Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kiva pieni kiitoslahja? Syötävää

Vierailija
13.08.2023 |

Tuttu lainasi minulle harrastusvälineitä muutamaksi viikoksi. Mitä antaisin kiitokseksi lainasta? Syötävää mieluiten. Hän ei juo kahvia eikä alkoholia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihanaa hilloa tai hunajaa. Ei pilaannu nopeasti.

Vierailija
2/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hilloa itsekin olisin ehdottanut. Jos olisi vaikka lakkoja niin niistä tehty hillo olisi ainakin itselleni ihan aarre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja hujanaa? Tai hilloa ja vaikka suklaata.

Vierailija
4/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hilloa itsekin olisin ehdottanut. Jos olisi vaikka lakkoja niin niistä tehty hillo olisi ainakin itselleni ihan aarre.

Kaikki eivät syö hilloja. Esim mulla jäisi täysin käyttämättä. Etenkin lakkahillo, joka on aivan kamalaa 🤮. Ruokalahja on siitä hankala, että pitää tietää toisen allergiat ja mieltymykset aika hyvin, ettei kaikki mene hukkaan.

Vierailija
5/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin tolkuttomasti kaikkea herkkua luonnossa tarjolla, joten antaisin vaikka mustatorvisieniä, jotka kuivaisin ensin.

Varsinainen gourmet-herkku.

Vierailija
6/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät syö hilloja. Esim mulla jäisi täysin käyttämättä. Etenkin lakkahillo, joka on aivan kamalaa 🤮. Ruokalahja on siitä hankala, että pitää tietää toisen allergiat ja mieltymykset aika hyvin, ettei kaikki mene hukkaan.

Niin no joo. Sanoinkin, että itselleni. Pitää tosiaan tietää lahjan saajan makumieltymykset.

Vierailija
7/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä ja hujanaa? Tai hilloa ja vaikka suklaata.

Entäs vaikka ihan sokeripussi?

Kuule, kaikki ei pidä yltiömakeasta.

Itse en juo teetä, hunajalle olen allerginen, hilloilla en tee mitään enkä pidä suklaastakaan.

Vierailija
8/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mene tappeluksi, niin tiedän tuttuni kyllä pitävän makeasta. En tosin tiedä käyttääkö hilloja. Ap

Vierailija
9/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei mene tappeluksi, niin tiedän tuttuni kyllä pitävän makeasta. En tosin tiedä käyttääkö hilloja. Ap

Pari karkkipussia ja suklaata.

Vierailija
10/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari karkkipussia ja suklaata.

Aikuiselle?

Ässämix ja konvehtiloota?

Konvehtirasia on kyllä niin palstan suosiossa joka käänteeseen.

Vierailija
11/11 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Fazerin suklaalevy on kyllä hyvää mutta aika tylsä lahja. Ehdotan, että ostat muutaman oikeasti laadukkaan suklaakonvehdin, sellaisia joita myydään yksittäin. Kiva saada jotain mitä itse ei raaski ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi