Mikä olisi kiva pieni kiitoslahja? Syötävää
Tuttu lainasi minulle harrastusvälineitä muutamaksi viikoksi. Mitä antaisin kiitokseksi lainasta? Syötävää mieluiten. Hän ei juo kahvia eikä alkoholia.
Kommentit (11)
Jotain hilloa itsekin olisin ehdottanut. Jos olisi vaikka lakkoja niin niistä tehty hillo olisi ainakin itselleni ihan aarre.
Teetä ja hujanaa? Tai hilloa ja vaikka suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Jotain hilloa itsekin olisin ehdottanut. Jos olisi vaikka lakkoja niin niistä tehty hillo olisi ainakin itselleni ihan aarre.
Kaikki eivät syö hilloja. Esim mulla jäisi täysin käyttämättä. Etenkin lakkahillo, joka on aivan kamalaa 🤮. Ruokalahja on siitä hankala, että pitää tietää toisen allergiat ja mieltymykset aika hyvin, ettei kaikki mene hukkaan.
Nyt on niin tolkuttomasti kaikkea herkkua luonnossa tarjolla, joten antaisin vaikka mustatorvisieniä, jotka kuivaisin ensin.
Varsinainen gourmet-herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät syö hilloja. Esim mulla jäisi täysin käyttämättä. Etenkin lakkahillo, joka on aivan kamalaa 🤮. Ruokalahja on siitä hankala, että pitää tietää toisen allergiat ja mieltymykset aika hyvin, ettei kaikki mene hukkaan.
Niin no joo. Sanoinkin, että itselleni. Pitää tosiaan tietää lahjan saajan makumieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Teetä ja hujanaa? Tai hilloa ja vaikka suklaata.
Entäs vaikka ihan sokeripussi?
Kuule, kaikki ei pidä yltiömakeasta.
Itse en juo teetä, hunajalle olen allerginen, hilloilla en tee mitään enkä pidä suklaastakaan.
Ettei mene tappeluksi, niin tiedän tuttuni kyllä pitävän makeasta. En tosin tiedä käyttääkö hilloja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ettei mene tappeluksi, niin tiedän tuttuni kyllä pitävän makeasta. En tosin tiedä käyttääkö hilloja. Ap
Pari karkkipussia ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari karkkipussia ja suklaata.
Aikuiselle?
Ässämix ja konvehtiloota?
Konvehtirasia on kyllä niin palstan suosiossa joka käänteeseen.
Joku Fazerin suklaalevy on kyllä hyvää mutta aika tylsä lahja. Ehdotan, että ostat muutaman oikeasti laadukkaan suklaakonvehdin, sellaisia joita myydään yksittäin. Kiva saada jotain mitä itse ei raaski ostaa.
Jotain ihanaa hilloa tai hunajaa. Ei pilaannu nopeasti.