Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffisovelluksia käyttävä, miksi sabotoit omat mahdollisuutesi?

treffailija
13.08.2023 |

Hei te miehet jotka oikeasti etsitte parisuhdetta suomi24 treffeiltä tai Tinderistä.
Miksi etsit itseäsi selkeästi nuorempaa kumppania?

Tinderissä et edes näe silloin potentiaalisia kumppaneita jos rajaat jo oman ikäisesikin pois. Silloin ei kannata valittaa siitä, että kukaan ei kiinnostu. Naiset etsivät ensisijaisesti oman ikäistään tai muutamaa vuotta vanhempaa/nuorempaa.

Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta.

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse ikinä ottaisi kumppania, josta en ole vilpittömästi kiinnostunut. Olen mieluummin yksin.

Uskon myös vakaasti, että jos ne ihmiset joista minä olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta, niin vika on 100% minussa. Ei kenessäkään muussa.

M40

Mielenkiinnosta kysyn että miksi et halua seurustella 40 v naisen kanssa?

Haluatko vielä perustaa perheen vai onko syynä pinnallisemmat asiat?

Yleensä suurinpiirtein saman ikäiset ovat kuitenkin elämänkokemukseltaan ja itsetuntemukseltaan parempia matchejä kuin suurella ikäerolla varustetut parit.

Oletan että tarkoituksenasi ei ole etsiä nuorempaa naista sen takia, että pystyisit paremmin kontrolloimaan tai sanelemaan jotain omia sääntöjäsi suhteeseen?

Kyllä minä voisin seurustella 40 vuotiaana naisen kanssa.

Minun tapauksessani tuohon vaan liittyy se haaste, että hyvin harva 40v nainen on minun silmiini hyvännäköinen.

40-vuotiaissa on se ongelma, että vaikka 40-vuotiaana olisi vielä hyvännäköinen (harva on, kuten sanoit), niin rupsahtaa väistämättä seuraavan viiden vuoden aikana. Joten pitkäjänteisesti ajatteleva mies suosii 25-35-vuotiaita naisia.

Eihän tuo mitään pitkäjänteistä ajattelua ole. Kun se 25-35-vuotiaskin ikääntyy ihan samaa vauhtia kuin muutkin. Pitkäjänteistä ajattelua olisi perustaa parivalinta pääsääntöisesti jollekin muulle kuin ulkonäölle. Vaikkapa kivalle luonteelle.

Hyvännäköinen 30-vuotias rupsahtaa todennäköisesti 10 vuoden kuluttua. Itse on silloin jo 50 ja siinä iässä peli on hävitty joka tapauksessa, ellei ole George Clooney tai multimiljonääri, mutta tuolla siirrolla nuorempaan naiseen ostaa sen 10 vuotta lisää peliaikaa.

Jos nainen olisi 25-vuotias niin saisi jopa 15 vuotta lisää, mutta noin nuorta naista on toki tosi hankala saada. Vauvakuumeinen 30-vuotias on paljon todennäköisempi vaihtoehto.

Yli 50-vuotiaana voi sitten unohtaa naiset ja alkaa keskittyä vaikka kalastukseen, kun niitä vonkaleita on helpompi narrata kuin naisia ;-)

Ei silloin kun miehellä on yli 50-vuotiaana täydellinen hiusraja ja alkuperäinen väri hiuksissa :)

Hiusrajahullu, valehtelit että olet töissä.

Vierailija
142/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on mieluummin sinkkuna kuin oman ikäisen naisen kanssa.

Miksi sitten:  "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?

Ne miehet ovat niitä kaikkein epätoivoisimpia.

Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.

Kunnioitettavaa, että tietävät mitä haluavat ja pysyvät siinä. Ei kuulu muille.

Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...

Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.

Siitä, että vastaa, on pitkä matka siihen, että tämä nuorikko olisi sinun kumppanisi.

Miksi nuori nainen ottaisi nuoren miehen kun niillä ei ole penniäkään rahaa.

Samojen syiden vuoksi, miksi se mies haluaisi nuoren naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan itse ikinä ottaisi kumppania, josta en ole vilpittömästi kiinnostunut. Olen mieluummin yksin.

Uskon myös vakaasti, että jos ne ihmiset joista minä olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta, niin vika on 100% minussa. Ei kenessäkään muussa.

M40

Mielenkiinnosta kysyn että miksi et halua seurustella 40 v naisen kanssa?

Haluatko vielä perustaa perheen vai onko syynä pinnallisemmat asiat?

Yleensä suurinpiirtein saman ikäiset ovat kuitenkin elämänkokemukseltaan ja itsetuntemukseltaan parempia matchejä kuin suurella ikäerolla varustetut parit.

Oletan että tarkoituksenasi ei ole etsiä nuorempaa naista sen takia, että pystyisit paremmin kontrolloimaan tai sanelemaan jotain omia sääntöjäsi suhteeseen?

Kyllä minä voisin seurustella 40 vuotiaana naisen kanssa.

Minun tapauksessani tuohon vaan liittyy se haaste, että hyvin harva 40v nainen on minun silmiini hyvännäköinen.

40-vuotiaissa on se ongelma, että vaikka 40-vuotiaana olisi vielä hyvännäköinen (harva on, kuten sanoit), niin rupsahtaa väistämättä seuraavan viiden vuoden aikana. Joten pitkäjänteisesti ajatteleva mies suosii 25-35-vuotiaita naisia.

Jännästi ne "pitkäjänteisesti ajattelevat miehet" parveilevat sen jälkeen vuosikausia täällä meidän mammojen parissa :-DDD

Vierailija
144/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten:  "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?

Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.

Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...

Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.

Siitä, että vastaa, on pitkä matka siihen, että tämä nuorikko olisi sinun kumppanisi.

Samojen syiden vuoksi, miksi se mies haluaisi nuoren naisen.

Joo ei kyllä raha ollut missään roolissa kun nuorena etsittiin kumppania. Päinvastoin ei kiinnostanut yhtään jämähtää siinä iässä ikivanhalta tuntuvan miehen asuntovelkaiseen omakotitaloon sohvalle istumaan. Etsittiin kumppaniksi yhtä persaukista ja vapaata opiskelijaa kuin itse oli sillä ajatuksella että yhdessä rakennetaan oman näköinen elämä molemmat töissä käyden.

Vierailija
145/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.

Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.

Ihan mielenkiinnosta, haluavatko nämä naiset selvästi itseään vanhemman miehen myös omasta kulttuuristaan ja kelpaako myös mies, joka ei ole kovin varakas? Toki suomalainen mies on monissa mainitsemissasi maissa varakas heidän mittapuunsa mukaan vaikkei mies itse asiaa niin näkisikään.

Ja eihän se haittaa, jos mies haluaa nuoren ja nätin ja nainen paremman elintason. Kumpikin saa, mitä haluaa. Jos kuitenkin haluaa yrittää varmistua, että nainen on oikeasti rakastunut mainitsisin varmaan jossain kohdin, että taloudellinen tilanne on keskivertosuomalaista huonompi ainakin tällä hetkellä. Ikävää, jos toinen tietää pelin hengen ja toinen.

Oman kokemukseni pohjalta voin kertoa sen verran, että yksikään nainen ei ole kysynyt minulta kertaakaan esim.paljonko tienaan, olenko varakas tms. En muista, että näin olisi tapahtunut edes epäsuorasti. Toki sitä on kysytty jossain vaiheessa muiden aiheiden ohella mitä teen, esim.samalla kun he ovat maininneet omasta ammatistaan, ja olen kertonut olevani ihan normaalissa palkkatyössä x, sen enempää kiinnostusta raha/työ/taloudellinen tilanne aiheena ei ole näitä naisia kiinnostanut. Ja tässä on nyt siis satojen keskustelujen otanta.

Rakkaus sen sijaan kiinnostaa, ja asiat, joita toivoo kumppanilta parisuhteessa, tulevaisuuden haaveet perheen perustamisesta jne. Olen pahoillani siitä, että jos tämä nyt joitain naisia harmittaa, mutta ne mielikuvat ja ennakkoluulot mitä monilla tuntuu olevan, ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Huijareita, epärehellisiä tms.toki maailmalla riittää, mutta sellaiset oppii tunnistamaan aika helposti ja heitä on lopulta hyvin pieni osa kaikista profiileista. Valtaosassa profiileista ihan tavalliset, hyväsydämiset ja ystävälliset naiset vain etsivät rakkautta ja toivovat perheen perustamista.

Se on hyvä. Heillä kuitenkin lienee joku syy, miksi etsivät perheen perustamista noinkin hankalan matkan takaa kuin toiselta puolen maapalloa? 

Tämä sama kysymys heräsi minullakin: miksi ihmeessä kauniit, nuoret ja hyväsydämiset perheen perustamisesta haaveilevat naiset haluaisivat tehdä sen lähes isänsä ikäisen skandinaavin kanssa joka asuu toisella puolella maailmaa ja jota eivät ole livenä kertaakaan edes nähneet? Naisen kannalta todella riskialtista, eikö se ole elämän tärkein päätös kenen kanssa perustaa perheen? Miten ne älykkäät hyväsydämiset naiset on tässä suhteessa aivan holtittomia ja toimivat teinitason logiikalla?

Voisiko olla muustakin kyse kuin siitä että M40 on heidän silmissään vastustamaton? Just saying.

Oli miten oli niin minä toivon, että M40 ja muut miehet, jotka kokevat ettei Suomesta löydy puolisoa, hakevat sellaisen ulkomailta. Jos Cupidista saa yhteydenoton sadoilta, jopa tuhansilta naisilta, niin vilpittömästi kannustan muitakin palstan miehiä tekemään sinne profiilin.

Niinpä. Mitä useampi suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen vaimon, sitä enemmän niiden jäljellejäävien suomalaisten miesten markkina-arvo kasvaa suomalaisten naisten silmissä, kun kysyntä ja tarjonta tasapainottuu. Miehet ihan turhaan ruikuttavat, etteivät kelpaa suomalaisille naisille. Miksi pitäisi saada juuri suomalainen nainen..

:-DDD no ei. Jälleen kerran baarivertaus:

Menen baariin, jossa on sata miestä. Viisi heistä herättää kiinnostukseni. Yksi viidestä lähtee samantien pois baarista, toisen tyttöystävä tulee paikalle, kolmas osoittautuu homoksi, neljäs juo itsensä ympärikänniin ja viides on selvästi iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen.

Niiden jäljellä olevien 95 miehen markkina-arvo ei kasva mihinkään vaan minä vaihdan baaria tai lähden kotiin.

Jos vain 5% vastakkaisen sukupuolen edustajista on kiinnostavia, niin se tekee pariutumisesta aika haastavaa.

Sellaisen henkilön joka kiinnostuu vain siitä 5%:sta, kannattaa itse olla todella, todella hyvännäköinen, vetovoimainen ja viehättävä, jotta saa itselleen kumppanin. Tai vaihtoehtoisesti tosi onnekas.

Jos olet itse ihan perus pottunokka tavis, ja kiinnostut vain 5%:sta miehistä/naisista, niin kannattaa melkein jo suoraan luovuttaa, ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon.

Öööö.. 5 % olisi todellisuudessa jäätävän suuri määrä. Silloin jokaista naista kohti olisi kymmeniä tuhansia kiinnostavia miehiä. Jopa omalla asuinpaikkakunnalla.

Minä olen parisuhteessa (harrastan kyllä myös puutarhanhoitoa) enkä osaa edes kuvitella kuinka monia tuhansia miehiä pitäisi kohdat ennen kuin tulisi kohdalle joku, joka veisi jalat alta kuten puolisoni aikoinaan vei.

Jos on kymmeniä tuhansia, niin silloin joutuu joustamaan potentiaalisen kumppanin iässä aika paljon. Keskimääräisen ikäluokan koko Suomessa on noin 70 000 ihmistä. Näistä noin puolet eli 35 000 on miehiä ja toinen puoli naisia . Jos haluaa itsensä ikäisen +/- 5 vuotta, pooli on siis noin 350 000. Tästä 5 % on 17 500 miestä.

Todellisuudessa noistä 17 500 miehestä osa on varattuja, osa on homoja, osa ei ole kiinnostunut juuri sinusta, joten mahdollisten kanditaattien määrä on maksimissaan tuhansia. Ellet sitten kelpuutan miehiä laajemmalla ikähaitarilla. Silloinkaan kumppanin löytäminen ei ole helppoa.

Itse koen äärimmäisen harvoin ketään miestä kiinnostavaksi. Tinderissä 400 miehestä ehkä kourallinen voi olla niin kiinnostavia, että laittaisin oikealle - ehkä 5-10 miestä. Ja live-elämässä sinkkukausina kiinnostuin ehkä n. kerran vuodessa jostakin - ja kun ottaa huomioon, kuinka paljon ihmisiä vuosittain tapaa, niin aika pieni määrähän se on. Kumppanin löytäminen ei ole helppoa, mutta en kovin vaikeaksikaan sitä koe - ne ajat, kun olen ollut sinkku, ovat kuitenkin jääneet aina muutaman vuoden pituiseksi, aikuisiällä pisin aika taisi olla neljä vuotta. Tuntuisi ihan absurdilta, että olisi tuhansia kiinnostavia miehiä, joista valikoida.

Vierailija
146/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.

Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.

Ihan mielenkiinnosta, haluavatko nämä naiset selvästi itseään vanhemman miehen myös omasta kulttuuristaan ja kelpaako myös mies, joka ei ole kovin varakas? Toki suomalainen mies on monissa mainitsemissasi maissa varakas heidän mittapuunsa mukaan vaikkei mies itse asiaa niin näkisikään.

Ja eihän se haittaa, jos mies haluaa nuoren ja nätin ja nainen paremman elintason. Kumpikin saa, mitä haluaa. Jos kuitenkin haluaa yrittää varmistua, että nainen on oikeasti rakastunut mainitsisin varmaan jossain kohdin, että taloudellinen tilanne on keskivertosuomalaista huonompi ainakin tällä hetkellä. Ikävää, jos toinen tietää pelin hengen ja toinen.

Oman kokemukseni pohjalta voin kertoa sen verran, että yksikään nainen ei ole kysynyt minulta kertaakaan esim.paljonko tienaan, olenko varakas tms. En muista, että näin olisi tapahtunut edes epäsuorasti. Toki sitä on kysytty jossain vaiheessa muiden aiheiden ohella mitä teen, esim.samalla kun he ovat maininneet omasta ammatistaan, ja olen kertonut olevani ihan normaalissa palkkatyössä x, sen enempää kiinnostusta raha/työ/taloudellinen tilanne aiheena ei ole näitä naisia kiinnostanut. Ja tässä on nyt siis satojen keskustelujen otanta.

Rakkaus sen sijaan kiinnostaa, ja asiat, joita toivoo kumppanilta parisuhteessa, tulevaisuuden haaveet perheen perustamisesta jne. Olen pahoillani siitä, että jos tämä nyt joitain naisia harmittaa, mutta ne mielikuvat ja ennakkoluulot mitä monilla tuntuu olevan, ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Huijareita, epärehellisiä tms.toki maailmalla riittää, mutta sellaiset oppii tunnistamaan aika helposti ja heitä on lopulta hyvin pieni osa kaikista profiileista. Valtaosassa profiileista ihan tavalliset, hyväsydämiset ja ystävälliset naiset vain etsivät rakkautta ja toivovat perheen perustamista.

Se on hyvä. Heillä kuitenkin lienee joku syy, miksi etsivät perheen perustamista noinkin hankalan matkan takaa kuin toiselta puolen maapalloa? 

Tämä sama kysymys heräsi minullakin: miksi ihmeessä kauniit, nuoret ja hyväsydämiset perheen perustamisesta haaveilevat naiset haluaisivat tehdä sen lähes isänsä ikäisen skandinaavin kanssa joka asuu toisella puolella maailmaa ja jota eivät ole livenä kertaakaan edes nähneet? Naisen kannalta todella riskialtista, eikö se ole elämän tärkein päätös kenen kanssa perustaa perheen? Miten ne älykkäät hyväsydämiset naiset on tässä suhteessa aivan holtittomia ja toimivat teinitason logiikalla?

Voisiko olla muustakin kyse kuin siitä että M40 on heidän silmissään vastustamaton? Just saying.

Oli miten oli niin minä toivon, että M40 ja muut miehet, jotka kokevat ettei Suomesta löydy puolisoa, hakevat sellaisen ulkomailta. Jos Cupidista saa yhteydenoton sadoilta, jopa tuhansilta naisilta, niin vilpittömästi kannustan muitakin palstan miehiä tekemään sinne profiilin.

Niinpä. Mitä useampi suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen vaimon, sitä enemmän niiden jäljellejäävien suomalaisten miesten markkina-arvo kasvaa suomalaisten naisten silmissä, kun kysyntä ja tarjonta tasapainottuu. Miehet ihan turhaan ruikuttavat, etteivät kelpaa suomalaisille naisille. Miksi pitäisi saada juuri suomalainen nainen..

Menen baariin, jossa on sata miestä. Viisi heistä herättää kiinnostukseni. Yksi viidestä lähtee samantien pois baarista, toisen tyttöystävä tulee paikalle, kolmas osoittautuu homoksi, neljäs juo itsensä ympärikänniin ja viides on selvästi iskenyt silmänsä johonkin toiseen naiseen.

Niiden jäljellä olevien 95 miehen markkina-arvo ei kasva mihinkään vaan minä vaihdan baaria tai lähden kotiin.

Jos vain 5% vastakkaisen sukupuolen edustajista on kiinnostavia, niin se tekee pariutumisesta aika haastavaa.

Sellaisen henkilön joka kiinnostuu vain siitä 5%:sta, kannattaa itse olla todella, todella hyvännäköinen, vetovoimainen ja viehättävä, jotta saa itselleen kumppanin. Tai vaihtoehtoisesti tosi onnekas.

Jos olet itse ihan perus pottunokka tavis, ja kiinnostut vain 5%:sta miehistä/naisista, niin kannattaa melkein jo suoraan luovuttaa, ja keskittyä vaikka puutarhanhoitoon.

Öööö.. 5 % olisi todellisuudessa jäätävän suuri määrä. Silloin jokaista naista kohti olisi kymmeniä tuhansia kiinnostavia miehiä. Jopa omalla asuinpaikkakunnalla.

Minä olen parisuhteessa (harrastan kyllä myös puutarhanhoitoa) enkä osaa edes kuvitella kuinka monia tuhansia miehiä pitäisi kohdat ennen kuin tulisi kohdalle joku, joka veisi jalat alta kuten puolisoni aikoinaan vei.

Jos on kymmeniä tuhansia, niin silloin joutuu joustamaan potentiaalisen kumppanin iässä aika paljon. Keskimääräisen ikäluokan koko Suomessa on noin 70 000 ihmistä. Näistä noin puolet eli 35 000 on miehiä ja toinen puoli naisia . Jos haluaa itsensä ikäisen +/- 5 vuotta, pooli on siis noin 350 000. Tästä 5 % on 17 500 miestä.

Todellisuudessa noistä 17 500 miehestä osa on varattuja, osa on homoja, osa ei ole kiinnostunut juuri sinusta, joten mahdollisten kanditaattien määrä on maksimissaan tuhansia. Ellet sitten kelpuutan miehiä laajemmalla ikähaitarilla. Silloinkaan kumppanin löytäminen ei ole helppoa.

Itse koen äärimmäisen harvoin ketään miestä kiinnostavaksi. Tinderissä 400 miehestä ehkä kourallinen voi olla niin kiinnostavia, että laittaisin oikealle - ehkä 5-10 miestä. Ja live-elämässä sinkkukausina kiinnostuin ehkä n. kerran vuodessa jostakin - ja kun ottaa huomioon, kuinka paljon ihmisiä vuosittain tapaa, niin aika pieni määrähän se on. Kumppanin löytäminen ei ole helppoa, mutta en kovin vaikeaksikaan sitä koe - ne ajat, kun olen ollut sinkku, ovat kuitenkin jääneet aina muutaman vuoden pituiseksi, aikuisiällä pisin aika taisi olla neljä vuotta. Tuntuisi ihan absurdilta, että olisi tuhansia kiinnostavia miehiä, joista valikoida.

Näin se on. Olen tavannut aikuisessa elämässäni kolme miestä joiden kanssa oli sitä jotain. Yksi heistä on mieheni.

Vierailija
147/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos sinulle ei ole niin tärkeää saada sinä iltana. Jonkun toisen naisen silmissä niiden 95 markkina-arvo kasvaisi. Kyse on ihan siitä miten puutteessa olet ja onko sinulla tapana harrastaa yhdenyönjuttuja.

Uskotko ihan vakavissasi naisten ajattelevan, että "Kun en saanut tuota, jonka olisin halunnut, niin alan haluta tuota toista"?

Haluamisesta en tiedä, mutta suurin osa ihmisistä - niin naisista kuin miehistä - joutuu ottamaan sen mitä saa.

Jos menet lauantaina Prismaan ja katselet millaisia pariskuntia siellä liikkuu, niin tuskin sen perunanenäisen, krapulaisen äijän ykkösvalinta on ollut se kärryjä tyrkkivä tanakka, kouvolatukkainen mamma ja päinvastoin. Varmaankin se mies olisi halunnut kauniin naisen ja se nainen komean miehen, mutta oma taso ei riittänyt niin joutui tyytymään siihen mitä oli tarjolla.

Baarivertaus ontuu siinä, että baarissa on vain pieni osa tarjolla olevista miehistä/naisista. Mutta jos ajattelette, että se baari on Suomi, eikä Suomessa ole muita miehiä/naisia niin sitten vertaus on osuvampi. Baarin vaihtaminen tarkoittaa maan vaihtamista. Läheisessä Ruotsi-baarissa on 150 miestä, mutta sinne on matkaa eivätkä he puhu suomea.

Ihmisten pariutuminen ja toisesta kiinnostuminen on vähän moniulotteisempi prosessi kuin vain tiettyjen (ulkoisten) kriteerien täyttäminen. Vaakakupissa painaa muitakin asioita, ja toisaalta ihmisen luontainen tarve läheisyyteen ja joillain myös kumppanuuteen saa aikaan sitä kiinnostusta. Eikä se muutenkaan mene niin, että aina elämän ensimmäinen kiinnostuksen kohde on ykkönen, ja kaikki muut sitten, kakkosia, kolmosia, ties kuinka monensia tyytymisiä. Omakin kiinnostus laantuu, jos juttu ei lähde eteenpäin, ja sitten kiinnostutaan jostain toisesta.

Vierailija
148/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää ulkonäköä vatvovat ihmiset on niin säälittäviä. Siis nämä jotka hokee että kaikki joiden kumppani ei ole ulkonäöltään mallitasoinen ovat tyytyneet. Noilla on päässä jotain vikaa. Sama kuin sanoisi että lapsuudenperheeni ei ole mallitasoisen näköinen mutta olen joutunut tyytymään heihin kun en parempaakaan saanut. Kumppanuus, rakkaus, ystävyys ja muut pintaa syvemmät asiat ovat heille tuntemattomia.

Vierailija
149/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä jostain 20-25-vuotiaista puhutaan, niin kyllähän niillä nyt "penniäkään" on, eli missään sillan alla ei tarvitse nukkua ja syöd' roskiksista. Tällaisessa Suomen kaltaisessa maassa ei oikein tarvitse tuollaisia asioita miettiä, joten nuori nainen voi miettiä ihan vaan sitä, kenen kanssa on kemiaa ja kenen kanssa on kiva tehdä niitä juttuja, joita hän haluaa tehdä kumppanin kanssa. Ja sitten mieluummin kuitenkin mennään festareille ja opiskelijabileisiin kuin ajellaan kumppanin ikääntyneiden nousukaskavereiden kanssa huvipurrella tai juodaan samppanjaa jossain Kämpissa. Tuossahan sen just näkee, että ikäero vaikuttaa, kun vanhempi mies ei edes tajua, mistä nuorempi nainen tykkää, vaan olettaa tätä viehättävän ja kiinnostavan samat asiat kuin oman ikäluokan ihmisiä. 

Mihin oikein ajattelette, että sitä rahaa niin hirveästi tarvitaan? Ei joku opiskelija halua muuttaa Kuusisaareen isoon omakotitaloon, vaan hän haluaa asua kavereiden lähellä Kalliossa. Joku 50-vuotias ylemmän keskiluokan täti ehkä viehättyy paksuista kultakoruista ja timanttisormuksista, mutta eivät ne nuoren naisen tyyliin sovi, ja hän saattaa osta korunsa festarikojusta.

Vierailija
150/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 treffeissä kiinnostavia naisia saman verran tuo 5-10 naista vaikka laittaa alaikärajaksi 18 vuotta. Näistäkin kiinnostavista suurin osa on ulkomaalaisia naisia.

Vierailija
151/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä saa olla mieltymyksiä. Lakatkaa valittamasta siitä, että miehillä on niitä. Olette itse heti hepulissa, jos teille aletaan sanomaan, että ette saa valita mistä mihistä tykkäätte. Miehet pitävät hoikista ja nuorista naisista, jotka ovat positiivisia. Ja se on täysin ok. Deal with it.

Mä luulen että aloittaja tarkoitti tilannetta jossa mies etsii nuorta ja nättiä mutta koska sellaista ei ole hänelle tarjolla, lähestyy myös itsensä ikäisiä ja näköisiä ja jostain syystä odottaa että nainen innostuu.

Jos se oman ikäinen ja näköinen oikeasti kelpaisikin eikä olisi vain joku paremman puutteessa kun sitä nuorta ja nättiä ei ole tarjolla, silloin ne mahdollisuudet on sabotoitu etsimällä nuorta ja nättiä.

Mutta mistä sinä sen tiedät, että mies aluksi etsii nuorta, jos hänellä on myös oman ikäisetkin haussa mukana?

Vierailija
152/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi panostaa aivan kaikki ulkonököön yli 35-vuotiaana, jos haluaa hyvän miehen. Aiemmin tämä tajuttiin Suomessa ja tajutaan vieläkin Itä-Euroopassa.

Vierailija
153/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi panostaa aivan kaikki ulkonököön yli 35-vuotiaana, jos haluaa hyvän miehen. Aiemmin tämä tajuttiin Suomessa ja tajutaan vieläkin Itä-Euroopassa.

Miten panostetaan ulkonäköön "aivan kaikki"?

Vierailija
154/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi katkeran palstamamman miesvihainen aloitus kun miehiä ei kiinnostakaan rupsahtanut lihava rummo :((

Ei oo miesten vika että oot edelleen yksin.

Vierailija
155/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rahat?

Vierailija
156/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi katkeran palstamamman miesvihainen aloitus kun miehiä ei kiinnostakaan rupsahtanut lihava rummo :((

Ei oo miesten vika että oot edelleen yksin.

Mikä on rummo?

Vierailija
157/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rahat?

Jos ulkonäköön menee kaikki rahat, silloin on lähtötilanne todella huono, tai sitten tavoitellaan jotain todella kummallista lopputulosta. Jos kuukausipalkka on vaikka 4000 euroa, niin eihän sitä SAA kulumaan ulkonäköön, vaikka miten ostelisi kaupan kalleinta kynsilakkaa ja jättäisi tippiä kampaajalle.

Vierailija
158/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.

Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla ei ole mitään ongelmaa löytää seuraa, luonne ratkaisee! Se vaan tuntuu olevan vaikea katsoa peiliin sen sijaan että vain ulisee jostain pituusvaatimuksista.

Vierailija
159/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä saa olla mieltymyksiä. Lakatkaa valittamasta siitä, että miehillä on niitä. Olette itse heti hepulissa, jos teille aletaan sanomaan, että ette saa valita mistä mihistä tykkäätte. Miehet pitävät hoikista ja nuorista naisista, jotka ovat positiivisia. Ja se on täysin ok. Deal with it.

Mä luulen että aloittaja tarkoitti tilannetta jossa mies etsii nuorta ja nättiä mutta koska sellaista ei ole hänelle tarjolla, lähestyy myös itsensä ikäisiä ja näköisiä ja jostain syystä odottaa että nainen innostuu.

Jos se oman ikäinen ja näköinen oikeasti kelpaisikin eikä olisi vain joku paremman puutteessa kun sitä nuorta ja nättiä ei ole tarjolla, silloin ne mahdollisuudet on sabotoitu etsimällä nuorta ja nättiä.

Mutta mistä sinä sen tiedät, että mies aluksi etsii nuorta, jos hänellä on myös oman ikäisetkin haussa mukana?

Minä en ainakaan näin 38-vuotiaana ikinä kelpuuttaisi miestä joka etsii parikymppisiä treffiseurakseen, arvomaailma on silloin vain liian erilainen.

Vierailija
160/186 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keinot millä voi parantaa ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän