Onko booking.com luotettava?
Olen itsekin varaillut hotelleja bookingin kautta ja aina ollut mitä pitää, mutta jossain oli juttua, että paljon tehty outoja viime hetken peruutuksia ilman syytä Bookingin puolesta? Tuoreita kokemuksia kellään?
Kommentit (45)
Suoraan varaaminen aina kuulemma luotettavampaa. Onkohan näin? Voihan ne hotellin omatkin sivut olla epäluotettavia tai jotain vikaa varauksessa. Monesti vaan niin, että suora hinta voi olla huomattavasti kalliimpi. Ei aina tietenkään. Jotkut taas väittää, että suora varaustöytyy olla halvempaa, kun ei välikäsiä. Eipä siinä auta kun selata ja selata.
Tässä oli ns. third party yrityksen käyttämisen opetus: Lentoliput Kiwin kautta. Oli häikkää lentokentällä, eikä saatu lippuja näkyviin. Netti toiminut ja ei päässyt sovellukseen.
No Ryanairin tiskillä ukko sanoi, että vo kaivaa ne liput meille 25 puntaa per hlö. Meitä oli 5.
Tuo kuulemma siksi, että liput on third party kautta varattu. Hohhoijaa.
Odotimme nettiä. Myöhästyimme lennolta.
Kiäh kiäh olisitte ottaneet suoraan Ryanairilta tai tulostaneet liput tai screen shottia niin lällää ei haittaa, jos sovellukseen ei pääse!
Sherlock!
Ei ole koskaan ollut ongelmia. Olen tehnyt kymmeniä varauksia.
Varasin Bookingin kautta, mutta omistaja tuli krapulaisena vastaan, että tänään ei huoneita siivota. Etsi uusi majoitus. Kyseessä pieni Alppikylä. Soitin Booking ja he etsivät mulle heti uuden majoituksen. Kävin sillä välin lounaalla. Ei tarvinnut itse tehdä mitään.
Olen varaillut Bookingin kautta muutamia kertoja ja kaikki on mennyt hyvin. Täytyy vain olla itse tarkka mitä ottaa. Valitsen aina tarkasti ja katson tiedot, arviot jne..
Lähinnä olen varaillut huoneistoja ja niissä voi aina kokeilla ensin kysyä jotain vuokraajalta. Kertoo yleensä paljon miten vastaa
Ennen käytin enää en. Tuntuu, että bookingin kautta olen saanut hotellissa aina ne surkeimmat huoneet. Tosin näin minulle kertoi myös yksi tuttu hotellin respa. Nyt varaan suoraan hotellista ja olen aina saanut hyvän huoneen, joskus jopa upgreidattu parempaan huonesseen ilman pyyntöä. Kannattaa tosiaan vertailla hintoja, booking.com ei ole välttämättä se halvin tai paras!