Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko booking.com luotettava?

Vierailija
12.08.2023 |

Olen itsekin varaillut hotelleja bookingin kautta ja aina ollut mitä pitää, mutta jossain oli juttua, että paljon tehty outoja viime hetken peruutuksia ilman syytä Bookingin puolesta? Tuoreita kokemuksia kellään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivaraus - https://hotellook.tp.st/ZpPPe7Cy itse käytän Hotellook- sivustoa..sen hakukone hakee parhaimmat hotellit ja alennukset yli 30:n tarjoajan sivulta..mm agoda ja booking mukaanlukien.

Vierailija
22/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä mitään uskaltaisi tehdä tai mennä jos kaikki pitäisi toimia aina 100-prosenttisesti.

Ei kai sellaista palvelua edes ole olemassa missä ei tapahtuisi virheitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut luotettava. Sen kantisohjelman avulla saanut todella edullisia majoituksia, esim eräästa etelä-euroopan hotellista monen sadan euron alennus all inclusive-huoneesta viikoksi.

Etuna myös, että monesti ehtona ilmainen peruutus lähelle lähtöaikaa ja maksu vasta hotellilla.

Vierailija
24/35 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä varauksia ja yllensä kaikki mennyt niin kuin pitää. Kerran olen saapunut majapaikkaan pimeällä ja saanut kuulla ettei varausta ole ja että bookingin hinta ei pidä paikkaansa. Siinä kohtaa kun olet jossain palmunalla pimeässä ja lähimpään kaupunkiin on 20km matkaa, meinaa hymy hyytyä. Onneksi paikasta sai sitten kalliimmalla itse varattua huoneen.

Tästä viisastuneena, en saavu bookingin varauskohteisiin koskaan keskellä yötä ja yritän varmistaa varauksen muilla keinoilla ennen lähtöä esim. ottamalla hotelliin yhteyttä jossain muussa asiassa. Jos ei hotellista vastata tai varausta ei löydy on vielä aikaa tehdä peliliikkeitä.

Nyt jännityksellä odotan onko minulla hotellia Nairobissa vai ei. Olen sen kyllä maksanut etukäteen, mutta yhteyttä majoitukseen ei tunnu saavan ja kaikilta muilta sivustoilta ko. hotelli on "loppuun myyty" paitsi bookingilta.

Ihan vähän varotuskellot soi.

Vierailija
25/35 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä varauksia ja yllensä kaikki mennyt niin kuin pitää. Kerran olen saapunut majapaikkaan pimeällä ja saanut kuulla ettei varausta ole ja että bookingin hinta ei pidä paikkaansa. Siinä kohtaa kun olet jossain palmunalla pimeässä ja lähimpään kaupunkiin on 20km matkaa, meinaa hymy hyytyä. Onneksi paikasta sai sitten kalliimmalla itse varattua huoneen.

Tästä viisastuneena, en saavu bookingin varauskohteisiin koskaan keskellä yötä ja yritän varmistaa varauksen muilla keinoilla ennen lähtöä esim. ottamalla hotelliin yhteyttä jossain muussa asiassa. Jos ei hotellista vastata tai varausta ei löydy on vielä aikaa tehdä peliliikkeitä.

Nyt jännityksellä odotan onko minulla hotellia Nairobissa vai ei. Olen sen kyllä maksanut etukäteen, mutta yhteyttä majoitukseen ei tunnu saavan ja kaikilta muilta sivustoilta ko. hotelli on "loppuun myyty" paitsi bookingilta.

Ihan vähän varotuskellot soi.

