Minkä ikäisenä panit ensimmäisen kerran?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
12.
Sama. Tanssittiin kuutosluokalla ensimmäisessä kouludiskossa, jonka meidän luokka järjesti tavallaan itselleen kunnan nuorisotyöntekijän ja open kanssa ja rakasteltiin meidän pussailupiilopaikassa koulun tontilla.
NM12
13v kaverin kanssa, alkuun vain runkkailtiin yhdessä sitten kokeiltiin imeä toisiamme ja lopulta pantiin. 15v naisen kanssa ekakerta, känninen pari vuotta vanhempi tyttö joka antoi lähes kaikille jotka älysi kysyä.
14V ja vastapeluri tais olla 13. Ihan kauheeta säätö. Laukesin ekan kerran kun kortsua laitettiin päälle.
15 m. Riparilla vuotta vanhemman isostytön kanssa. Nuolin pillunkin. Sain hyvää opetusta!
M14 naapurintyttöä paljaalla, joka oli vuotta vanhempi. Pelättiin sitten että tuliko raskaaksi, seuraavilla kerroilla kortsun kera. Oi aikoja!
18v.
Kaverin silloinen tyttöystävä "houkutteli" tai en tiedä oliko mulla vaihtoehtoa =).
Ja en ole varma oliko siinä mitään järkeä tai oliko siinä kummallekkaan mitään hyvää. Sähläystä, jännitin, pelkäsinkin.
No, mikä siitä eniten jäi mieleen oli suuseksi, pyynnöstä nuolin hänen pillun, joka asiana oli huikee, vaikka en varmaan edes osannut, hän tosin näytti että tässä klitoris, koeta keskittyä siihen, ole kuulolla miltä naisesta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
M12 vuotiaana. Naapurin 15v tyttö, ja leikkimökissä. tiesi mitä teki, ai että oli upeeta. Oli muuten lakritsan makuinen nam nam kortsu.
Missäs vaiheessa sitä kortsua maistoit...?
Olin just täyttänyt 18 ja olin baarissa, josta vanhempi nainen (30-40 v, arvioisin) kärräsi kotiinsa ja vei poikuuden.
Olin niin kännissä ettei hommasta kylläkään mitään tullut kun vasta aamulla. Aikaa on kulunut tuosta nyt 40 vuotta, mut yhä edelleen muistan osittain tuon tapahtuman ja erityisesti sen kauniin hoikan naisen. Sillä oli lapsikin, joka tuli moikkaamaan siinä aamulla kun maattiin sängyssä 😬
M 14v Harrastin seksiä pari vuotta vanhemman pojan kanssa salaa kotibileissä. Tosin olin siis itse silloin pantavana ja kyse oli ihan nuoruuden kokeilunhalusta.
M17
Lukioaikana koulun päätösviikonloppuna muutaman kuukauden ajan naapurikunnassa satunnaisesti tavatun 16 v tyttöystävän kotona, kun vanhempansa lähtivät viihteelle.Tyttö yllättäen ehdotti pian, että mennäänkö sänkyyn ja sitten mentiin ja tyttö riisui äkkiä. Alkoholia ei ollut onneksi ehditty ottaa.
Hän oli vaalea pikku blondi, kaunis ja sopivan muodokas. Oli se ihanaa nähdä hänet alasti ensi kerran ja päästä eka kerran tosi toimiin. Säheltämistä se varmasti oli, mutta erektio tuli kyllä, kondomi saatiin paikalleen jonkinlaisen esilämmittelyn aikana, sitten lähärissä sisään tiukkaan vaginaan. Se ei ollut hänelle varmaankaan ensi kerta vaikka niin sanoikin minulle.Varmaan laukesin äkkiä, mutta hyväilin sitten orkun hänelle kun hän sitä pyysi ja oli kiihkeänä.
Rakasteltiin sen kesän aikana monta kertaa, mutta se loppui syksyllä kun hän löysi uuden.Parempi niin kuitenkin, kun oli aika blondi... Muistan, että hän oli aika hyvä niin nuoreksi naiseksi seksissä, kun opimme toisiamme. Osasi lantiolla antaa lähärissä vauhtia, jota kaikki naiset eivät osaa. Ja kertoi kuinka hyvää yhdyntä tekee ja voihki lujaa kun oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntui ja hävettikö jälkikäteen?
Siis jos minulta kysyit joka oli kokeilunhalusta 14 vuotiaana toisen pojan kanssa niin voit arvata...Kyllä hävetti jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olin just täyttänyt 18 ja olin baarissa, josta vanhempi nainen (30-40 v, arvioisin) kärräsi kotiinsa ja vei poikuuden.
Olin niin kännissä ettei hommasta kylläkään mitään tullut kun vasta aamulla. Aikaa on kulunut tuosta nyt 40 vuotta, mut yhä edelleen muistan osittain tuon tapahtuman ja erityisesti sen kauniin hoikan naisen. Sillä oli lapsikin, joka tuli moikkaamaan siinä aamulla kun maattiin sängyssä 😬Kärräsi? Hevosvankkureilla vai betonikärryllä? Tarkkuutta noihin fantasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntui ja hävettikö jälkikäteen?
Siis jos minulta kysyit joka oli kokeilunhalusta 14 vuotiaana toisen pojan kanssa niin voit arvata...Kyllä hävetti jälkeenpäin.
Mitä siinä on häpeämistä?
M21 baarihoidon kanssa