Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?

Vierailija
12.08.2023 |

Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.

Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?

Kiitos

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaikuttaisi olevan kahta mielipidettä.

Laittakaa tähän viestiin peukut ylös, jos teistä ylireagoin ja peukut alas, jos miehen käytös ei ollut ok.

Ap

Ei tuo ole yhtään olennainen kysymys. Sinun pitäisi miettiä sitä, tunnetko olevasi rakastettu. Voitko hyvin tämän miehen kanssa. Haluatko että elämäsi on tällaista jatkossakin.

Ei sinun tarvitse tietää ylireagoitko, oletko sekoamassa tai mustasukkainen turhasta tai mitään muutakaan, vain se miltä tämä kaikki tuntuu sinusta ja haluatko elää sen tunteen kanssa. Sen perusteella teet päätöksen jatkosta.

Suhtaudu siihen tunteeseen niin että se ei tule tämän ihmisen kanssa muuttumaan, vaan on pysyvä olotila. Haluatko sen?

Selvä. Minusta se tuntuu pahalta ja haluaisin, että mies toimisi toisin. Eikai se voi olla liian suuri asia muutettavaksi? Rakastan häntä, enkä halua erota viestittelyn vuoksi.

En myöskään haluaisi jälleen teeskennellä, että minua ei haittaa. Enkä tiedä mitä sanoa. Olen ihan puulla päähän lyöty.

Ap

Sinä rakastat häntä. Mutta rakastaako hän sinua? Haluatko olla hänen kanssaan jos rakkautesi on yksipuolista? Varmastikin hän sinusta pitää, kun on suhteessa kanssasi, mutta onko se rakkautta?

Vierailija
62/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö muut ihmiset tämän sun miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän viestiin peukut ylös, jos teistä ylireagoin ja peukut alas, jos miehen käytös ei ollut ok.

Ap

Ei tuo ole yhtään olennainen kysymys. Sinun pitäisi miettiä sitä, tunnetko olevasi rakastettu. Voitko hyvin tämän miehen kanssa. Haluatko että elämäsi on tällaista jatkossakin.

Ei sinun tarvitse tietää ylireagoitko, oletko sekoamassa tai mustasukkainen turhasta tai mitään muutakaan, vain se miltä tämä kaikki tuntuu sinusta ja haluatko elää sen tunteen kanssa. Sen perusteella teet päätöksen jatkosta.

Suhtaudu siihen tunteeseen niin että se ei tule tämän ihmisen kanssa muuttumaan, vaan on pysyvä olotila. Haluatko sen?

Selvä. Minusta se tuntuu pahalta ja haluaisin, että mies toimisi toisin. Eikai se voi olla liian suuri asia muutettavaksi? Rakastan häntä, enkä halua erota viestittelyn vuoksi.

En myöskään haluaisi jälleen teeskennellä, että minua ei haittaa. Enkä tiedä mitä sanoa. Olen ihan puulla päähän lyöty.

Ap

Sinä rakastat häntä. Mutta rakastaako hän sinua? Haluatko olla hänen kanssaan jos rakkautesi on yksipuolista? Varmastikin hän sinusta pitää, kun on suhteessa kanssasi, mutta onko se rakkautta?

Niin hän ainakin sanoo ja teoillaan osoittaa, kun olemme yhdessä. Useita vuosia tässä on opittu toisistamme. Ei voi muuta kuin luottaa, että hän tarkoittaa, mitä sanoo?

Ap

Vierailija
64/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekisi katoamistemppuja niin minä katoaisin tuosta suhteesta ihan pysyvästi.

Vierailija
65/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä oli erinomainen viesti. On tietysti hyvin raskasta erota rakastamastaan ihmisestä. Itse tein niin, hän oli tuo musiikkibisneksen ensirakkauteni. Jätin hänet, koska hän joutui muuttamaan puoleksi vuodeksi Saksaan työnsä takia enkä uskonut, että hän siellä olisi voinut vastustaa kiusauksia. 

Sinulla on sama miettiminen edessä eli haluatko odottaa miestä kotona, kun saat miettiä vastaako hän viesteihisi vai katoaako. Sinulla on huolia, ehkä edetävästä pettävästä miehestä johtuen, mutta se on totta, että tuossa hommassa pettäminen on hyvin helppoa, koska alkoholinkäyttö ja bändärit, joita on wanna-be -muusikoillakin.

Vierailija
66/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me ollaan erilaisia. Puoliso on matkatöissä enkä todellakaan odottele mitään hyvänyöntoivotuksia ja pusipusi-viestejä ympäri vuorokauden. Sama silloin kun mä olin työn takia poissa viikot. Soitto kerran päivässä, hengissä ollaan - ja ollaan myös yhdessä edelleen, vapaaehtoisesti, kun ei roikuta liikaa ja syynätä liikaa. 

Niin, erilaisia ollaan. Eihän kaikkien parisuhteet edes perustu rakkaudelle. Siksi vähän turha vertailla. Ap aivan selkeästi toivoisi rakkauteen perustuvaa parisuhdetta ja että myös tunteita ilmaistaisiin avoimesti. Ei siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
67/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin hän ainakin sanoo ja teoillaan osoittaa, kun olemme yhdessä. Useita vuosia tässä on opittu toisistamme. Ei voi muuta kuin luottaa, että hän tarkoittaa, mitä sanoo?

Ap

Katoamalla mies osoittaa, että hän ei rakasta ja kunnioita sinua. 

Vierailija
68/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmaisen pettymyksen miehelle, olematta painostava?

Ap

Sulla on ihan lupa omiin tunteisiisi, keskustele hänen kanssaan.

sivusta vielä

terv. Ansku Imatralta, putoushahmo. Johan tässä romahtaa. 

Vierailija
69/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me ollaan erilaisia. Puoliso on matkatöissä enkä todellakaan odottele mitään hyvänyöntoivotuksia ja pusipusi-viestejä ympäri vuorokauden. Sama silloin kun mä olin työn takia poissa viikot. Soitto kerran päivässä, hengissä ollaan - ja ollaan myös yhdessä edelleen, vapaaehtoisesti, kun ei roikuta liikaa ja syynätä liikaa. 

Minunkin mieheni on ollut vuosia matkatöissä ja olin itsekin, asuin jopa eri paikkakunnalla nelisen vuotta viikot. Joka päivä soitellaan ja toivotetaan hyvät yöt, lähetellään viestejä päivälläkin jne. Ja olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta.

Eli erilaisia parisuhteita on, täytyy vain päättää mitä itse haluaa ja katsoa sopiiko se toisen kanssa yhteen.

Vierailija
70/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pistää epäilemään, että onko sillä miehellä edes puhtaat jauhot pussissa.. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa.

Vierailija
71/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

No sitten ehdotan avointa puhumista tunteistasi. Kissa pöydälle vaan. Kommunikointia nyt luulisi että on helppo muuttaa, jos ongelma ei ole sen syvemmällä. Jos pelkkä kuittaus siitä että hän menee nukkumaan/keskittyy kavereihin tms. rauhoittaa mielesi niin ei se ole liikaa vaadittu.

Vierailija
72/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä,mutta ihmiset ja pariskunnat ovat erilaisia edelleen.

sivusta

Vierailija
73/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtäkkiä sanaton. En tiedä miten lähestyä asiaa sanallisesti. Lähetänkö, että miksi katoat aina välillä meidän keskusteluista?

Ap

Vierailija
74/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmaisen pettymyksen miehelle, olematta painostava?

Ap

Sulla on ihan lupa omiin tunteisiisi, keskustele hänen kanssaan.

sivusta vielä

terv. Ansku Imatralta, putoushahmo. Johan tässä romahtaa. 

Jotkut nyt vaan piilottavat omat tunteensa etteivät loukkaisi muita.....Ja sinä et todella ole sellainen.

sivusta

Vierailija
75/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys. En voi puhua eksästäni, koska mies on sanonut, ettei halua kuulla mitään mun eksistä. Mutta eksän pettäminen vaikuttaa myös mun tunteisiin liittyen keikkamatkoihin.

Ap

Vierailija
76/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee.

Mies on kyllä tosi huono katsomaan puhelinta ollessaan kavereiden kanssa, mutta se on vain hyvä asia. Onpahan läsnä aina joka tilanteessa. Minun kanssani ollessaankin hänellä on puhelin yleensä toisessa huoneessa.

Tulee kuitenkin aina kotiin yöksi. Jos ei tulisi, niin ilmottaisi kyllä.

Vierailija
77/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys. En voi puhua eksästäni, koska mies on sanonut, ettei halua kuulla mitään mun eksistä. Mutta eksän pettäminen vaikuttaa myös mun tunteisiin liittyen keikkamatkoihin.

Ap

Hän on kuitenkin eri henkilö,joten trauma on omilla harteillasi ja siitä selviäminen.

sivusta

Vierailija
78/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee.

Mies on kyllä tosi huono katsomaan puhelinta ollessaan kavereiden kanssa, mutta se on vain hyvä asia. Onpahan läsnä aina joka tilanteessa. Minun kanssani ollessaankin hänellä on puhelin yleensä toisessa huoneessa.

Tulee kuitenkin aina kotiin yöksi. Jos ei tulisi, niin ilmottaisi kyllä.

Siis, toistettakoon nyt vielä. Emme asu yhdessä ja olemme etäsuhteessa.

Ap

Vierailija
79/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on "kadonnut". Oli metsässä ja saanut puhelimensa pin-koodin lukkoon. Näki viestien alut lukitusmäytöllä muttei voinut vastata. Yön nukuttuani ja aamupäivän ihmeteltyäni ja vähän huolestuttuani yritin soittaa ja siihen vastasi. Sain sitten toimitttua puk-koodit hänelle sinne metikköön.

Ja sinä uskoit? Jos puhelin on "pin lukossa", ei sen SIM kortti toimi (pin koodi on SIM kortin avauskoodi) ja ainoa mitä puhelimella voi tehdä on soittaa hätäpuhelu. Sillä ei näe viestejä (koska SIM kortti ei ole toiminnassa) eikä siihen voi tulla puheluja (koska SIM kortti ei ole toiminnassa).

Miehesi valehteli.

Vierailija
80/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katoile kumppani mihinkään. Toisaalta ottaisi myös päähän kumppani joka whatsappilla yrittää valvoa minua ollessani ulkona.

Kyllä meillä luotto on sen verran hyvä, ettei mitään hyvänyönhöpinöitö ja kyselyitä kesken illan tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä