jotain ihan muuta, kuin voisi äkkiseltään luulla. Riittävän kivannäköinen on hyvin lähellä tämän kahdeksan kohdan listan miestä.

Vierailija
128/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paksu lompakko?

Vierailija
129/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja trollit äänestää. Ja hyvä uskoiset pojat/tytöt kuvittelee että kyselyn tulokset olisivat edes vähänkään oikean suuntaisia.

No meinaatko, että ylivoimaisesti johdossa olevat pituus ja etnisyys olisivat millään tavalla vähäpätöisiä asioita miehen seksuaalisen haluttavuuden kannalta?

Vierailija
130/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äitini seurustelee 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on kuin onkin täydellinen hiusraja. En ole kuitenkaan kiinnostunut äitini seksuaalisista mieltymyksistä. En sitten ollenkaan.

Onko mies siis alle 27-vuotias ja rasvaprosentti alle 12? Ei silmälaseja? Mutsisi on aika puuma. Respect!

Vierailija
131/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies siis alle 27-vuotias ja rasvaprosentti alle 12? Ei silmälaseja? Mutsisi on aika puuma. Respect!

Aika puuma ja respect, koska kyseiset ominaisuudet miehessä ovat myös sinulle erittäin hyvännäköisen miehen merkkejä?

Vierailija
132/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä menee vikaan autistien kasvatuksessa kun tuntuvat olevan aina täysin clueless siitä mikä on aivotoiminnan poikkeaman merkitys heidän elämässään. Onko niin että kannustus menee metsään eikä heille kerrota elämän tosiasioita vaan vakuutellaan että pystyt samaan kuin neurotyypilliset esim ihmissuhteissa. Sitten käy näin että tyyppi jää jankkaamaan jotain eeppisen turhaa, kun hän voisi käyttää aikansa miljoona kertaa paremmin vaikkapa harjoittamalla katsekontaktia tms. Yksi autisti kertoi täällä että neurotyypillisen katsekontaktin opettelu mullisti hänen seuraelämänsä. Tuolla lailla voisi kumppani löytyäkin.

Kaljun miehen katsekontakti? Enpä usko.

Vierailija
133/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meinaatko, että ylivoimaisesti johdossa olevat pituus ja etnisyys olisivat millään tavalla vähäpätöisiä asioita miehen seksuaalisen haluttavuuden kannalta?

Minä en pidä pitkistä miehistä enkä varsinkaan pitkistä ja rotevista. Eri.

Vierailija
134/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vain "riittävän kivan näköinen mies" on jotain ihan muuta, kuin voisi äkkiseltään luulla. Riittävän kivannäköinen on hyvin lähellä tämän kahdeksan kohdan listan miestä.

No sehän on upea homma, että niin paljon tuollaisia miehiä löytyy Suomesta, kun kerran valtaosa naisista on parisuhteessa montakin kertaa elämässään. Ei uskoisi kun todellisuutta katsoo, mutta sinä tietänet nää hommelit.

Vierailija
135/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tuo listasi silloin pidä paikkaansa, mies ei voi olla max 27 v.

P.S. Ilmoitettu asiattomaksi kuten aina, kun spämmäät tätä samaa pashaa.

Vierailija
136/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto on aina puoleensavetävää. Katsokaa vaikka mimmimagneetti Jean-Paul Sartrea, joka oli hintelä kierosilmä.

Tuo äijä on ollut kuolleena yli 40 vuotta. Ei tiedetty Tinderistä paljoa mitään tuolloin.

Ja hänessä vetosi enemmän äly ja maine. Valta.

Vierailija
137/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika puuma ja respect, koska kyseiset ominaisuudet miehessä ovat myös sinulle erittäin hyvännäköisen miehen merkkejä?

Ei ne minulle ole, mutta teidän perheessä kuuluu olevan.

Vierailija
138/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä menee vikaan autistien kasvatuksessa kun tuntuvat olevan aina täysin clueless siitä mikä on aivotoiminnan poikkeaman merkitys heidän elämässään. Onko niin että kannustus menee metsään eikä heille kerrota elämän tosiasioita vaan vakuutellaan että pystyt samaan kuin neurotyypilliset esim ihmissuhteissa. Sitten käy näin että tyyppi jää jankkaamaan jotain eeppisen turhaa, kun hän voisi käyttää aikansa miljoona kertaa paremmin vaikkapa harjoittamalla katsekontaktia tms. Yksi autisti kertoi täällä että neurotyypillisen katsekontaktin opettelu mullisti hänen seuraelämänsä. Tuolla lailla voisi kumppani löytyäkin.

Tunnen lukuisia pariutuneita kaljuja miehiä joista osa on alkanut kaljuuntua jo parikymppisenä. Joten kyllä, kaljunkin katsekontakti. Sinäkin olisit voinut löytää naisen jos olisit käyttänyt aikasi johonkin järjelliseen. Sen sijaan hukkaat viimeiset vuotesi jankkaamalla jotain täysin merkityksetöntä.

Vierailija
139/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lukuisia pariutuneita kaljuja miehiä joista osa on alkanut kaljuuntua jo parikymppisenä. Joten kyllä, kaljunkin katsekontakti. Sinäkin olisit voinut löytää naisen jos olisit käyttänyt aikasi johonkin järjelliseen. Sen sijaan hukkaat viimeiset vuotesi jankkaamalla jotain täysin merkityksetöntä.

En ole kuullut enää 10 vuoteen yhdestäkään miehestä/naisesta, jonka deittailu olisi yli 30-vuotiaana tapahtunut katsekontaktin kautta Tinderin/muun nettipalvelun sijasta.

Vierailija
140/483 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut enää 10 vuoteen yhdestäkään miehestä/naisesta, jonka deittailu olisi yli 30-vuotiaana tapahtunut katsekontaktin kautta Tinderin/muun nettipalvelun sijasta.

Kyllä olet. Itsekin olen tuohon kysymykseen vastannut lukuisia kertoja tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi