Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K-Markettien kiusaamusvapaa vyöhyke on täyttä hölynpölyä

Vierailija
13.08.2023 |

K-Markettien kiusaamisvapaa vyöhyke on kyllä täyttä huuhaata ja tsemppipisteiden keräämistä.

Tuo ei varmasti estä kiusaamista yhtään. Ja kuinka moneen kiusaamistapaukseen tällä kampanjalla on mahdettu koko Suomen alueella puuttua? Yhteen vai peräti kahteen? Kuinka monta kiusaamista tällä on saatu loppumaan? Tasan NOLLA.

Kuvitteleeko nuo että kun kaupan täti sanoo kiusaajille soo soo niin kiusaaminen loppuu siihen?

Kannattaisi kauppiaan hoitaa homma eli piippailla vaan ne tuotteet siinä kassalla.

Jos kiusaamista ei saa vanhemmat, opettaja, rehtori, kuraattori, sossut ja poliisi loppumaan niin ei sitä saa kaupan kassakaan.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella Härmälän K-lähikaupassa ihan itse kauppiaat kiusaavat asiakkaita. Käyttäytyvät epäasiallisesti. Nämä nykyiset kauppiaat vttuilevat ihan avoimesti asiakkaille, itse olen vähentänyt heidän kaupassaan käyntiä. Tässä kaupassa kytätään jopa näiden pikkupussien perään mihin asiakkaat laittavat hedelmiä ym. ovat maksullisia jos niissä ei ole hedelmiä, ihan pimeetä touhua. Nämä kauppiaat ovat nuoria, luulivat varmaan tulevansa miljonääreiksi pitämällä kauppaa, nyt vtuttaa kun tämä ei tapahdukaan. Kyttäävät myös jos asiakas valitsee ihan itse ostamiaan tuotteita paremmilla päivämäärillä hyllyjen takaa, tulevat siihen komentamaan, että hyllyt menevät sekaisin. Vastenmielinen kauppa nykyään. Esittävät sellaista tekopirteää, mutta vttuilevat asiakkaille.

Hyi saatana. Äänestäkää jaloillanne tuollainen pulju.

Vierailija
82/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kiusaa missään kaupassa?

No ne myyjät kiusaa asiakkaita kun levittelevät valheellisia juoruja asiakkaista. Kiusaamisvapaa k kauppa? Enpä naurettavampaa kampanjaa tiedä. Lopetin vähäisetkin ostokset siinä kaupassa. Ensin voisi siivota oman käytöksensä, siitähän ne lapset mallia ottaa.

Juuri näin. Vartijat kyttäävät ja seuraavat niskan takana. Ylihintaista tavaraa ja tuoretuotteissa päiväykset vanhaksi menossa. En käy.

Tuotteet "menossa vanhaksi" ? Viimeinen myyntipäivä ei tarkoita viimeistä käyttöpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kiusaa missään kaupassa?

No ne myyjät kiusaa asiakkaita kun levittelevät valheellisia juoruja asiakkaista. Kiusaamisvapaa k kauppa? Enpä naurettavampaa kampanjaa tiedä. Lopetin vähäisetkin ostokset siinä kaupassa. Ensin voisi siivota oman käytöksensä, siitähän ne lapset mallia ottaa.

Juuri näin. Vartijat kyttäävät ja seuraavat niskan takana. Ylihintaista tavaraa ja tuoretuotteissa päiväykset vanhaksi menossa. En käy.

Tuotteet "menossa vanhaksi" ? Viimeinen myyntipäivä ei tarkoita viimeistä käyttöpäivää.

Tuoretuotteissa on viimeinen myyntipäivä. Käytän S ja Lidl ketjuja ja päiväyksissä sen verran pituutta ettei kaikkea tarvitse käyttää parissa päivässä! Ruoka maksaa paljon ja ostan juuri niin tuoretta kuin pystyn!

Vierailija
84/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin ei mitään. Kyllä joku lapsi voi hyötyäkin siitä tiedosta, että kaupan hlökunnalle voi mennä sanomaan kiusaamisesta ja pyytää heiltä esim, että saako olla hetken takahuoneessa kunnes kiusaajat ovat poistuneet tai kunnes vanhempi on tullut hakemaan.

Ja kyllä, itse koulukiusattuna tiedän, ettei kiusaamiseen auttanut kuin lähtö lukioon toiselle paikkakunnalle, mutta en halua sitä tilannetta että joku uhri itkee ulkona eikä hoksaa että kauppaan voi mennä turvaan hetkeksi. Mun kiusaajat oli kyllä ovelia ja vainoavia, mut tuskin hekään kaupan pihalla ois jaksanu päivystää.

Mutta joo, kiusaaminen on kuin syöpä, ei sitä voi mitenkään täysin poistaa ihmiskunnasta. Kauppa voi joskus olla turvapaikka myös suoralta väkivallalta, tosin todennäköisesti uhria kiusataan sitten kaupan tädille kertomisesta.

Tämähän tässä se idea onkin, että kauppaan voi mennä pakoon. Mutta nyt nämä vapaan kasvatuksen äidit syyllistävät jo kaupan väkeä, kun kakarat ei tottele ja kiusaavat, ja opettajathan ovat olleet jo vuosia vastuussa kakaroiden kasvatuksesta, ja opetustyö on näköjään kärsinyt todella paljon tästä. Tutkimustuloksia saatiin juuri lukea.

Vierailija
85/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella Härmälän K-lähikaupassa ihan itse kauppiaat kiusaavat asiakkaita. Käyttäytyvät epäasiallisesti. Nämä nykyiset kauppiaat vttuilevat ihan avoimesti asiakkaille, itse olen vähentänyt heidän kaupassaan käyntiä. Tässä kaupassa kytätään jopa näiden pikkupussien perään mihin asiakkaat laittavat hedelmiä ym. ovat maksullisia jos niissä ei ole hedelmiä, ihan pimeetä touhua. Nämä kauppiaat ovat nuoria, luulivat varmaan tulevansa miljonääreiksi pitämällä kauppaa, nyt vtuttaa kun tämä ei tapahdukaan. Kyttäävät myös jos asiakas valitsee ihan itse ostamiaan tuotteita paremmilla päivämäärillä hyllyjen takaa, tulevat siihen komentamaan, että hyllyt menevät sekaisin. Vastenmielinen kauppa nykyään. Esittävät sellaista tekopirteää, mutta vttuilevat asiakkaille.

Siinäpä esimerkki mulkeroasiakkaasta. Hedelmäpussit on tarkoitettu niihin hedelmiin, ei sun pakkausmateriaaliksi ja hyllyistä ei tarvitse kaivella takaa mitään. Kaikki tuotteet ovat myyntikelpoisia, ja niissä on viimeinen myyntipäivä. Ensin myydään tietenkin ne aiemmin myyntiin tulleet.

Tiedätkö, että jos jokainen riipii sieltä takaa, jää hyllyyn vanhenemaan tuotteita, joista tulee hävikkiä. Tämä hävikki siirtyy suoraan tuotteiden hintoihin ja kappas, kun sun seuraava kaiveltava on taas kalliimpi.

Oletko itse kauppias, kirjoituksestasi päätellet olet. Toivon sinulle todella lyhyttä uraa kauppiaana. Minä en rahojani sinun kauppaasi tuo, vien rahani muualle. Toivottavasti moni muukin seuraa perässä, kauppanne on myös ylikallis, miksi pitäisi maksaa ylihintaa vttumaiselle kauppiaalle, ei todellakaan. 

Vierailija
86/86 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä esimerkki mulkeroasiakkaasta. Hedelmäpussit on tarkoitettu niihin hedelmiin, ei sun pakkausmateriaaliksi ja hyllyistä ei tarvitse kaivella takaa mitään. Kaikki tuotteet ovat myyntikelpoisia, ja niissä on viimeinen myyntipäivä. Ensin myydään tietenkin ne aiemmin myyntiin tulleet.

Tiedätkö, että jos jokainen riipii sieltä takaa, jää hyllyyn vanhenemaan tuotteita, joista tulee hävikkiä. Tämä hävikki siirtyy suoraan tuotteiden hintoihin ja kappas, kun sun seuraava kaiveltava on taas kalliimpi.

Oletko itse kauppias, kirjoituksestasi päätellet olet. Toivon sinulle todella lyhyttä uraa kauppiaana. Minä en rahojani sinun kauppaasi tuo, vien rahani muualle. Toivottavasti moni muukin seuraa perässä, kauppanne on myös ylikallis, miksi pitäisi maksaa ylihintaa vttumaiselle kauppiaalle, ei todellakaan. 

Talonpoikaisjärjellä ajattelen, ei sen kummempaa. Yrittäjäperheestä kyllä olen, vaan eivät olleet elintarvikkeet myyntiartikkelimme.

Ehkä ne hedelmäpussit eivät olisi niin syynättyjä, jos esim. asiakkaat eivät heittelisi mennessään niin paljon tuotteita vääriin paikkoihin, kun muuttavatkin ostopäätöstään tai huomaavat ettei rahat riitäkään. 

Lämpimiltä hyllyiltä voit löytää kalatuotteen tai jopa jäätelöä. Ja ah, ne mukulat, kun joka paikkaa pitää sormilla räplätä, ja jopa leluilla aletaan kaupassa leikkiä. Ollaan kuin kotona. Leivontapisteeltä pistellään munkkia suuhun ja tuotteita pussiin otettaessa niitä lentelee lattialle, ihan oman huolimattomuuden tuloksena. Nähty on.

Ja olen muuten ollut marketissa kesätöissä. Ihan varmasti tuollainen suututtaa kauppiasta.

Huonoon käytökseen en ota kantaa, itse en ole sellaista koskaan saanut. Tuomitsen silti tietenkin.