Mikä on sinulle naisena miehessä kaikista tärkein ominaisuus? (äänestys)
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tuosta puuttuu aika monta tärkeämpää asiaa ja tilalla on juttuja, jotka ovat herttaisen yhdentekeviä. Täydellinen hiusraja, voi LOL. Mikä sua oikein vaivaa?
Kyllä mulle ainakin kaljuuntuminen on ihan turn off.
- ohis
Niin se on lähes kaikille naisille.
Ei mikään noista oo se ratkaiseva tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tuosta puuttuu aika monta tärkeämpää asiaa ja tilalla on juttuja, jotka ovat herttaisen yhdentekeviä. Täydellinen hiusraja, voi LOL. Mikä sua oikein vaivaa?
- ohis
No mulle ei oo jos on kaunis kallonmuoto, päinvastoin. Mun miehellä on kaunis pää ja näyttää kuumalta kaljuna <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään annetuista vaihtoehdoista ei ole hitonkaan väliä. Seksikkäin ominaisuus miehessä on se, miten hän kohtelee kanssaihmisiään.
Tuo on niin totta. Mies joka on kiltti ja ystävällinen lapsille, vauvoille, vanhuksille, eläimille. Missä olette?
Siellä missä ennenkin. Ehdottomasti kannustan ottamaan yhteyttä farmilla viihtyviin miehiin. Monet heistä uskoo perhearvoihin,luontoon,eläinten hyvinvointiin ja on säännöllisesti yhteydessä omiin vanhempiinsa. Jos itsekin uskot samoin ihmeessä kerro siitä! Luonnollisesti googlaa joka kerta käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat. Deittailun helpottamiseksi ala pitämään kirjaa hyvältä vaikuttavien miesten plussista&miinuksista. Alta löytyvältä videolta saa näppäriä vinkkejä treffailun osalta. (Huom! Aloita selailu yhdestä sivusta kerrallaan)
Sivut:
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://westernmatch.com/m/index
https://www.farmersdatingapp.com/
En suhtaudu miehiin noin. Ulkonäkö ei sytytä. Käytös, luonne ja välit minuun enemmän.
Olipa typerä lista.
Tärkeintä minulle on rehellisyys ja luotettavuus, joka ikävä kyllä on harvinaista miehillä. Siksi olenkin onnellinen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
No mulle ei oo jos on kaunis kallonmuoto, päinvastoin. Mun miehellä on kaunis pää ja näyttää kuumalta kaljuna <3
Jos kaunis kallonmuoto olisi tärkeä asia, niin silloin varmaan Kim Herold olisi naisten mielestä todella komea mies. No eipä ole enää, kun hiukset lähtivät malliaikojen jälkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä lista.
Tärkeintä minulle on rehellisyys ja luotettavuus, joka ikävä kyllä on harvinaista miehillä. Siksi olenkin onnellinen sinkku.
Monta kertaa sanottu, että sinullekin tärkeimpänä tulee ensin ikä ja varmasti joku/joitain ulkoisia piirteitä. Rehellisyys ja luotettavuus ovat sinulle varmasti tärkeitä sitoutuneessa parisuhteessa, mutta eivät tule ensimmäisenä, kun mies lähestyy sinua (netissä tai ilman).
Vierailija kirjoitti:
En suhtaudu miehiin noin. Ulkonäkö ei sytytä. Käytös, luonne ja välit minuun enemmän.
Kyllä, varmasti silloin, kun olet jo miehen kanssa sitoutuneessa parisuhteessa. Tässä äänestyksessä oli kuitenkin kyse seksuaalisesta vetovoimasta.
Vierailija kirjoitti:
[X] iso muna
On tärkeä, mutta ei estä seksin saamista, ellei nainen halua keskeyttää seksiä nähdessään liian pienen peniksen. Jos mies täyttää tuon kahdeksan kohdan listan, niin mies pääsee sänkyyn lähes koska tahansa. Toki tuossakin kombossa pieni penis voi olla aika karmiva ongelma sitten jatkoa ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis olevan ap:lle naisen iällä suuri merkitys, tuo vinkuminenhan vaikuttaa vain siltä että ap yrittää paljon itseään nuorempia.
Ja sinulle hiusraja.
No kyllä miehen hiusraja oli melko takana jo tavatessamme, ikäkin alkaa jo vitosella.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettei miesten tyylikkäillä vaatteilla ole kovinkaan suurta painoarvoa! :O
Harrastetaanko seksiä vaatteet päällä?
Omin silmiin pukumies on hot, mutta johtunee siitä, että nuoruudessani hotit miehet olivat kuumimmillaan, kun pukeutuivat pukuun. Tuskin väräyttää nuoria naisia. Nykyään tykkään erityisesti siitä, että miehellä voi olla vaaleanpunainen kauluspaita tai värikkäät kangashousut tai jalassa loaferit. Nuorena taas se, että mies käytti ferrarinpunaista.
Lista on älyvapaa. Ap saisi kyllä terapiaa julkiselta, jos vaivautuisi sinne hakeutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis olevan ap:lle naisen iällä suuri merkitys, tuo vinkuminenhan vaikuttaa vain siltä että ap yrittää paljon itseään nuorempia.
Ja sinulle hiusraja.
No kyllä miehen hiusraja oli melko takana jo tavatessamme, ikäkin alkaa jo vitosella.
Maailmassa on muitakin miehiä. Myös niitä miehiä, joita oikeasti himoitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, ettei miesten tyylikkäillä vaatteilla ole kovinkaan suurta painoarvoa! :O
Omin silmiin pukumies on hot, mutta johtunee siitä, että nuoruudessani hotit miehet olivat kuumimmillaan, kun pukeutuivat pukuun. Tuskin väräyttää nuoria naisia. Nykyään tykkään erityisesti siitä, että miehellä voi olla vaaleanpunainen kauluspaita tai värikkäät kangashousut tai jalassa loaferit. Nuorena taas se, että mies käytti ferrarinpunaista.
Lista on älyvapaa. Ap saisi kyllä terapiaa julkiselta, jos vaivautuisi sinne hakeutumaan.
Ei se ole älyvapaa, kun äänestyksessä on saatu selkeitä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varmasti silloin, kun olet jo miehen kanssa sitoutuneessa parisuhteessa. Tässä äänestyksessä oli kuitenkin kyse seksuaalisesta vetovoimasta.
Eiköhän se seksuaalinen vetovoima ole kaikkein olennaisinta parisuhteessa, missä sitä seksiä olisi tarkoitus harrastaa sen saman ihmisen kanssa toistuvasti.
Tärkeintä on keskinäinen kohtaaminen henkisellä tasolla, kyky heittäytyä ja päästää kontrollista ja se, että naisen nautinnolla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole älyvapaa, kun äänestyksessä on saatu selkeitä tuloksia.
Mitä selkeitä tuloksia?
Ulkonäkötekijöistä kauniit kasvot.
- ohis