Treffisovelluksia käyttävä, miksi sabotoit omat mahdollisuutesi?
Hei te miehet jotka oikeasti etsitte parisuhdetta suomi24 treffeiltä tai Tinderistä.
Miksi etsit itseäsi selkeästi nuorempaa kumppania?
Tinderissä et edes näe silloin potentiaalisia kumppaneita jos rajaat jo oman ikäisesikin pois. Silloin ei kannata valittaa siitä, että kukaan ei kiinnostu. Naiset etsivät ensisijaisesti oman ikäistään tai muutamaa vuotta vanhempaa/nuorempaa.
Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.
Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla ei ole mitään ongelmaa löytää seuraa, luonne ratkaisee! Se vaan tuntuu olevan vaikea katsoa peiliin sen sijaan että vain ulisee jostain pituusvaatimuksista.
Olen tarkkaillut Prismassa pareja. Melkein kaikilla hyvänäköisillä naisilla näyttäisi olevan 180cm pitkä ja hoikka mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät lainkaan näytä tajuavan, että myös he vanhenevat ja rupsahtavat.
Kyllä me tajutaan, mutta miehen vetovoima ei perustu yhtä paljon ulkonäköön kuin naisilla vaan niihin vähemmän pinnallisiin asioihin. Niinhän se oli, eikö?
Toiseksi, lasten hankkiminen ei pilaa miehen fysiikkaa samalla tavalla kuin naisen. Aktiivisesti urheileva nelikymppinen mies on useasti vielä timmissä kunnossa. Rupsahtaminen tapahtuu noin 10 vuotta myöhemmin kuin naisilla eli hyviä vuosia on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.
Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.
Onko nelikymppisellä botin tunnistus hallussa? Se on vähän nykypäivän ongelma, ettei ne naiset siellä englannin helpon kieliopin maailmassa ole oikeasti edes olemassa. Videopuhelut eivät pelasta ja voice app on olemassa. Muista olla varovainen ja käytä kaksivaiheista tunnistautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.
Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.
Onko nelikymppisellä botin tunnistus hallussa? Se on vähän nykypäivän ongelma, ettei ne naiset siellä englannin helpon kieliopin maailmassa ole oikeasti edes olemassa. Videopuhelut eivät pelasta ja voice app on olemassa. Muista olla varovainen ja käytä kaksivaiheista tunnistautumista.
Botit ja huijarit tunnistaa "liian" hyvästä englannin kielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botit ja huijarit tunnistaa "liian" hyvästä englannin kielestä.
Ei pidä enää paikkaansa. AI on jo kouluttautunut slangiin ja kirjoitusvirheisiin.
Aiemmin naiset eivät välittäneet, jos mies kävi vieraissa ilman tunteita.