Toi voi olla huono merkki. Olen käyttänyt booking.comia paljon ja ainoa kerta jolloin oli ongelmia oli tilanne jolloin kaupungista jossa vierailin ei tuntunut olevan yhtään asiallista hotellihuonetta vapaana, kaikki myivät vain ei oota. Sitten booking.comin sivuille yhteen hotelliin ilmaantui vapaa huone joka piti maksaa heti. Maksoin mutta kun menin paikan päälle ei mitään huoneita ollut. Siellä oli joku toinen tyyppikin saman asian takia. Lopulta sain rahat takaisin mutta hieman huono maku jäi. Sinänsä kaikki muut yli 100 varausta onnistuneet.

Vierailija
26/35 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia. Useita varauksia tehnyt. Pitää hyvin asiakkaan puolta. Esim. oli tilanne, että peruutuksessa majoituspaikka ei sääntöjen mukaisesti maksanutkaan koko summaa takaisin, kuten olisi pitänyt, mutta Bookingin asiakaspalvelu piti puoliani ja lopulta maksoivat koko summan takaisin.

Vierailija
27/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on asiakaspalvelun numero ? Tavoitettavissa 24/7 mutta en ole saanut mitään vastausta sähköposteihin sovelluksen kautta enkä ole löytänyt toimivaa numeroa.

Vierailija
28/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut aina luotettava. Halvemmalla kyllä usein saa jos varaa hotellilta suoraan.

Hotellit myös pitävät kun ei mene yhtään provikkaa, joskus saa paremman huoneen.

Vierailija
29/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä hotels.fi.

Samat hinnat kuin booking mutta joka kymmenes yö ilmainen.

tuo hotelshan on tunnettu luottokorttien varastelusivusto... ei ole ihan 1 kerta kun siellä asioivien luottokorttitiedot ovat joutuneet rikollisten käsiin.

Vierailija
30/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää.

Vierailija
31/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä varauksia booking.comin kautta eikä koskaan mitään ongelmia. Yövyn vain hintavammissa hotelleissa. Palkinto-ohjelman kautta olen saanut muutaman kerran ilmaisen aamupalan tai huonekorotuksen.  Peruutukset on onnistuneet ongelmitta jos varatessa sellainen mahdollisuus on ollut olemassa.

Vierailija
32/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin Hotels.com mutta siellä suppeampi valikoima kun booking.comissa

Vierailija
33/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookingista olen varannut varmaan satoja kertoja. Olen genius-tasolla 3 ja yleensä halvin hinta on tuota kautta. Mobiiliapilla voi saada lisäalennuksia.

Vierailija
34/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Booking comin Genius - ei ole koskaan ollut ongelmia, koronan  aikana peruutus mahdollista, myöskin paikassa, jossa ei alun pitäen pitänyt olemaan  peruutusmahdollisuutta. No nyt olen saanut palkinnon - ja se on "LOMPAKOSSANI" käyttöä varten .  Palkinto noin 50 euroa, kukaan ei neuvo miten lompakkoa käytän eli jos ei neuvoa tule niin huijaukselta vaikuttaa. Luen tarkkaan asiakkaiden arviot ja varaan vain 9-10 arvion saaneita paikkoja.

Vierailija
35/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tällainen kokemus on, varaus ulkomailla. Kun vihdoin päästään väsyneinä ja nälkäisinä perille, paljastuu huijaus: osoitteessa ei ole sen nimistä majapaikkaa. Majapaikan puhelinnumeroihin ei tietenkään vastata. En tiedä, mitä scammerit tällaisesta toiminnasta nettoava? No selvittelyjen ja soitteluiden jälkeen booking kyllä kustansi uuden majapaikan, mutta tulihan siitä jumalaton häslinki, ja majapaikka tietyin kriteerein piti saada asap lapsen kanssa, ja suurin osa jo siksi illaksi varattua.

Tällaista ongelmaa tuskin tulee, jos ottaa kunnollisen hotellin, jolla omat nettisivut ja Googlen katunäkymästäkin voi tarkistaa, mitä osoitteessa oikeasti on. Mutta toki tulee huijatuksi, jos ottaa halvimman AirB&B-tyyppisen kotimajoituksen, eikä tarkista mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä