Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?

Vierailija
12.08.2023 |

Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.

Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?

Kiitos

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään, että tuossa vaiheessa keikka oli jo ohi, kun hän ei vastannut minulle.

Ap

Vierailija
2/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Koskaan ei ole tämän parinkymmenen yhdessä olon aikana kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi sellaista miestä, joka katoamistemppuja tekisi. Yksi kerta menisi, mutta toisen kerran jälkeen hänestä tulisi ex.

Vierailija
4/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä soittelet ja viestittelet hänelle yökausia etkä anna olla rauhassa? 

Vierailija
5/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

njaa.. Ei ole kokemusta keikkailevasta miehestä.  En välttämättä häiritsisi häntä viesteilläni, jos on keikalla.  Mutta valistaisin kyllä kotona siitä, että mikäli pettää niin minähän en mitään tauteja sitten vastaanota.   Että jos ikinä sortuu sellaiseen niin pitää huolen ettei minulle tule mitään hyppykuppaa.  plus suhde on sitten siinä.

Vierailija
6/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikan jälkeen mennään bailaamaan ja panemaan bändäreitä. Normimeininkiä@

Vierailija
7/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Pystyn kyllä luottamaan sen verran, että se hyvän yön toivotus tulee jossain vaiheessa ja se myös tulee. Yleensä viimeistään siinä vaiheessa kun hän käy nukkumaan eli joskus aamuyöstä. Jos ei tule niin miehellä on kyllä kiukkuinen vaimo. Ja ei ole mikään pieni kiukku, vaan ihan oikeasti loukkaantuisin tuosta. Me ollaan seurustelun alussa sovittu, että oma nukkumapaikka kerrotaan jos ei olla samassa osoitteessa ja toivotetaan hyvää yötä nukkumaan mennessä ja hyvää aamua herätessä. Ei ole vaikeaa laittaa sitä viestiä. Yleensä mies on aika tuhannen päissään ja laittaa jonkun gif:n tulemaan kun ei muuhun pysty.

Vierailija
8/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen harhaluulo, että muusikot pettävät enemmän. Asia ei ole niin.

Ap

Vierailija
9/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilmaisen pettymyksen miehelle, olematta painostava?

Ap

Vierailija
10/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki, johtuen että alkoholi vei, sitten teki kännissä kaikenlaista, eikä aamulla muistanut mitään. Vielä en tänä päivänä tiedä, missä nukkui ja kenen kanssa, kun toistuvasti aamukuudelta kömpi kotiin ärtyisänä ja kännissä. Välillä kärtti seksiä, välillä ei. Yleensä iltapäivällä herättyään krapulassa kyllä, ilmeisesti se on hyvä krapulalääke.

Näistä syistä on nyt ex, suosittelen samaa. Nykyinen mies on ihana, eikä katoile koskaan minnekään.

Vierailija
11/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaisi tekemään tollaisia "katoamistemppuja" mulle, se saisi kadota mun elämästä lopullisesti. 

Vierailija
12/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinähän olet painostava jo siinä, että lähettelet hänelle viestejä.  Joko menet itse mukaan tai sitten annat olla toisen rauhassa.

Vierailija
13/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkennus, emme asu yhdessä. Eli en odottanut häntä himaan.

Ap

Vierailija
14/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla tuskin on mitään muusikkomiestä, tai ehkä Tauski 😂

Vierailija
15/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ei saisi olla painostava? Miksi edes haluat olla tuollaisen "miehen" kanssa. Onko sulla selässä tatuointi "Tervetuloa" (koska olet kynnysmatto)?

Vierailija
16/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei niin, kännissä ovat muutkin ja varmasti moni pettää. Ongelma sinulla ei ole se, pettääkö hän. Sun ongelma on se, että hän on mitä varmimmin alkoholisti, ja se on se mikä aiheuttaa kaiken muun. Usko hyvällä, yritin ymmärtää ym ym 20 vuotta kun oli lapsiakin, ja alkoholistia vie alkoholi, parisuhde ei ole mitään sen rinnalla. Vaikka hän ei pettäisi yhtään, sinun pitäisi erota epäluotettavasta ja katoilevasta alkoholistista. Ehkä hän lopulta havahtuisikin siitä, ja olisit tehnyt palveluksen.

Vierailija
17/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

"kulta, en ole vihainen, olen pettynyt"

Vierailija
18/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkikukko kirjoitti:

Keikan jälkeen mennään bailaamaan ja panemaan bändäreitä. Normimeininkiä@

Juuri tuon takia opettelin soittamaan kitaraa.

Pelkkänä roudarina pääsisin vain liukkaille.

Vierailija
19/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olin melkein parikymmentä vuotta keikkaleski. Sellainen varoituksen sana että mies ei tule muuttumaan, musiikki, kaverit ja juominen tulee aina ja ikuisesti menemään sinun ohitsesi. Saat tyytyä siihen, että sinun olemassa olosi muistetaan sitten krapulassa kun tarvitaan läheisyyttä ja varaäitiä passaamaan.

Jos keikkailee paljon niin voit myös sanoa hyvästi yhteisille viikonloppusuunnitelmille, keikat (vaikka kuinka äkisti sovitut) jyräävät kaikki muut suunnitelmat. Jos alat tästä valittamaan, saat kuulla olevasi mustasukkainen(!?) takertuva ja yrität kontrolloida hänen elämäänsä.

Vierailija
20/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko ap että me täällä tiedetään mitä miehesi tekee? Mahdollisia vaihtoehtoja;

-harrasti seksiä jonkun kanssa

-harrasti seksiä yksin

-meni suihkuun/saunaan

-meni nukkumaan

-veti änkyräkännit

-katsoi leffaa

-keskittyi kavereiden seuraan

-luki kirjaa

-ajoi autoa

Me ei voida mitenkään tietää. Itse olen lopettanut viestittelyn miesystävän kanssa eilen klo. 22.30 kun menin nukkumaan. Teinkö siis katoamistempun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi