Sinä työssä käyvä! Jäisitkö vuorotteluvapaalle jos se olisi mahdollista?
Ja työllistäisit tällä tavoin hetkellisesti työttömän?
Kommentit (19)
Totta kai, se oli suunnitelma, mutta matyo vedetttin jalkojen alta...😬
hei ja 3kertaa vuodessa jos vaan mahdollista. kyllä niin kyrpi ettei päässy koskaan kokeileen
Ehdottomasti jäisin! Tosin tulotaso tippuu merkittävästi, mutta vuorotteluvapaa olisi todella hienoa ajoittaa vaikka siihen hetkeen kun esikoinen lähtee kouluun. :)
Olin aikoinaan puoli vuotta vuoretteluvapaalla. Laitoin asuntoni vuokralle ja lähdin Lontooseen opisekelemaan englantia. Opin kieltä enemmän kuin vuosikymmenessä peruskoulussa ja lukiossa. Näin maailmaa, sain uusia kavereita ja löysin vaimon.
Elämäni paras päätös, vaikka aika kalliiksi tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jäisin! Hallitus poisti vuorotteluvapaan mutta unohtivat kertoa kuinka pitkäksi aikaa, eli milloin aikovat palauttaa sen? 🤨
Ihmeellinen päätös. Nolla säästö. Pelkkää ankeutusta.
Yksityisellä puolella työkaveri otti aikanaan vain lopputilin. Pari vuotta opiskeli/matkusteli jotain, ja sitten palasi takaisin.
Paljon ikävämpi se työnantajalle oli tuolla tavalla.
Vuorotteluvapaalla sentään tyyppi tulee takaisin, jos on pätevä.
En todellakaan haluaisi mitään työtöntä paskaa sotkemaan työpaikalleni.
En jäisi. Minun tonttiani ei edes kollegat ottaisi haltuun saati sitten joku kadulta raapaistu ja toisaalta asuntolaina ei jää vuorotteluvapaalle.
Olen ollut kaksi kertaa vuorotteluvapaalla ja todellakin kannatti! Työuraa yli 30 vuotta takana.
Tk- eläkkeellä joten töitä en ajattele.
Vierailija kirjoitti:
En jäisi. Minun tonttiani ei edes kollegat ottaisi haltuun saati sitten joku kadulta raapaistu ja toisaalta asuntolaina ei jää vuorotteluvapaalle.
Ei firma kaatunut lomieni, eikä sairaslomienikaan aikana vaan ammattitaitoiset työkaverit paikkasivat. Asuntolainakin oli vuorotteluvapaalla. Lainanmaksun keskeytys maksoi kai 100 markkaa, eli 17€ vuonna 2000.
Vierailija kirjoitti:
On se sitten ikävää olla noin "korvaamattomassa" työssä...Täytyy palkkakin olla reilusti yli ministerien palkkojen : )]
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jäisin! Tosin tulotaso tippuu merkittävästi, mutta vuorotteluvapaa olisi todella hienoa ajoittaa vaikka siihen hetkeen kun esikoinen lähtee kouluun. :)
Eikös siinä kohtaa voi olla myös hoitovapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Oho, oletpa korvaamaton!
Saa asuntolainaan lyhennuåysvapaata.
Vierailija kirjoitti:
Tk- eläkkeellä joten töitä en ajattele.
Aina ihmettelen miksi sellaisten pitää vastata, joita kysymys ei kosketa mitenkään.
Jäisin ehdottomasti, mutta luultavasti minun tilalleni ei löytyisi sopivaa työtöntä työnhakijaa.
Kyllä jäisin! Hallitus poisti vuorotteluvapaan mutta unohtivat kertoa kuinka pitkäksi aikaa, eli milloin aikovat palauttaa sen? 🤨