Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet tällaisia katoamistemppuja?

Vierailija
12.08.2023 |

Mieheni on keikkaileva muusikko (harrastus) ja käy välillä baareissa esiintymässä. Oletan, että tähän sisältyy myös juhlimista. En käy mukana, koska mulla on töitä ja muutenkin yleensä tylsää siellä baarissa.

Esimerkiksi eilen illalla kun hän oli keikalla, juttelimme vielä kymmeneen asti whatsapissa, mutta sen jälkeen mies katosi. Ei vastausta mun viestiin, ei hyvänyön toivotuksista puhumattakaan. Tekeekö teidän miehet tällaista?

Kiitos

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua alkaa jotenkin ällöttää tämä tilanne. Olen aina niin ahdistunut, kun mies on keikkailemassa. Mä tiedän, että siellä on kauniita humalaisia naisia rivissä. Ja minä yksin kotona. Tätäkö on sitten mun tulevaisuus? Vaikka mies sanoo,, että ei ikinä petä. Koskaan ei voi tietää.

Ap

Miksi olet yksin kotona? Tee jotain muuta.

Marttyyrius?

Mun on vaikea ymmärtää, miehellä on harrastus josta ilmeisesti saa myös rahaa, kauheen paha. Mulla kaveripiirissä sekä harrastajakeikkailijoita että ammattimuusikoita, ei siellä draamailla, toinen tekee työtään tai hankkii lisäansioita. Tietysti puolisolla tarvitsee olla normaali itsetunto, ja parisuhteessa luottamus - ihan vinkkinä että jos henkilö haluaa pettää, ihastuu tai rakastuu toiseen, se voi tapahtua ihan päiväsaikaan ja toimistolla kuten kaikki tiedämme. 

Ei humppakeikoista saa kuin muutaman satasen illalta. Ymmärrän kyllä, että musiikki on se juttu miehelle. Lisäksi se yhteisöllisyys, kaverit merkitsee tietenkin.

Ap

Muutaman satasen? Eikös tuo ole jo aika hyvin jos koko bändi saa useamman satkun mieheen?

Vierailija
142/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua alkaa jotenkin ällöttää tämä tilanne. Olen aina niin ahdistunut, kun mies on keikkailemassa. Mä tiedän, että siellä on kauniita humalaisia naisia rivissä. Ja minä yksin kotona. Tätäkö on sitten mun tulevaisuus? Vaikka mies sanoo,, että ei ikinä petä. Koskaan ei voi tietää.

Ap

Miksi olet yksin kotona? Tee jotain muuta.

Marttyyrius?

Mun on vaikea ymmärtää, miehellä on harrastus josta ilmeisesti saa myös rahaa, kauheen paha. Mulla kaveripiirissä sekä harrastajakeikkailijoita että ammattimuusikoita, ei siellä draamailla, toinen tekee työtään tai hankkii lisäansioita. Tietysti puolisolla tarvitsee olla normaali itsetunto, ja parisuhteessa luottamus - ihan vinkkinä että jos henkilö haluaa pettää, ihastuu tai rakastuu toiseen, se voi tapahtua ihan päiväsaikaan ja toimistolla kuten kaikki tiedämme. 

Ei humppakeikoista saa kuin muutaman satasen illalta. Ymmärrän kyllä, että musiikki on se juttu miehelle. Lisäksi se yhteisöllisyys, kaverit merkitsee tietenkin.

Ap

Muutaman satasen? Eikös tuo ole jo aika hyvin jos koko bändi saa useamman satkun mieheen?

Paljonhan nää vaihtelee, missä paikassa esiinnytään, millaisella diilillä, onko ohjelmatoimisto välissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en jaksanut lukea viestejä kovin pitkälle, mutta siis: oliko katoamistemppu se, ettei hän enää klo 22 jälkeen viesteilleet ja ei laittanut hyvän yön toivotusta? Katoamistemppu olisi se, jos mies ei tullut kotiin. Mutta ilmeisesti siitä ei ole kyse? Ja ei, sitä mieheni ei tee. Mutta me ei läheskään aina laiteta hyvän yön viestejä, jos toinen on reissussa (mies reissaa paljon työn takia, minä harvoin, mutta välillä). Meillä on vakaa ja hyvä parisuhde  (25 v yhdessä) ja tuo olisi meillä ihan tavallista. Itse asiassa aivan älyttömästi huvittaa, jos ihmiset pitävät viesteilyn lopettamista (vaikka olisi viihteellä) katoamistemppuna :D :D Me oltais miehen kans jatkuvasti toisiltamme kadoksissa! Ainakaan pitkässä parisuhteessa ei ole mitään tarvetta koko ajan viesteillä -ja siitä huolimatta meillä on tosi lämpimät välit. Ja toki muuten reissun aikana ollaan yhteydessä, mutta sen ei tarvitse sijoittua iltaan tai aamuun.

Toki jos kuvailemasi käyttäytyminen on täysin poikkeuksellista teille ja olette sopineet, että aina latetaan hyvän yön ja huomenen viestit niin sitten voisi ihmetyttää.

Jos siis ymmärsin viestisi oikein niin kyllä: mieheni "katoaa" jatkuvasti, mutta en ole tajunnut hänen olevan kadoksissa ;)

Eihän miehesi mitään katoa, jos teidän suhteessa ei vaan ole tapana pitää aktiivisesti yhteyttä kun olette erillään. AP:n suhteessa taas on tapana laittaa viestiä illalla ja aamulla, joten siinä se on katoamista kun yhtäkkiä ei toinen lopettaa yhteydenpidon.

Itse huolestuisin jos toisesta ei kuuluisi illalla eikä aamullakaan mitään totuttuun tapaan. Todennäköisesti silloin olisi sattunut jotain.

Vierailija
144/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehnyt.

Vierailija
145/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
146/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 20 vuotta keikkaillut mies, useampi kaupunki nähty bändin kanssa ja on sattunut tilanteita, että vieras nainen on pyytänyt hotellihuoneensa mutta kohteliaasti kieltäytymällä tilanteesta on selvinnyt. Puolisolle olen ollut uskollinen ja viestit on vaihdettu, myös hyvänyön toivotukset. Muusikot eivät petä puolisoaan.

Vierailija
147/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa siltä,  että sinä et luota puolisoosi. Ehkä sinun pitäisi työstää tätä asiaa itsessäsi? Liittyykö luottamuksen puute omaan itsetuntoosi? Vai onko mies aiemmin tehnyt jotain, minkä vuoksi et luota häneen? Tai onko aiemmassa suhteessasi ollut pettämistä? 

Jos mies ei ole tehnyt mitään, jonka vuoksi sinulla on syytä epäillä pettämistä niin silloin sinun täytyy käsitellä asia itse. Hae keskusteluapua asiaan. Keikkaympäristö tietenkin voi tuntua hankalalta, mutta jos ongelma on sisimmässäsi, se seuraa sinua kaikkiin suhteisiin, olipa kyse muusikosta tai ei. Seuraava miehesi voi käydä työreissuilla, kaverireissuilla, yöpyä hotelleissa jne. Parisuhteessa ylipäätään on tärkeää olla myös toisesta erillinen, tehdä yhteisten juttujen lisäksi myös omia juttuja. 

Voit rauhassa hyväksyä sen, että sinua pelottaa ja olet mustasukkainen. Sen voi myöntää puolisollekin. Ja todeta, että ongelma on sinussa (jos mies siis on aina ollut luotettava) ja että haluat käsitellä sitä. Ja toisaalta tärkeää, että puoliso ottaa huomioon tämän pelkosi, laittaa viestit illalla ja aamulla, jos se helpottaa sinua. Älä turhaan heitä pyyhettä vielä kehään, vaan käsittele asiaa. <3

Vierailija
148/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, en jaksanut lukea viestejä kovin pitkälle, mutta siis: oliko katoamistemppu se, ettei hän enää klo 22 jälkeen viesteilleet ja ei laittanut hyvän yön toivotusta? Katoamistemppu olisi se, jos mies ei tullut kotiin. Mutta ilmeisesti siitä ei ole kyse? Ja ei, sitä mieheni ei tee. Mutta me ei läheskään aina laiteta hyvän yön viestejä, jos toinen on reissussa (mies reissaa paljon työn takia, minä harvoin, mutta välillä). Meillä on vakaa ja hyvä parisuhde  (25 v yhdessä) ja tuo olisi meillä ihan tavallista. Itse asiassa aivan älyttömästi huvittaa, jos ihmiset pitävät viesteilyn lopettamista (vaikka olisi viihteellä) katoamistemppuna :D :D Me oltais miehen kans jatkuvasti toisiltamme kadoksissa! Ainakaan pitkässä parisuhteessa ei ole mitään tarvetta koko ajan viesteillä -ja siitä huolimatta meillä on tosi lämpimät välit. Ja toki muuten reissun aikana ollaan yhteydessä, mutta sen ei tarvitse sijoittua iltaan tai aamuun.

Toki jos kuvailemasi käyttäytyminen on täysin poikkeuksellista teille ja olette sopineet, että aina latetaan hyvän yön ja huomenen viestit niin sitten voisi ihmetyttää.

Jos siis ymmärsin viestisi oikein niin kyllä: mieheni "katoaa" jatkuvasti, mutta en ole tajunnut hänen olevan kadoksissa ;)

Eihän miehesi mitään katoa, jos teidän suhteessa ei vaan ole tapana pitää aktiivisesti yhteyttä kun olette erillään. AP:n suhteessa taas on tapana laittaa viestiä illalla ja aamulla, joten siinä se on katoamista kun yhtäkkiä ei toinen lopettaa yhteydenpidon.

Itse huolestuisin jos toisesta ei kuuluisi illalla eikä aamullakaan mitään totuttuun tapaan. Todennäköisesti silloin olisi sattunut jotain.

Olet oikeassa! Suhteet ja yhteydenpitokulttuuri voi olla suhteissa niin erilaista. Pääasia on, että puolisot ottavat toisensa huomioon ja on yhteinen näkemys asiasta. Meidän suhteessa ei ole tarvetta aamun illoin pitää yhteyttä, kunhan pidetään jossain vaiheessa. Molemmat ovat tyytyväisiä ja se tuntuu luontevalta. Mutta oli hirvittävän avartavaa lukea näitä viestejä, kun en ollut ikinä ajattelut, että toimintatavassamme olisi mitään ihmeellistä! Luin miehelleni aloituksen ja hän oli yhtä ymmyrkäisenä siitä, että joku kokee katoamisena sen, ettei laiteta kymmenen jälkeen viestejä. Hän harvoin edes vilkaisee puhelinta sen jälkeen. Sinänsä kaunista ja ihanaa, että aamuin illoin viestit laitetaan, vaikken itse sitä kaipaakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan