Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?
Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.
Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?
Kiitos
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ärsyttää, että aina kun mies ottaa alkoholia, hän katoaa. Hän aina vakuuttelee, että ei aio juoda tänä iltana, mutta sitten kuitenkin on vetänyt kunnolla. Hän käy keikoilla kuitenkin sen verran harvoin (ehkä max. 5 kertaa vuodessa) että minulla ei taida olla asiaan puuttumista?
Nyt ollaan kuitenkin mietitty yhteenmuuttoa ja jopa vauvaa. Mielestäni asian on muututtava ennen näitä.
Ap
Olet tekemässä perusvirhettä: näet selvästi minkälainen mies on TÄLLÄ hetkellä. Sitten kuvittelet, että voit muuttaa miestä (ja mies saattaa luvatakin muuttuvansa) TULEVAISUUDESSA. Tulevaisuudessa, kun mies käyttäytyykin ihan samoin kuin tällä hetkellä eikä muuttunut mitenkään, olet sitten pettynyt ja surullinen, koska mies onkin ihan samanlainen kuin ENNEN. Ja sitten eroatte.
Ymmärtäkää naiset: ette voi muuttaa muita ihmisiä. Voitte muuttaa vain omaa käytöstänne.
Päivitys. Mies lähetti viestiä.
Nielenkö taas pettymyksen tunteet ja vastaan normaalisti. Ja kaikki jatkuu taas, kuin tätä katoamista ei olisi tapahtunut. Tuntuu oudolta..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ärsyttää, että aina kun mies ottaa alkoholia, hän katoaa. Hän aina vakuuttelee, että ei aio juoda tänä iltana, mutta sitten kuitenkin on vetänyt kunnolla. Hän käy keikoilla kuitenkin sen verran harvoin (ehkä max. 5 kertaa vuodessa) että minulla ei taida olla asiaan puuttumista?
Nyt ollaan kuitenkin mietitty yhteenmuuttoa ja jopa vauvaa. Mielestäni asian on muututtava ennen näitä.
Ap
Mietipä nyt tarkkaan tulevaisuuttasi.Lapsen myötä sinä väsyt ja vähän rupsahdat ( anteeksi) ,tulee riitoja jne
luuletko hänen olevan enemmän kotona tai ilmoittelevan menoistaan.Todellakin ,muutoksen olisi tapahduttava ennen lasta.
sivusta
Mun mies ei tee tuollaista, mutta ei myöskään juo. Ajoittain keikkaileva muusikko joka ei ryyppää, eikä tosiaan unohda toivottaa mulle hyvää yötä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Päivitys. Mies lähetti viestiä.
Nielenkö taas pettymyksen tunteet ja vastaan normaalisti. Ja kaikki jatkuu taas, kuin tätä katoamista ei olisi tapahtunut. Tuntuu oudolta..
Ap
Pystyisitkö pitämään pientä taukoa? ehkä hänellekin selviää kenen kanssa haluaa oikeasti olla.
sivusta
Oletko 14v vai trolli? Miksi turhanaikaisiin viesteihin pitäisi "vastata" keskellä yötä, kesken muun tekemisen tai muutenkaan välittömästi?
Täällä vaikuttaisi olevan kahta mielipidettä.
Laittakaa tähän viestiin peukut ylös, jos teistä ylireagoin ja peukut alas, jos miehen käytös ei ollut ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haha, tämä on kuin mun elämästä. Mies tämän jälkeen sanoi, että hän jättää alkoholin, ja niin jättikin. Meni puoli vuotta, ja alettiin yrittää lasta ja järjestää häitä. Olikin sitten häissä joo raskaana. Muutama päivä ennen häitä hän oli ulkona kavereiden kanssa ja otti kännit, vuoden raittiuden jälkeen, ja siihen se raittius sitten jäi. Mutta olin naimisissa nyt ja oli pieni lapsi, eron kynnys oli tosi kova sitten siinä vaiheessa.
Kyllä se ero tuli tuon katoilun ja törttöilyn ja yhä ilkeämmäksi tulemisen takia sitten kun lapsi oli kuuden. Voit kuvitella jaettua vanhemmuutta ja huolta lapsesta, kun hänen isä on holtiton katoilija.
Että ihan vapaasti, olet nyt matkalla ihan samaan virheeseen. Muista sitten syyttää vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Huisii :D kirjoitti:
Mun mielestä tuo kuulostaa sai raalta mustasukkaisuudelta.
En itse katoa eikä katoa mieskään. Sen sijaan kumpikaan meistä ei kyttää puhelintaan 24/7 eikä varsinkaan myöhään yöllä tai jos on ystävien kanssa viettämässä aikaa. Silloin puhelin on usein laukussa tai takin taskussa naulakossa ja puheensorinan yms yli ei niitä ääniä kuule.
Tervetuloa elämään.
Vai että katoaa?!😂😂😂
Niin, sehän onkin tosi harvinaista ,että petetään.🤣🤣🤣
sivusta
Niin, sehän ei kaikkia ihmisiä niin paljon kiinnosta. Jos ei toiseen luota, miksi on yhdessä ylipäätään?!
Ja tuo mustasukkaisuus ja kyttäys sekä viestien laittaminen. Milloin ne on estänyt pettämisen?! Ei koskaan. Lähinnä ajaa pettämään vaikka muuten ei pettäisi.
Ei se siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hän menee työvuoronsa jälkeen nukkumaan ja herää lähempänä puoltapäivää.
Tunnen yhden Suomen menestyksekkäistä pitkäaikaisimmista keikkailevista muusikoista. Hän sanoi, ettei keikan jälkeen pysty nukkumaan useampaan tuntiin, kun on vielä vähän ylikierroksilla. Rauhoittumiseen menee aikaa ja katsoo telkkaria tms pari tuntia ensin. On kyllä pahin tuntemani flirtti, vaikka on jo vanha ja naimisissakin ollut kauan, joten en veikkaisi uskollisuuden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä soittelet ja viestittelet hänelle yökausia etkä anna olla rauhassa?
Juttelimme kyllä molemmat yhtä aktiivisesti illan mittaan. Jos mies ei vastaa, en lähetä viestejä perään. Juttelu sen päivän osalta on sitten siinä. Mies kyllä lähetteli sydämiä, sanoi että kaipaa ja haluaisi olla mielummin mun kanssa. Mutta miksi hän katosi..
Ap
Ja pettämisestä. Kokemusta löytyy myös minua pettäneestä muusikkomiehestä, mutta hänellä oli alun alkujaankin ongelma sitoutumisen kanssa. Kadun, että häneen ja ongelmiinsa sotkeuduin. Nykyinen on ihan erilainen. Käy kokopäivätöissä, urheilee ja viihtyy kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tähän viestiin peukut ylös, jos teistä ylireagoin ja peukut alas, jos miehen käytös ei ollut ok.
Ap
Ei tuo ole yhtään olennainen kysymys. Sinun pitäisi miettiä sitä, tunnetko olevasi rakastettu. Voitko hyvin tämän miehen kanssa. Haluatko että elämäsi on tällaista jatkossakin.
Ei sinun tarvitse tietää ylireagoitko, oletko sekoamassa tai mustasukkainen turhasta tai mitään muutakaan, vain se miltä tämä kaikki tuntuu sinusta ja haluatko elää sen tunteen kanssa. Sen perusteella teet päätöksen jatkosta.
Suhtaudu siihen tunteeseen niin että se ei tule tämän ihmisen kanssa muuttumaan, vaan on pysyvä olotila. Haluatko sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hän menee työvuoronsa jälkeen nukkumaan ja herää lähempänä puoltapäivää.
Tunnen yhden Suomen menestyksekkäistä pitkäaikaisimmista keikkailevista muusikoista. Hän sanoi, ettei keikan jälkeen pysty nukkumaan useampaan tuntiin, kun on vielä vähän ylikierroksilla. Rauhoittumiseen menee aikaa ja katsoo telkkaria tms pari tuntia ensin. On kyllä pahin tuntemani flirtti, vaikka on jo vanha ja naimisissakin ollut kauan, joten en veikkaisi uskollisuuden puolesta.
Mitä joku ihan toinen ihminen liittyy tähän keskusteluun? Kiva että tunnet julkkiksen. Onnittelut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ilmaisen pettymyksen miehelle, olematta painostava?
Ap
Sulla on ihan lupa omiin tunteisiisi, keskustele hänen kanssaan.
sivusta vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tuo ole yhtään olennainen kysymys. Sinun pitäisi miettiä sitä, tunnetko olevasi rakastettu. Voitko hyvin tämän miehen kanssa. Haluatko että elämäsi on tällaista jatkossakin.
Ei sinun tarvitse tietää ylireagoitko, oletko sekoamassa tai mustasukkainen turhasta tai mitään muutakaan, vain se miltä tämä kaikki tuntuu sinusta ja haluatko elää sen tunteen kanssa. Sen perusteella teet päätöksen jatkosta.
Suhtaudu siihen tunteeseen niin että se ei tule tämän ihmisen kanssa muuttumaan, vaan on pysyvä olotila. Haluatko sen?
Selvä. Minusta se tuntuu pahalta ja haluaisin, että mies toimisi toisin. Eikai se voi olla liian suuri asia muutettavaksi? Rakastan häntä, enkä halua erota viestittelyn vuoksi.
En myöskään haluaisi jälleen teeskennellä, että minua ei haittaa. Enkä tiedä mitä sanoa. Olen ihan puulla päähän lyöty.
Ap
Ai toi on katoamistemppu?
Miksi hänen pitäis olla vuorokaudet ympäri tavoitettavissa? Oliko jotain velvollisuuksia sovittu jotka jäi hoitamatta?
Olen nuorempana seurustellut muusikon kanssa ja soitin itsekin bändissä (toinen bändi). Toinenkin poikaystäväni (iso ensirakkauteni) oli musiikkibisneksessä, joten tunnen paljon sen ajan muusikoita ja muita alan ihmisiä. Seurustelusuhteet eivät hirveän paljon poikkea muista seurustelusuhteista eli jotkut ovat luotettavia ja jotkut eivät. Jotkut ovat rakastuneita ja jotkut eivät. Jos mies ei rakasta sinua, hän ei välitä siitä, että huolestut katoamisesta, ja silloin hän hyvin todennäköisesti voi pettää sinua. Noissa piireissä päihteidenkäyttö on yleistä, mikä myös laskee pettämisen kynnystä. Voimakas rakastumisen tunnekaan ei kestä vuosia, joten kun ryppyjä tulee rakkauteen, niin pettämisen kynnys laskee.
Näin pitkälle en kyllä teininä enkä parikymppisenä osannut ajatella, jätin nuo miehet sen vuoksi, että tulevaisuudennäkymämme olivat kovin erilaiset, menin yliopistoon jne. Jos mies haluaa olla rokkari ja elää rokkarin elämää, niin ei hänestä kovin kummoista perheenisää tule. Jos miehesi on vain wanna-be -rokkari niin ettei hommasta tule edes rahaa, niin se vasta ajan mittaan muuttuukin raskaaksi perhe-elämää ajatellen.
Miehellä on omat haaveet ja sinulla omasi. Ota selvää millainen on miehen ihannekuva omasta tulevaisuudestaan ja ota se tosissasi. Hän ei muutu vain siksi, että sinä haluat.
Niin me ollaan erilaisia. Puoliso on matkatöissä enkä todellakaan odottele mitään hyvänyöntoivotuksia ja pusipusi-viestejä ympäri vuorokauden. Sama silloin kun mä olin työn takia poissa viikot. Soitto kerran päivässä, hengissä ollaan - ja ollaan myös yhdessä edelleen, vapaaehtoisesti, kun ei roikuta liikaa ja syynätä liikaa.
Sama.