Minkä ikäisenä panit ensimmäisen kerran?
Kommentit (88)
Kysymys pitäisi kuulua naisille,minkä ikäisinä teitä pantiin ensimmäisen kerran.
Neljännellä luokalla koulussa olin, eli olisinko noin 10 v poika...
11v ja 15v iässä mulla oli 30 naisen haaremi
17 vuotiaana ensimmäinen yhdyntä minuun.
Mies, 21-vuotiaana, intistä päästyäni, myöhäisherännyt kun olin. Lavatansseissa tapasin hauskan vapaamielisen tytön, jonka perheen kesämökillä viikonloppuna pääsin eroon poikuudestani. Mökillä oli myös tytön yhtä vapaamielinen äiti, jolla ei ollut mitään sitä vastaan, että nuori polvi piti hauskaa. Tutustuimme ja hyvin tulimme toimeen. Sunnuntaina jo läksiäisisaunoimme toverillisesti yhdessä kaikki kolme. Kesän verran tämä päätä pyörryttävä suhteemme kesti. Minä läksin syksyllä Tekuun ja sillä aikaa tyttö löysi vielä mukavamman sulhasen.
En vielä ja tuskin tapahtuukaan. Mutta ei enää kiinnosta yrittääkään.
Vierailija kirjoitti:
M 60
En vielä tiedä
Kauan olet jaksanut sinnitellyt tuossa tilassa, itse olen vasta m 37 ja tehnyt pahaa jo pitkään.
Olin 13v tyttö ja juuri päässyt ala-asteelta, poikaystävä oli 17v.
Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran 15v, olimme olleet poikaystäväni kanssa noin 7-8kk yhdessä. Tänä vuonna täytän 16 ja saman pojan kanssa ensi kuussa vuosi yhdessä💞 Eli kaikki on mennyt hyvin kumpikaan ei painostanut/painosta toista seksiin.
Olin 14v neito ja poika myös saman ikäinen. Seurustelusuhde kesti 4 vuotta. Hauskaa aikaa:)
Olen N ja pojan kanssa 13V, tytön kanssa 16V
N 16, silloisen poikaystävän kanssa.
N14, koulussa välitunnilla. Olimme suutelemassa juhlasalin vierasnaulakoiden takana. Ne naulakot olivat käytössä vain tapahtumien aikana, muutoin ne olivat "nipussa" porraskäytävän alla. Poika alkoi availemaan multa nappia ja vetoketjua ja omia housujaan. Olin niin kiihottunut ja hän työnsi seisoviltaan pippelinsä minuun. Se ei sattunut ollenkaan, tuntui vaan todella hyvältä. Läheltä kuulunut ääni keskeytti touhumme ja siirryimme takaisin suuteluun. Se oli yhden työnnön eka kerta, mutta sitäkin ihanampi. Keskeytys tuli onneksi, koska ehkäisystä ei ollut tietoakaan.
N 16 poikaystävä samanikäinen. Seurusteltiin vuosia ennen ja jälkeen
Vierailija kirjoitti:
8 N
Ei varmaan ollut omasta tahdosta
N 19