Minkä ikäisenä panit ensimmäisen kerran?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
17-vuotias kun itse panin toista ekaa kertaa (tää siis toisen osapuolen suostumuksella), eka kerta kun mua pantiin: 12-v. Naapurin kehitysvammanen poika (17-v.) nai mua huoneessaan vanhempien istuessa olkkarissa kahvilla.
Kerroithan siitä vanhemmillesi?
Olin 14 ja tyttö oli myös 14. Olimme Sauvon lähellä tanssilavalla ja menimme läheiseen metsään tutustumaan toistemme vehkeisiin.
15v kaverin äidin, n. 40v Pirkon kanssa. En muistanut että kaveri oli rippileirillä, kun menin hakemaan häntä uimaan. Pirkko kysyi, onko minulla jo tyttöystävä ja olenko päässyt panemaan. Molempiin vastasin kieltävästi. Sitten hän kysyi, saako hän opettaa. Hetken mietin, mutta penikseni vastasi puolestani. Uimahousuissa tuli ahdasta. Sitten Pirkko ohjasi minut makkariin ja opetti minulle naisen anatomiaa ja naisen hyväilemistä ja lopulta itse panemista. Minultahan tuli melkein heti, mutta Pirkko hoiteli uuden stondiksen ja sitten kestinkin jo kauemman. Sen reilun viikon aikana hän opetti minulle monia asioita seksistä. Kondomin käyttöäkin harjoittelimme, että osaan sen tyttöjen kanssa. Pirkolta oli munajohtimet katkaistu vuosia sitten. Pirkko teki minusta miehen. Tämä tapahtui v. 1976.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17-vuotias kun itse panin toista ekaa kertaa (tää siis toisen osapuolen suostumuksella), eka kerta kun mua pantiin: 12-v. Naapurin kehitysvammanen poika (17-v.) nai mua huoneessaan vanhempien istuessa olkkarissa kahvilla.
Kerroin, mutta arvaa kaks kertaa uskoivatko? Sain selkääni ja jouduin pyytämään naapureilta anteeksi.
n 16
Poika, tai nuori mies, oli melkein 10 v minua vanhempi. Tavattiin ulkona, sattumalta ja neitsyys meni ulkona puskassa, koska jotenkin jäädyin enkä uskaltanut tai osannut lähteä tilanteesta. (kiitos vain jo edesmenneelle vanhemmalle alistavasta kasvatuksesta, tämä siitä seurasi) Alettiin seurustella vaikka en aluksi olisi halunnut, ajattelin että tällaisen "hairahduksen" jälkeen on pakko...Oli kauhea suhde. Itse toimitus ei onneksi sattunut, koska oli nopea ja miehellä pieni:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Kerroin, mutta arvaa kaks kertaa uskoivatko? Sain selkääni ja jouduin pyytämään naapureilta anteeksi.
Sinua on kohdeltu väärin. Osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
n 16
Poika, tai nuori mies, oli melkein 10 v minua vanhempi. Tavattiin ulkona, sattumalta ja neitsyys meni ulkona puskassa, koska jotenkin jäädyin enkä uskaltanut tai osannut lähteä tilanteesta. (kiitos vain jo edesmenneelle vanhemmalle alistavasta kasvatuksesta, tämä siitä seurasi) Alettiin seurustella vaikka en aluksi olisi halunnut, ajattelin että tällaisen "hairahduksen" jälkeen on pakko...Oli kauhea suhde. Itse toimitus ei onneksi sattunut, koska oli nopea ja miehellä pieni:/
Oliko kortsu käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n 16
Oliko kortsu käytössä?
Valitettavasti ei. Oli juuri kuukautiset loppumassa ja ajattelin etten ainakaan raskaaksi tule. Mies myös laukesi selän päälle, ei sisään. Taudeista ajattelin oudosti, ettei niitä "oikeasti" kenellekään tule. Valitettavasti sellainen tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n 16
Oliko kortsu käytössä?
Valitettavasti ei. Oli juuri kuukautiset loppumassa ja ajattelin etten ainakaan raskaaksi tule. Mies myös laukesi selän päälle, ei sisään. Taudeista ajattelin oudosti, ettei niitä "oikeasti" kenellekään tule. Valitettavasti sellainen tuli.
Korjaan edellistä, että ajattelin siis, että taudit ovat oikeasti tosi harvinaisia. Vanhemmat luuli että tauti tuli vasta kun sain pillerit muutamia kuukausia myöhemmin koulun terkalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on kohdeltu väärin. Osanottoni.
Kiitos.
OIin 19 ja daami 18, myös nollakokemuksella. Hirveää tunarointia, varmaan molempia jännitti tasan yhtä hirveästi. Kondomin kanssa kauheaa säätöä.
Kun tämä eka akti oli saatu pois päiväjärjestyksestä, tultiin tulokseen että eiköhän aloiteta hieman erilailla. Sitten meni varmaan seuraavat puolivuotta suuseksillä ja sormipeleillä. Siitä ajasta jäi mieleen, että nuolin tälle daamille varmaan 100 orgasmia, ennen seuraavaa aktia.
"Miehenä" 14-vuotiaana. Naisena eka kerta oli 21-vuotiaana eikä se poikaystävä aavistanut mitään. Kiitokset ja onnittelut kirurgeille siitä.
Miestä 26-vuotiaana, nainen on vielä kokematta.
24 M