Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Joo no tuosta puuttuu aika monta tärkeämpää asiaa ja tilalla on juttuja, jotka ovat herttaisen yhdentekeviä. Täydellinen hiusraja, voi LOL. Mikä sua oikein vaivaa?
Johtaa tällä hetkellä kuitenkin äänestystä.
Vierailija kirjoitti:
[x] Huumorintaju
Tässä kyselyssä haetaan nyt ominaisuuksia, joilla on ensisijaista merkitystä.
Kaikkein tärkein asia minulle puuttuu listasta kokonaan eli äly. Hiusten väri? LOL.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tärkein asia minulle puuttuu listasta kokonaan eli äly. Hiusten väri? LOL.
Lue viesti #4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tuosta puuttuu aika monta tärkeämpää asiaa ja tilalla on juttuja, jotka ovat herttaisen yhdentekeviä. Täydellinen hiusraja, voi LOL. Mikä sua oikein vaivaa?
Ooooo, kaksi ihmistä on äänestänyt sitä. Toinen varmuudella läpällä ja toinen olet sinä itse.
Todella pinnalliset vaihtoehdot. Eivät kaikki naiset ole noin blondeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti #4.
Äly on kaikkein tärkein. Se on ykköskriteeri jota ei ohiteta minkäänlaisella ulkonäöllä tai muulla ominaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooooo, kaksi ihmistä on äänestänyt sitä. Toinen varmuudella läpällä ja toinen olet sinä itse.
No nyt siirtyikin lihasten määrä kärkeen! Ei yllättävästi, koska se on ollut kaikissa aiemmissakin äänestyksissä piikkipaikoilla.
Jälleen kerran näyttäisi siltä, että etnisyys on viemässä voiton ennen ketjun poistumista. Myös eilen kärkikolmikon jakoivat hiukset, lihakset ja etnisyys.
Ei noista voi valita yhtäkään. Bimbovaihtoehdot.
Tulisi hirveä huuto, jos miehet edes yrittäisivät samanlaista kyselyä bimbovaihtoehtoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti #4.
Äly on kaikkein tärkein. Se on ykköskriteeri jota ei ohiteta minkäänlaisella ulkonäöllä tai muulla ominaisuudella.
Äly ei ole ensisijainen. Viehätyt miehessä ensin ulkonäöstä ja sitten vasta muista asioista.
Oma lista:
1. Huumorintaju eli oikeasti hauskat jutut ns. vitsillä sisään
2. Hyvä itseluottamus
3. Karvaa
Tässä kyselyssä on lyöty yhteen nippuun tummat hiukset ja täydellinen hiusraja. Erota ne erillisiksi ominaisuuksi ja katso sitten miten hiusraja pärjää 😂
Ap jankkaa tätä vähä-älyistä listaansa täällä päivästä toiseen. On täysin sekaisin mutta hänelle tekee liian kipeää myöntää että oma korvien väli on syy miksi ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oma lista:
1. Huumorintaju eli oikeasti hauskat jutut ns. vitsillä sisään
2. Hyvä itseluottamus
3. Karvaa
Hienoa! Sinua ei siis haittaa, vaikka kaljoitteleva 70-vuotias mies tulee keskustelemaan kanssasi seksuaalisessa mielessä.
Riittävä älykkyys, huumorintaju, itseironia, hyvät sosiaaliset taidot, kyky kommunikoida omia haluja ja tarpeita, halu miellyttää minua seksuaalisesti, intohimoisuus, kokeilunhalu, rohkeus, avoimuus.
Leveät hartiat, kapeat lanteet, voimakkuus, tanssitaito.
Kaikki nämä ovat tärkeämpiä kuin mikään listalla.
[x] Huumorintaju