Onko kukaan ikinä päässyt etenemään sali-ihastuksensa kanssa suhteeseen?
Kommentit (9)
Jos ihan perus SALA ihastusta tarkoitit niin , ei toimi. Siksi se on salasuhde. Salasuhde on kaikista huonoin suhteenmuoto. Topsecret love niin sanotusti. Mitä järkeä estää aidon rakkauden näyttämisen, ja sitten kun mahdollista tuo sinun salasuhteesi haluaakin vain sitä omaansa. Ja sanoo sulle että siksi olit salainen kun (nyt sinua ei käytännössä ole olemassa) jos on tosisalainen. Etkä voi todistaa mitään (tosisalaisista kun ei ole kuvia täysi kielto yms). Ehdot/Ohjeet löytyy tarkemmin salasuhteen käsikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Sali-ihastus? On? siis missä salissa? kerro nyt lisää kun aloitit?.
Kuntosalilla ihastut johonkuhun.
-AP
Ei valtakunnansalia tai elokuvasalia lasketa ? Jumppasali ?
Vierailija kirjoitti:
Ei valtakunnansalia tai elokuvasalia lasketa ? Jumppasali ?
Saa olla muukin paikka jos siellä käyt monta kertaa viikossa ja ihastuksesi myös.
On tietysti.
Parempi se salilta on seuraa hankkia kuin kännissä baarista. Näkee paremmin mitä tarjolla ja tilaisuuksia tutustua tulee huomaamatta ja jos ei homma toimi niin kohti uusia pettymyksiä
Mulla on kaksi ystävää löytänyt sieltä miehen.Toiset on kuin paita ja peppu ja samankaltaisia ja toiset ei. Luulen et ei väliä mistä löytää et synkkaako todella mutta se on kiva jos on yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Ainakin toinen ymmärtää kun haluaa mennä jumpalle töiden jälkeen ja pitää sitä kivana asiana
Kävin opiskelijapoikana aika pienellä salilla jossa kävijöistä tuli keskenään ainakin jonkinlaisia tuttuja. Yksi kävijä oli 27 v kundi, komea, ei mitenkään ylitreenattu vaan sopusuhtaisen lihaksikas. Hän tuntui olevan ainakin vapaiden naisasiakkaiden mieleen (ja salaa minunkin) . Hän alkoi jutustella kanssani enenevässä määrin ja sehän oli minulle mieleen vaikken uskaltanutkaan alkaa elätellä mitään toiveita. Kävimme usein kahvilla ja joskus olusilla, juttelimme kaikenlaista maan ja taivaan välillä. Kerran olimme salin saunassa kun hän kysyi lähtisinkö viettämään perjantai-iltaa luokseen. Tuosta tuli ihana ilta ja viikonloppu. Tunnustimme toisillemme tuntemuksemme. Sain kullan lisäksi oman ilmaisen PT:n salille jossa käymistä tietenkin jatkoimme, salaparina. Nyt ollaan oltu 3 vuotta tiiviisti kimpassa, emme kuitenkaan asu yhdessä. - M25
Kyllä minä tapasin tyttöystäväni kuntosalilla. Nainen teki aloitteen tavallaan. Käytiin varmaan vuoden samalla salilla aina samaan aikaan aamuisin. Jossain vaiheessa nainen alkoi juttelee minulle ja pyysi kahville. Siitä se lähti.
Sali-ihastus? On? siis missä salissa? kerro nyt lisää kun aloitit?.