Treffisovelluksia käyttävä, miksi sabotoit omat mahdollisuutesi?
Hei te miehet jotka oikeasti etsitte parisuhdetta suomi24 treffeiltä tai Tinderistä.
Miksi etsit itseäsi selkeästi nuorempaa kumppania?
Tinderissä et edes näe silloin potentiaalisia kumppaneita jos rajaat jo oman ikäisesikin pois. Silloin ei kannata valittaa siitä, että kukaan ei kiinnostu. Naiset etsivät ensisijaisesti oman ikäistään tai muutamaa vuotta vanhempaa/nuorempaa.
Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.
Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla ei ole mitään ongelmaa löytää seuraa, luonne ratkaisee! Se vaan tuntuu olevan vaikea katsoa peiliin sen sijaan että vain ulisee jostain pituusvaatimuksista.
Oikeassa maailmassa noin voi olla, mutta netissä näin ei ole koskaan. Melkein aina naisen minimipituusvaatimus on 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi panostaa aivan kaikki ulkonököön yli 35-vuotiaana, jos haluaa hyvän miehen. Aiemmin tämä tajuttiin Suomessa ja tajutaan vieläkin Itä-Euroopassa.
Miten panostetaan ulkonäköön "aivan kaikki"?
Kaikki keinot millä voi parantaa ulkonäköä.
Valtaosa naisista ei ole ottanut "kaikkia keinoja" käyttöön. mutta ovat silti löytäneet miehen. Ja tuskin heillä kaikilla mikään huono mies on, varmaan monella on ihan hyvä mies. Toki sekin on aina tapauskohtaista - yhden hyvä ei olisi hyvä toiselle, jne, mutta pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.
Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla ei ole mitään ongelmaa löytää seuraa, luonne ratkaisee! Se vaan tuntuu olevan vaikea katsoa peiliin sen sijaan että vain ulisee jostain pituusvaatimuksista.
Oikeassa maailmassa noin voi olla, mutta netissä näin ei ole koskaan. Melkein aina naisen minimipituusvaatimus on 180cm.
Tapailin muinoin Tinderistä löytämääni miestä, joka oli 173 cm pitkä, mutta valitettavasti hän ei ollut yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä :( Vieläkin on ikävä.
T. 175 cm nainen
Suomessa naiset rummoontuvat viimeistään 25-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi panostaa aivan kaikki ulkonököön yli 35-vuotiaana, jos haluaa hyvän miehen. Aiemmin tämä tajuttiin Suomessa ja tajutaan vieläkin Itä-Euroopassa.
Valtaosa naisista ei ole ottanut "kaikkia keinoja" käyttöön. mutta ovat silti löytäneet miehen. Ja tuskin heillä kaikilla mikään huono mies on, varmaan monella on ihan hyvä mies. Toki sekin on aina tapauskohtaista - yhden hyvä ei olisi hyvä toiselle, jne, mutta pääsääntöisesti.
Niiden naisten kannattaisi panostaa ulkonäköönsä, joilla on vaikeuksia löytää oman ikäinen mies yli 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset rummoontuvat viimeistään 25-vuotiaina.
Kerro ettei tule koskaan panemaan kertomatta ettet tule koskaan panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusteni ja havaintojeni perusteella sanoisin että miehet ja naiset ovat ihan yhtä pinnallisia.
Miehet toki paljon useammin myöntävät suoraan olevansa pinnallisia, asiaa heiltä kysyttäessä.
Naiset usein itse kiistävät olevansa pinnallisia, mutta sitten heidän käytöksensä paljastaa heidät ihan yhtä pinnallisiksi kuin miehet.
Kyllähän naisetkin myöntävät suoraan, että miehen koulutus ja ammatti eli status ja ansaintamahdollisuudet ovat tärkeitä.
Koulutus ja ammatti kertovat paljon ihmisestä, ei se ole pinnallista jos haluaa kumppanin joka on opiskellut eli osoittaa edes jonkinlaista sivistystä.
Jos naiset etsisivät samalla tavalla kumppania pelkän ulkonäön perusteella, niin ehkä 5 % naisista seurustelisi, sillä fakta nyt on se että miehistä 95 % missään ikäluokassa ei ole fyysisesti ja ulkonäöltään kovin viehättäviä. Tästä varmaan johtuu osittain se, että naisten kiinnostus seksiin on vähäisempää, kun miehistä ei saa oikein mitään visuaalista tyydytystä samalla tavalla kuin miehet saa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää ulkonäköä vatvovat ihmiset on niin säälittäviä. Siis nämä jotka hokee että kaikki joiden kumppani ei ole ulkonäöltään mallitasoinen ovat tyytyneet. Noilla on päässä jotain vikaa. Sama kuin sanoisi että lapsuudenperheeni ei ole mallitasoisen näköinen mutta olen joutunut tyytymään heihin kun en parempaakaan saanut. Kumppanuus, rakkaus, ystävyys ja muut pintaa syvemmät asiat ovat heille tuntemattomia.
Jos näiltä kysyttäisiin että olisitko mieluimmin orpo vai ottaisitko mielestäsi epäviehättävän näköisen perheen, niin mitäköhän vastaisivat. Tällä samalla tasolla on se kun väitetään että kaikki tavikset haluaa mallin näköisen ja sitten tyydytään tavikseen. Päästään normaalit ihmiset ymmärtää että kokonaisuudessa on pelissä niin paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Eikä omien vanhempien ja sisarusten ulkonäkö ja siihen pettyminen ole pohdinnan alla ikinä edes jollei nyt jotenkin sosiallisten normien vastaisesti esiinnytä. Tottakai parisuhteessa on vielä mukana seksuaalisuus joka tuo yhtäköön ulkonäön mukaan merkityksellisempänä kuin muissa perhesuhteissa, mutta silti ulkonäkö ei ole se perussyy miksi ihmiset hankkii itselleen kumppanin. Jo nimestä näkee että se syy on kumppanuus eikä sitä saavuteta ulkoisilla avuilla yksin, ne ovat vain osa yhtälöä ja muut asiat ovat merkityksellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse ikinä ottaisi kumppania, josta en ole vilpittömästi kiinnostunut. Olen mieluummin yksin.
Uskon myös vakaasti, että jos ne ihmiset joista minä olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta, niin vika on 100% minussa. Ei kenessäkään muussa.
M40
Mielenkiinnosta kysyn että miksi et halua seurustella 40 v naisen kanssa?
Haluatko vielä perustaa perheen vai onko syynä pinnallisemmat asiat?
Yleensä suurinpiirtein saman ikäiset ovat kuitenkin elämänkokemukseltaan ja itsetuntemukseltaan parempia matchejä kuin suurella ikäerolla varustetut parit.
Oletan että tarkoituksenasi ei ole etsiä nuorempaa naista sen takia, että pystyisit paremmin kontrolloimaan tai sanelemaan jotain omia sääntöjäsi suhteeseen?
Kyllä minä voisin seurustella 40 vuotiaana naisen kanssa.
Minun tapauksessani tuohon vaan liittyy se haaste, että hyvin harva 40v nainen on minun silmiini hyvännäköinen.
40-vuotiaissa on se ongelma, että vaikka 40-vuotiaana olisi vielä hyvännäköinen (harva on, kuten sanoit), niin rupsahtaa väistämättä seuraavan viiden vuoden aikana. Joten pitkäjänteisesti ajatteleva mies suosii 25-35-vuotiaita naisia.
Eihän tuo mitään pitkäjänteistä ajattelua ole. Kun se 25-35-vuotiaskin ikääntyy ihan samaa vauhtia kuin muutkin. Pitkäjänteistä ajattelua olisi perustaa parivalinta pääsääntöisesti jollekin muulle kuin ulkonäölle. Vaikkapa kivalle luonteelle.
Tämä oli hyvin sanottu. Ylipäätään se että jos miesten (lähes ainoa) kriteeri parisuhteessa on se, että nainen näyttää hyvältä, niin kuullostaa siltä, että mies ei ajattele naista tasavertaisena kumppanina jonka kanssa jaetaan elämässä muutakin kuin sänky.
Se on minimivaatimus, jotta mies pystyy harrastaa seksiä naisen kanssa selvinpäin. Muissa asioissa voi tehdä isoja kompromisseja.
Juuri näin. Jos veitikka ei tykkää, seksi ei tule kysymykseen selvin päin ja näin ollen parisuhde ei ole mahdollinen. Tuskin naisetkaan haluavat tai tietoisesti valitsevat huonon seksielämän. Mieluummin tekee kompromissin jossain muussa asiassa.
Itselläni Tinderissä ikähaarukka +-3 vuotta suhteessa omaan ikääni. Esimerkiksi Suomi24:ssa on vastaantullut naisia, jotka hakevat selvästi itseään nuorempaa seuraa. Voisiko tässäkin olla enemmän eroa yksilöiden kesken kuin sukupuolten kesken?
Vierailija kirjoitti:
Jos deittipalvelussa näkyy miehen asettama ikähaarukka, en ikinä ota yhteyttä tai vastaa viestiin, jos se on tyyliin 18-100, 25-45, tms.
Mies, älä yritä lähestyä jos en vastaa ihannettasi!
Olen itse 52v
Toi 18-100 on toki esimerkiksi Suomi24 asettama oletusarvo ja osalla voi tietotekniset kyvyt rajoittua, etteivät osaa annettua rajaa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan itse ikinä ottaisi kumppania, josta en ole vilpittömästi kiinnostunut. Olen mieluummin yksin.
Uskon myös vakaasti, että jos ne ihmiset joista minä olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta, niin vika on 100% minussa. Ei kenessäkään muussa.
M40
Mielenkiinnosta kysyn että miksi et halua seurustella 40 v naisen kanssa?
Haluatko vielä perustaa perheen vai onko syynä pinnallisemmat asiat?
Yleensä suurinpiirtein saman ikäiset ovat kuitenkin elämänkokemukseltaan ja itsetuntemukseltaan parempia matchejä kuin suurella ikäerolla varustetut parit.
Oletan että tarkoituksenasi ei ole etsiä nuorempaa naista sen takia, että pystyisit paremmin kontrolloimaan tai sanelemaan jotain omia sääntöjäsi suhteeseen?
Kyllä minä voisin seurustella 40 vuotiaana naisen kanssa.
Minun tapauksessani tuohon vaan liittyy se haaste, että hyvin harva 40v nainen on minun silmiini hyvännäköinen.
40-vuotiaissa on se ongelma, että vaikka 40-vuotiaana olisi vielä hyvännäköinen (harva on, kuten sanoit), niin rupsahtaa väistämättä seuraavan viiden vuoden aikana. Joten pitkäjänteisesti ajatteleva mies suosii 25-35-vuotiaita naisia.
Jännästi ne "pitkäjänteisesti ajattelevat miehet" parveilevat sen jälkeen vuosikausia täällä meidän mammojen parissa :-DDD
Tietysti, kun tekevät muksuja sen 30-vuotiaan vauvakuumeisen nuorikkonsa kanssa. Tämähän on vauvapalsta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusteni ja havaintojeni perusteella sanoisin että miehet ja naiset ovat ihan yhtä pinnallisia.
Miehet toki paljon useammin myöntävät suoraan olevansa pinnallisia, asiaa heiltä kysyttäessä.
Naiset usein itse kiistävät olevansa pinnallisia, mutta sitten heidän käytöksensä paljastaa heidät ihan yhtä pinnallisiksi kuin miehet.
Kyllähän naisetkin myöntävät suoraan, että miehen koulutus ja ammatti eli status ja ansaintamahdollisuudet ovat tärkeitä.
Koulutus ja ammatti kertovat paljon ihmisestä, ei se ole pinnallista jos haluaa kumppanin joka on opiskellut eli osoittaa edes jonkinlaista sivistystä.
Jos naiset etsisivät samalla tavalla kumppania pelkän ulkonäön perusteella, niin ehkä 5 % naisista seurustelisi, sillä fakta nyt on se että miehistä 95 % missään ikäluokassa ei ole fyysisesti ja ulkonäöltään kovin viehättäviä. Tästä varmaan johtuu osittain se, että naisten kiinnostus seksiin on vähäisempää, kun miehistä ei saa oikein mitään visuaalista tyydytystä samalla tavalla kuin miehet saa naisista.
Ja naisen kaunis ulkonäkö kertoo terveydestä ja nuoruus taas hedelmällisyydestä, jotka ovat tärkeitä asioita jos aikoo hankkia perheen. Sellainen nainen kykenee todennäköisemmin lisääntymään ja huolehtimaan lapsista kuin vanha ja raihnas.
Kyllä minäkin osaan valkopestä pinnalliset kriteerini aivan yhtä puhtaaksi kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mieluummin sinkkuna kuin oman ikäisen naisen kanssa.
Miksi sitten: "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?
Ne miehet ovat niitä kaikkein epätoivoisimpia.
Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.
Kunnioitettavaa, että tietävät mitä haluavat ja pysyvät siinä. Ei kuulu muille.
Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...
Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.
Siitä, että vastaa, on pitkä matka siihen, että tämä nuorikko olisi sinun kumppanisi.
Miksi nuori nainen ottaisi nuoren miehen kun niillä ei ole penniäkään rahaa.
Jos tässä jostain 20-25-vuotiaista puhutaan, niin kyllähän niillä nyt "penniäkään" on, eli missään sillan alla ei tarvitse nukkua ja syöd' roskiksista. Tällaisessa Suomen kaltaisessa maassa ei oikein tarvitse tuollaisia asioita miettiä, joten nuori nainen voi miettiä ihan vaan sitä, kenen kanssa on kemiaa ja kenen kanssa on kiva tehdä niitä juttuja, joita hän haluaa tehdä kumppanin kanssa. Ja sitten mieluummin kuitenkin mennään festareille ja opiskelijabileisiin kuin ajellaan kumppanin ikääntyneiden nousukaskavereiden kanssa huvipurrella tai juodaan samppanjaa jossain Kämpissa. Tuossahan sen just näkee, että ikäero vaikuttaa, kun vanhempi mies ei edes tajua, mistä nuorempi nainen tykkää, vaan olettaa tätä viehättävän ja kiinnostavan samat asiat kuin oman ikäluokan ihmisiä.
Mihin oikein ajattelette, että sitä rahaa niin hirveästi tarvitaan? Ei joku opiskelija halua muuttaa Kuusisaareen isoon omakotitaloon, vaan hän haluaa asua kavereiden lähellä Kalliossa. Joku 50-vuotias ylemmän keskiluokan täti ehkä viehättyy paksuista kultakoruista ja timanttisormuksista, mutta eivät ne nuoren naisen tyyliin sovi, ja hän saattaa osta korunsa festarikojusta.
Ei kolme päivää Flowssakaan ihan ilmaista ole. On myös olemassa erilaisia ihmisiä. Osalle nuorista naisista on tärkeää, että on Guccia ja Louis Vuittonia. Jollekin riittää Guess ja Michael Kors. Kolmas ostaa korunsa festarikojusta ja vaatteensa Uffilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden naisten kannattaisi panostaa ulkonäköönsä, joilla on vaikeuksia löytää oman ikäinen mies yli 40-vuotiaana.
Ja mieluummin alkaa panostaa jo 20-vuotiaana niin ei tarvitse enää nelikymppisenä etsiä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mieluummin sinkkuna kuin oman ikäisen naisen kanssa.
Miksi sitten: "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?
Ne miehet ovat niitä kaikkein epätoivoisimpia.
Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.
Kunnioitettavaa, että tietävät mitä haluavat ja pysyvät siinä. Ei kuulu muille.
Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...
Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.
Siitä, että vastaa, on pitkä matka siihen, että tämä nuorikko olisi sinun kumppanisi.
Miksi nuori nainen ottaisi nuoren miehen kun niillä ei ole penniäkään rahaa.
Jos tässä jostain 20-25-vuotiaista puhutaan, niin kyllähän niillä nyt "penniäkään" on, eli missään sillan alla ei tarvitse nukkua ja syöd' roskiksista. Tällaisessa Suomen kaltaisessa maassa ei oikein tarvitse tuollaisia asioita miettiä, joten nuori nainen voi miettiä ihan vaan sitä, kenen kanssa on kemiaa ja kenen kanssa on kiva tehdä niitä juttuja, joita hän haluaa tehdä kumppanin kanssa. Ja sitten mieluummin kuitenkin mennään festareille ja opiskelijabileisiin kuin ajellaan kumppanin ikääntyneiden nousukaskavereiden kanssa huvipurrella tai juodaan samppanjaa jossain Kämpissa. Tuossahan sen just näkee, että ikäero vaikuttaa, kun vanhempi mies ei edes tajua, mistä nuorempi nainen tykkää, vaan olettaa tätä viehättävän ja kiinnostavan samat asiat kuin oman ikäluokan ihmisiä.
Mihin oikein ajattelette, että sitä rahaa niin hirveästi tarvitaan? Ei joku opiskelija halua muuttaa Kuusisaareen isoon omakotitaloon, vaan hän haluaa asua kavereiden lähellä Kalliossa. Joku 50-vuotias ylemmän keskiluokan täti ehkä viehättyy paksuista kultakoruista ja timanttisormuksista, mutta eivät ne nuoren naisen tyyliin sovi, ja hän saattaa osta korunsa festarikojusta.
Ei kolme päivää Flowssakaan ihan ilmaista ole. On myös olemassa erilaisia ihmisiä. Osalle nuorista naisista on tärkeää, että on Guccia ja Louis Vuittonia. Jollekin riittää Guess ja Michael Kors. Kolmas ostaa korunsa festarikojusta ja vaatteensa Uffilta.
Totta. Mutta kuinka moni noista merkkivaatteita käyttävistä tarvitsee jotain sugardaddy-suhdetta? Näyttää siltä, että sinkkunaisetkin saavat kalliita tuotteita ostettua, joten epäilen että aika harvan keino saada merkkituotteita olisi suhde miehen kanssa, josta ei muuten olisi kiinnostunut. Ja onhan sitä rahaa muillakin kuin vanhemmilla miehillä. Moni nuori aikuinen muuten saa vielä vanhemmiltaankin rahaa, ja vähemmällä vaivallahan sitä isin luottokorttia höylää kuin antaisi jonkun vanhan ukon höylätä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mieluummin alkaa panostaa jo 20-vuotiaana niin ei tarvitse enää nelikymppisenä etsiä miestä.
Naisethan eroaa nelikymppisenä ja lähtee toiselle kierrokselle juuri sen takia, kun mies on niin rupsahtanut eikä pidä itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan eroaa nelikymppisenä ja lähtee toiselle kierrokselle juuri sen takia, kun mies on niin rupsahtanut eikä pidä itsestään huolta.
Yleisempi syy ainakin täällä tuntuu olevan, että nainen on niin rupsahtanut että mies lähtee vieraisiin.
Miehet eivät lainkaan näytä tajuavan, että myös he vanhenevat ja rupsahtavat.
Jos deittipalvelussa näkyy miehen asettama ikähaarukka, en ikinä ota yhteyttä tai vastaa viestiin, jos se on tyyliin 18-100, 25-45, tms.
Mies, älä yritä lähestyä jos en vastaa ihannettasi!
Olen itse 52v